paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RE Himalayan
21.10.2018 v 19:40
Zdravím, chtěl bych poprosit, zda někdo z majitelů RE Himalayan z Jihomoravského kraje nebo poblíž by mohl být ochotný, abych si motorku prohlédnout na vlastní oči. Mám o moto zájem, ale ještě jsem ji neviděl naživo a do Prahy se zatím nechystám. Kontaktoval jsem oba registrované majitele na fóru, ale po několika dnech jsou SZ nepřečtené. Předem děkuji Tomáš.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) RE Himalayan

18.6.2019 v 19:59 | Nahoru | #31
puffybodie> Copak jsou hranice pořád zavřené? Je to možnost každého jít z ČR někam jinam. Auta a motorky jsou v jiných státech o hodně levnější než u nás, ale jiné životně důležité věci jako bydlení, školné apod. jsou několikanásobně dražší než tady.

(reakce na) RE Himalayan

22.6.2019 v 23:17 | Nahoru | #32
mildafleck> Motor Himalayanu ale není ten klasický z Bulleta...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

6.9.2019 v 14:01 | Nahoru | #33
Wenca24> Ano, jel jsem touto rychlostí z Baltu a místy zrychloval na 110 a úplně ok. Více už je trápení. Z kopce dá i s kufry 135 km/h.

(reakce na) RE Himalayan

6.9.2019 v 14:22 | Nahoru | #34
Geonova> K vlastní se člověk asi chová trošku jinak než k půjčené ale podle mě Himalayan dlouhodobě a bez trápení udrží i víc než těch 100km/h. Sice se mu nechce zrychlovat ale když už rychlost nabere tak ani při 120 km/h mi nepřišlo že by nějak trpěl.

Naposledy editováno 06.09.2019 14:22:47

1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan

6.9.2019 v 21:40 | Nahoru | #35
Díky za odpovědi... Reálný kilo mi celkem stačí...
Když už se to tu oživilo-jak vám to všem šlape po skorosezone?
Strata:tys to měl pujceny v Indii? Kolik to mělo nalitany a jak fungovala motorka s půjčovny?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

6.9.2019 v 21:52 | Nahoru | #36
Wenca24> Ano. Moje měla skoro 40 tisíc a fungovala víceméně bezchybně a to sem měl problémovej první model BS3. Z 11 motorek jedné stříkačce zlobilo čerpadlo a jedné karburátorové volnoběžka startéru jinak celkem jely.

Motorky v půjčovnách dostávaj dobře zabrat všude, indové servisu asi moc nedaj a třeba to na profilovce není offroad ale kousek "National highway" takže v těch podmínkách podle mě od motorek docela slušnej výkon.

Naposledy editováno 06.09.2019 21:57:51

(reakce na) RE Himalayan

6.9.2019 v 21:59 | Nahoru | #37
stráťa> tak to asi fakt docela drží ty motorky... Až pojedu příště přes Prahu, chci ji zkusit. zatím ji mám jenom osahanou a až na to, že je na místě malinko těžší, na mne působí dobrým dojmem....

1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan

15.9.2019 v 09:40 | Nahoru | #38
Může mi někdo potvrdit servisní intervaly? Tady v článku se píše:

Vzduchem chlazenému jednoválci o objemu 411 cm3 byly naordinovány servisní intervaly po každých deseti tisících kilometrech a je usazen v ocelovém rámu.


Ale často vídám že servis je po 5000 kilometrech nebo 3000 mílích. Jsou to rozdíly mezi různými státy nebo je v článku chyba?

5000km by u cestovní motorky bylo dost málo, hlavně v záruce kdy není možný si to odservisovat sám "na parkovišti u cesty" ale je potřeba razítko do servisky by to byl docela problém.

Naposledy editováno 15.09.2019 09:40:30

(reakce na) RE Himalayan

3.10.2019 v 19:22 | Nahoru | #39
Himalayana jsem měl nedávno půjčeného od oficiálního dealera Vintage garage. Servisní interval je podle prodejce 1 000 km, 5 000 km a potom po 11 000 km. Za dvě hodiny se nedá zjistit moc, ale malé shrnutí: motorka je pocitově lehčí, než ve skutečnosti váží, na šotolině docela hravá, v lese snadno ovladatelná, dovolil jsem si s ním věci, které bych se Stromkem nedal. Vlastně je to ovladatelné, jak kolo. Výkon v terénu dostačující, ale předjet s tím na silnici 1. třídy kamion je tragédie, ale dá se na to zvyknout. Podle mě je to motorka pro začátečníky, nebo padesátiletého chlapíka, který se nechce tahat se čtvrttunovým hovadem, nebo někoho, kdo jezdí hodně offroad. Jinak motorka je dělaná tak, že když se nevysere elektrika, tak všechno ostatní si i úplně blbej chlap vymění, nebo opraví sám. Ke všemu je parádní přístup. Cestovní rychlost 100 v pohodě, po dálnici jsem jel 120 a v pohodě to držel. Podmínkou půjčení bylo dotankování do plna. Dal jsem to po víčko a spotřeba byla 3,36 l, což mě docela překvapilo vzhledem k tomu, jak jsem jí nakládal.

