globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kouří
21.10.2018 v 09:40
Ahoj. Muze někdo poradit? Při větší akceleraci-třeba při předjíždění,moto černě zakouří. Není to nic dramatického,ale vidět to je. Spotřeba oleje přitom v normě-cca 3 dcl. na 1000 km. Také jsou černé svíčky a je očouzená koncovka výfuku. Díky
Předchozí
1 2
Následující

kouří

21.10.2018 v 09:52 | Nahoru | #1
Bohatá Směs.Umí to diagnostiku?

kouří

21.10.2018 v 09:57 | Nahoru | #2
A vzduchovej filtr je čistej? Jinak je to moc bohatý...

Naposledy editováno 21.10.2018 09:57:25

kouří

21.10.2018 v 10:09 | Nahoru | #3
Mas to bohate....

kouří

21.10.2018 v 10:33 | Nahoru | #4
Mě při startovní, dali jsme nový olej a je to lepší, na plivání z výfuku jsem si zvykl, lejou mě tam většinou 4l oleje přičemž tam má být 3.75 , tak to vždy vyplivu

1 reakcí na tento příspěvek kouří

21.10.2018 v 10:53 | Nahoru | #5
Za předpokladu, že máš správně nastaveny ventilové vůle a synchro klapek. Zkontroluj vzduch fitr, zkus zda nemáš olej v airboxu, vypouštěcí šroub je na levé straně ze spodu airboxu, zkontroluj podle manuálu nastavení TPS potenciometru a některé 1100 mají ještě štelování CO a to by mělo být na pravé straně pod sedlem, případně čidlo teploty nasávaného vzduchu v airboxu.

(reakce na) kouří

21.10.2018 v 11:03 | Nahoru | #6
JiriBN> Díky. Filtr je ok. Vše ostatní nechám zkontrolovat. Kdyby to bylo bohatý,tak by to střílelo? Zatím mi to neudělalo.

kouří

21.10.2018 v 13:03 | Nahoru | #7
Ne, většinou střilí chudá směs.

1 reakcí na tento příspěvek kouří

21.10.2018 v 14:24 | Nahoru | #8
ako ti uz napisali vsetci ostatny tak mas bohatu zmes. Ak mas Y-zvod tak nemas dobre nastavene TPS alebo ako ti Jiri poradil CO potenciometer (pre motorky bez lambda-sondy). Mozes sem odfotit aj otvorenu poistkovu skrinku - podla toho akej farby mas rele taku mas palivovu mapu (alebo ho tam nemas).
Co sa tyka R1100 tak je clanok na nete ako nastavit TPS na 0V - to mi pomohlo vyriesit bohatu zmes na R1150 Y-zvod KN filter a BBPower chip. So standardnym nastavenim 0.31V bola zmes bohata.

kouří

21.10.2018 v 17:09 | Nahoru | #10
Díky za rady. Už jsem moto odvezl do servisu. Sám si na to netroufám Když jim to takto vylíčím,tak to snad pro ně nebude problém. Takže hlavně synchro.,nastavení TPC ,poladit CO a kontrolu čidla teploty nasávaného vzduchu.

kouří

21.10.2018 v 21:05 | Nahoru | #11
to cidlo nasavaneho vzduchu sa pokazi skutocne malo kedy. Hlavne ak yi ho niekto vymeni a za diel si vypyta viac ako 17Eur je to zlodejina daj vediet ako to napokon dopadlo.

(reakce na) kouří

22.10.2018 v 09:16 | Nahoru | #12

Destroyer píše: Ak mas Y-zvod tak nemas dobre nastavene TPS



R1100 GS nemá Y-svod. Protože má jiný svody než R1150 GS, která může mít Y-svod :)

kouří

22.10.2018 v 20:54 | Nahoru | #13
Nastavení záleží na tom co všechno je předělané, chce si to trošku pohrát s nastavením, je to laborace, a úprav je opravdu hodně od výfuku až po jednotku, nejlepší je to dát někomu kdo to už někdy dělal a ví kam sáhnout, jinak změna může být i k horšímu.

1 reakcí na tento příspěvek kouří

22.10.2018 v 21:58 | Nahoru | #14
Spotřeba oleje 3dcl/1000km je v normě? Moje babča si taky občas lízne, ale jestli mezi výměnami dolíváš 3l (de facto skoro celá náplň) oleje, tak myslím máš vítěze v soutěži o hlavního viníka.

Bohatá směs to sama o sobě nebude, to by musela být kuriozní závada (příliš veký tlak čerpadla, vyjmutá zátka pro kat a pod.). 11ky jsou obecně na palivo hodně chudé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kouří

22.10.2018 v 22:45 | Nahoru | #15
Clostridia: Drobná připomínka: Tři deci nejsou 3l (de facto skoro celá náplň) oleje Tři decky jsou u GS v normě. A bohatá směs to je, olej kouří modře, ne černě.

kouří

22.10.2018 v 23:19 | Nahoru | #16
streetdog - Y-zvod myslim ako nahradu katalyzatora zvodom bez kat. Ano u asymetrickych zvodov R1100 to nieje uplne v tvare Y ale tento pojem sa beztak bezne pouziva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kouří

23.10.2018 v 08:57 | Nahoru | #17

1100Virago píše: Drobná připomínka: Tři deci nejsou 3l (de facto skoro celá náplň) oleje Tři decky jsou u GS v normě. A bohatá směs to je, olej kouří modře, ne černě.


