Téma: kouří
21.10.2018 v 09:40
Ahoj. Muze někdo poradit? Při větší akceleraci-třeba při předjíždění,moto černě zakouří. Není to nic dramatického,ale vidět to je. Spotřeba oleje přitom v normě-cca 3 dcl. na 1000 km. Také jsou černé svíčky a je očouzená koncovka výfuku. Díky
Za předpokladu, že máš správně nastaveny ventilové vůle a synchro klapek. Zkontroluj vzduch fitr, zkus zda nemáš olej v airboxu, vypouštěcí šroub je na levé straně ze spodu airboxu, zkontroluj podle manuálu nastavení TPS potenciometru a některé 1100 mají ještě štelování CO a to by mělo být na pravé straně pod sedlem, případně čidlo teploty nasávaného vzduchu v airboxu.
ako ti uz napisali vsetci ostatny tak mas bohatu zmes. Ak mas Y-zvod tak nemas dobre nastavene TPS alebo ako ti Jiri poradil CO potenciometer (pre motorky bez lambda-sondy). Mozes sem odfotit aj otvorenu poistkovu skrinku - podla toho akej farby mas rele taku mas palivovu mapu (alebo ho tam nemas).
Co sa tyka R1100 tak je clanok na nete ako nastavit TPS na 0V - to mi pomohlo vyriesit bohatu zmes na R1150 Y-zvod KN filter a BBPower chip. So standardnym nastavenim 0.31V bola zmes bohata.
Co sa tyka R1100 tak je clanok na nete ako nastavit TPS na 0V - to mi pomohlo vyriesit bohatu zmes na R1150 Y-zvod KN filter a BBPower chip. So standardnym nastavenim 0.31V bola zmes bohata.
Spotřeba oleje 3dcl/1000km je v normě? Moje babča si taky občas lízne, ale jestli mezi výměnami dolíváš 3l (de facto skoro celá náplň) oleje, tak myslím máš vítěze v soutěži o hlavního viníka.
Bohatá směs to sama o sobě nebude, to by musela být kuriozní závada (příliš veký tlak čerpadla, vyjmutá zátka pro kat a pod.). 11ky jsou obecně na palivo hodně chudé.
Bohatá směs to sama o sobě nebude, to by musela být kuriozní závada (příliš veký tlak čerpadla, vyjmutá zátka pro kat a pod.). 11ky jsou obecně na palivo hodně chudé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kouří
Clostridia: Drobná připomínka: Tři deci nejsou 3l (de facto skoro celá náplň) oleje Tři decky jsou u GS v normě. A bohatá směs to je, olej kouří modře, ne černě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kouří
1100Virago píše: Drobná připomínka: Tři deci nejsou 3l (de facto skoro celá náplň) oleje Tři decky jsou u GS v normě. A bohatá směs to je, olej kouří modře, ne černě.
3 deci na 1.000 km jsou to samé, jako 3 litry na 10.000 km. Tedy za jeden servisní interval 10.000 km doliješ 3 litry, což je jedna celé náplň.
1100Virago> srovnávám se svojí a ta si vezme - když je nejhůř - tak 1,5l na interval (=10k km) a to bývá obvykle při dovolené a s plnou bagáží. Některé intervaly vezme taky jen 0,75l. A proto, že ji vlastním už 7. interval, troufám si tvrdit, že 3litry na interval je hodně. Černé svíčky a kouř z výfuku při přidání tomu nasvědčují.
Jinak to, že výrobci v manuálu udávají *až* 1l/1000km je alibismus výrobce, aby se vyhnul případným stížnostem. Pokud se tolik oleje skutečně ztrácí, tak je něco zatraceně špatně.
Jinak to, že výrobci v manuálu udávají *až* 1l/1000km je alibismus výrobce, aby se vyhnul případným stížnostem. Pokud se tolik oleje skutečně ztrácí, tak je něco zatraceně špatně.
Tak mi dnes vovlali ze servisu,ze udelali pouze synchro. Nic jineho pry nema cenu,ze je vse rizeno jednotkou a vrtat se v tom nema smysl. Pry mam obcas natankovat 100 oktan a proste jezdit. Tak holt tam budu lit litr za 40 voci,nebo co to vubec stoji a budu jezdit. At si coudi,hlavne ze jede
100 oktan ti v nicom nepomoze. nastavit bohatost zmesi sa da aj na vstrekovani. Najma na takomto primitivnom ako maju R-kove baworaky. Ale je to na dlho a s diagnostikou sa to tiez neda na 100percent. Inymi slovami ti povedal ze sa mu s tym nechce babrat. sleduj ake mas sviecky, ak su moc cierne tak to treba riesit. Ja som nastavenie svojho motora riesil 3 roky.
koljin> A ak by bolo treba , tak aj nové piesty existujú .
koljin píše: Tak mi dnes vovlali ze servisu,ze udelali pouze synchro. Nic jineho pry nema cenu,ze je vse rizeno jednotkou a vrtat se v tom nema smysl. Pry mam obcas natankovat 100 oktan a proste jezdit. Tak holt tam budu lit litr za 40 voci,nebo co to vubec stoji a budu jezdit. At si coudi,hlavne ze jede
Tomu říkám servis...I já coby "garážový servisák" bych alespoň proměřil snímače,změřil tlaky...
1) Dobrý servis to bude vědět.
2) Stáhni si servisní manuál
Compression test pressure 1100GS
1.good nad 10 bar
2.normal 8,5-10
3.poor pod 8,5
Naposledy editováno 26.10.2018 13:17:21
2) Stáhni si servisní manuál
Compression test pressure 1100GS
1.good nad 10 bar
2.normal 8,5-10
3.poor pod 8,5
Naposledy editováno 26.10.2018 13:17:21
Ještě by mě zajimalo,jak jste na tom u této motrky se spotřebou. Mě bere cca 7 l -pri svižné jzde,6 pri pohodové a když jsem jel vyloženě na spotřebou,tak jsem se dostal na 5,5 ,ale to se fakt neda Na XRV 750 jsem se přes 5 l.snad nikdy nedostal. Samozřejmě je mi jasný,ze 1100 není 750,ale myslel jsem si,že když to má vstřikování,že to nebude az takový rozdil. Diky
Motor je na tom dobře a chyba je v seřízení.
7L už musí být hoodně svižná jízda a i tak by byli svíčky cihlový spíše lehce do běla, bo BWM v origo stavu má spíše chudší směs.
Motorku máš v serii nebo jsou na ní nějaké úpravy?
7L už musí být hoodně svižná jízda a i tak by byli svíčky cihlový spíše lehce do běla, bo BWM v origo stavu má spíše chudší směs.
Motorku máš v serii nebo jsou na ní nějaké úpravy?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
Bmw 1100 gs gumy BMW R 1100 GS | SimplyGreen | 4 | 28.6.2023 v 16:22 nevo7 |
turecko 2023 BMW R 1100 GS | hansdorf | 0 | 7.5.2023 v 18:37 hansdorf |
Hledám parťáka pro Balkán a dál BMW R 1100 GS | hansdorf | 2 | 17.8.2022 v 09:57 hansdorf |
Přepadová hadička BMW R 1100 GS | ktmpower | 2 | 19.6.2022 v 20:59 ktmpower |