1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan

7.10.2019 v 19:30 | Nahoru | #40
Ahoj!
Mám Himalayan od května, najeto lehce přes 3000 km. Za mě je to skvělej univerzální stroj, limitovanej na jakýmkoliv povrchu jen obutím, nízko umístěným stojanem a odvahou jezdce.
120 po dálnici dává v pohodě i ve dvou a s plnejma kuframa. Na okreskách i ve městě je hbitej a ty 2 metráky necejtíš. Polňačky a lesní cesty nejsou žádnej problém, když se omylem ocitneš na turistický stezce, proplete se po ní lehce jako kolo. Motokrosovou trať dal taky v pohodě, při skocích šel sice zadek na doraz, ale byl nastavenej dost na měkko, takže to se dá lehce řešit.
Takže: doveze tě kamkoliv po jakýkoliv cestě. Nepoletíš se supersportama 200 po dálnici, ale dojedeš je na odpočívadle a na jakýkoliv horší cestě jim zmizíš. Nebudeš držet krok při offroadu s kroskama, ale zvládneš většinu toho, co oni a domů pojedeš po ose, zatímco krosky na vleku.
MT60, obutý z výroby, jsou za hezkýho počasí výborný. Dobře držej na silnici i mimo ni, ale jak se začnou podmínky zhoršovat, je třeba mít se hodně na pozoru. Takže stačí vědět, jakej povrch budeš navštěvovat častějc a podle toho přezout, výběr je velikej. Docela živě si dokážu představit Himoše na motárdovejch gumách, to by myslím bylo dost zábavný!
Velkej limit zábavy je nízko umístěnej centrál. Gumy by se určitě daly vodit po hraně, ale tam se prostě nedostaneš, pokud ho nesundáš. Sem tam s ním drbnu o zem i na polňačce, ale to by vyřešilo přitvrzení na zadku.
Jediný, co mi skutečně vadí, je ABS. Nejsem na něj zvyklej, takže nemůžu hodnotit, jestli funguje dobře, ale podle mě nastupuje příliš brzo a v terénu je to absolutní průser...
S touhle motorkou při věku 40+ už asi spokojeně dožiju...

Naposledy editováno 07.10.2019 19:33:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan

20.11.2019 v 21:27 | Nahoru | #41
Fejk> Díky za recenzi. Zní pohodově, důvěryhodně a objektivně. Jdu do toho :)

BTW - ABS před jízdou v terénu vypneš prostým vytažením pojistky (viz youtube recenze jednoustopou.cz). Tady je např. thread, jak to řešit na vypínač...
https://advrider.com...ead.1253460/page-151

(reakce na) RE Himalayan

5.12.2019 v 12:54 | Nahoru | #42
rooomish> Jojo, vyndání pojistky už mám vyzkoušený, fun factor šel dost nahoru! A rozhodně se na něm nejdřív projeď, než koupíš, osobní zkušenost je nad všechny rady a recenze...

Naposledy editováno 05.12.2019 12:55:37

1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan

7.1.2020 v 07:15 | Nahoru | #43
Ahoj. Motorku jsem koupil v březnu 2019 - v ČR je jediný dodavatel Vintage Garage - takže všichni znají.

Servisní interval dohodnutý na místě: 500km (1. olej) a dále bude každých 10.000km s dodatkem "nejpozději". Samozřejmě je i pravidlo olej max. 1 sezóna.

Servisní knížka obsahuje sice i kolonky v mezidobí na 5, 15, 25 tkm..., ale jsou tam psány jen kontroly (I - Inspection), žádné výměny.

Na řádné servisy v 10, 20, 30 tkm jsou vypsány preventivní výměny dílů, které v žádném případě nebudou ani na 1/3 životnosti, tak beru, že servisní knížka je tzv. "přeurčená" tzn. obsahuje informace chránící výrobce, kdyby se něco zlého vysypalo. Měnit hned po roce na 10 tkm například gumovou hadici sání, bnowden plynu a spojky, palivovou hadici, brzdovou kapalinu, destičky, řetězovou sadu a další mi přijde plýtvání. Ještě snad ten vzduchový filtr, ale i to je po roce brzy.

Na místě jsem se bavil, že se to takto nedělá, samozřejmě se vyměňují věci, až když hrozí, že doslouží.

Majitel v podstatě dolívá benzín a maže řetěz, (5+5 minut práce petrolej a hadr + sprej s mazivem) každých cca 1 tkm.

Zdarec

(reakce na) RE Himalayan

20.6.2022 v 13:00 | Nahoru | #44
Geonova> Ahoj, koukám že Himla prodáváš. Za co ho budeš měnit?Já jsem velice spokojený a měnit budu jedině až bude 450 ka

Naposledy editováno 20.06.2022 13:09:24

RE Himalayan

20.6.2022 v 13:08 | Nahoru | #45
Ahoj, prosím majitele Himalayanu,jestli by tady mohli psát zkušenosti.Díky. Mám rok 2019 a to plexi žene vítr přímo do přilby(mám 173cm).Koukám že to někdo uřezával,Nebo nejde tam dát to z nového modelu jestli není vyšší? Nebo nějaké jiné?Díky!

Naposledy editováno 20.06.2022 13:08:35
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Svíčky brisk [1, 2] Royal Enfield Himalayan Geonova 46 23.5.2022 v 22:36 OldCrow
148 směr Balkán Royal Enfield Himalayan nepirum 1 4.8.2021 v 09:15 Komorerth
Výlety po ČR Royal Enfield Himalayan Geonova 5 6.6.2021 v 07:00 ThomasDRZ
TET bez navigace Royal Enfield Himalayan nepirum 24 22.8.2020 v 18:10 TOMCBF600S
Royal Enfield Himalayan - co na něj... [1, 2] Royal Enfield Himalayan Miškin 36 18.5.2020 v 12:36 sardel


TOPlist