3 deci na 1.000 km jsou to samé, jako 3 litry na 10.000 km. Tedy za jeden servisní interval 10.000 km doliješ 3 litry, což je jedna celé náplň.

(reakce na) kouří

23.10.2018 v 09:12 | Nahoru | #18
vilemx: A jo, dík za upozornění Každopádně sertvisní limit bývá až 1 litr na tisíc, takže tři decky opravdu nejsou žádný extrém.

kouří

23.10.2018 v 20:34 | Nahoru | #19
1100Virago> srovnávám se svojí a ta si vezme - když je nejhůř - tak 1,5l na interval (=10k km) a to bývá obvykle při dovolené a s plnou bagáží. Některé intervaly vezme taky jen 0,75l. A proto, že ji vlastním už 7. interval, troufám si tvrdit, že 3litry na interval je hodně. Černé svíčky a kouř z výfuku při přidání tomu nasvědčují.

Jinak to, že výrobci v manuálu udávají *až* 1l/1000km je alibismus výrobce, aby se vyhnul případným stížnostem. Pokud se tolik oleje skutečně ztrácí, tak je něco zatraceně špatně.

2 reakcí na tento příspěvek kouří

24.10.2018 v 17:55 | Nahoru | #20
Tak mi dnes vovlali ze servisu,ze udelali pouze synchro. Nic jineho pry nema cenu,ze je vse rizeno jednotkou a vrtat se v tom nema smysl. Pry mam obcas natankovat 100 oktan a proste jezdit. Tak holt tam budu lit litr za 40 voci,nebo co to vubec stoji a budu jezdit. At si coudi,hlavne ze jede

kouří

24.10.2018 v 19:39 | Nahoru | #21
100 oktan ti v nicom nepomoze. nastavit bohatost zmesi sa da aj na vstrekovani. Najma na takomto primitivnom ako maju R-kove baworaky. Ale je to na dlho a s diagnostikou sa to tiez neda na 100percent. Inymi slovami ti povedal ze sa mu s tym nechce babrat. sleduj ake mas sviecky, ak su moc cierne tak to treba riesit. Ja som nastavenie svojho motora riesil 3 roky.

(reakce na) kouří

24.10.2018 v 19:43 | Nahoru | #22
koljin> A ak by bolo treba , tak aj nové piesty existujú .

kouří

24.10.2018 v 21:13 | Nahoru | #23
Když už to máš v servise tak chtěj ať ti změří kompresní tlaky válců.
Mohu vědět kam jsi to dal na servis?

(reakce na) kouří

24.10.2018 v 22:04 | Nahoru | #24

koljin píše: Tak mi dnes vovlali ze servisu,ze udelali pouze synchro. Nic jineho pry nema cenu,ze je vse rizeno jednotkou a vrtat se v tom nema smysl. Pry mam obcas natankovat 100 oktan a proste jezdit. Tak holt tam budu lit litr za 40 voci,nebo co to vubec stoji a budu jezdit. At si coudi,hlavne ze jede


Tomu říkám servis...I já coby "garážový servisák" bych alespoň proměřil snímače,změřil tlaky...

kouří

25.10.2018 v 21:13 | Nahoru | #25
Tak jsem tam dneska volal,at jeste zmeri aspon ty tlaky. Nevite nekdo jake hodnoty by meli v idealnim pripade namerit? A co je jeste v toleranci? Diky

1 reakcí na tento příspěvek kouří

26.10.2018 v 13:14 | Nahoru | #26
1) Dobrý servis to bude vědět.
2) Stáhni si servisní manuál

Compression test pressure 1100GS
1.good nad 10 bar
2.normal 8,5-10
3.poor pod 8,5

Naposledy editováno 26.10.2018 13:17:21

(reakce na) kouří

26.10.2018 v 15:49 | Nahoru | #27
JiriBn Diky. Ted mi volal,ze oba valce maji 10,6. Tak aspon neco

kouří

26.10.2018 v 20:01 | Nahoru | #28
Ještě by mě zajimalo,jak jste na tom u této motrky se spotřebou. Mě bere cca 7 l -pri svižné jzde,6 pri pohodové a když jsem jel vyloženě na spotřebou,tak jsem se dostal na 5,5 ,ale to se fakt neda Na XRV 750 jsem se přes 5 l.snad nikdy nedostal. Samozřejmě je mi jasný,ze 1100 není 750,ale myslel jsem si,že když to má vstřikování,že to nebude az takový rozdil. Diky

1 reakcí na tento příspěvek kouří

26.10.2018 v 20:20 | Nahoru | #29
Motor je na tom dobře a chyba je v seřízení.
7L už musí být hoodně svižná jízda a i tak by byli svíčky cihlový spíše lehce do běla, bo BWM v origo stavu má spíše chudší směs.
Motorku máš v serii nebo jsou na ní nějaké úpravy?

(reakce na) kouří

27.10.2018 v 05:25 | Nahoru | #30
JiriBN>je naprosto v serii. Mam pocit,ze tomu dost rozumis. Nechtěl by ses na to nekdy podivat☺? Mam to k tobe kousek. Nechal bych to ale až na jaro.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
Bmw 1100 gs gumy BMW R 1100 GS SimplyGreen 4 28.6.2023 v 16:22 nevo7
turecko 2023 BMW R 1100 GS hansdorf 0 7.5.2023 v 18:37 hansdorf
Hledám parťáka pro Balkán a dál BMW R 1100 GS hansdorf 2 17.8.2022 v 09:57 hansdorf
Přepadová hadička BMW R 1100 GS ktmpower 2 19.6.2022 v 20:59 ktmpower

TOPlist