Chladici kapalinu tam mam jakou tam mit mam je to od motulu a je cista
Vodni oumpa je taky ok
Ale co me nejvic prekvapuje je ze vzdy kdyz se kouknu na hladinu je porad stejna
Jako by nic neubyvalo
Mam strach aby se zen pravy chladic nedoplnival z toho leveho s jezdim bez jednoho chladice
Tece to bych rekl asi par kapek za jizdu a kdyz to mam v garazi pres noc tak cca 10 kapek
Ne uplne louze ale podlaha je zaliskana.
Napada me ze by praskl sam z tlaku protoze obcas kdyz jsem ho otevrel vyslo dost vzduchu
Nebo nejaka vetev to praskla
Ale jak je mozny ze ta hladina je porad v klidu ????!
Muzu normlane jezdit a neresit ?
Diky moc
1 reakcí na tento příspěvek Tece chladici kapalina z chladice
pokud motorku prehrejes, tak se otevre tlakove vicko na pravem chladici a voda vylitne ven hadickou, ktera je vyvedena okolo chladice pod motor.
Takze pokud vylozene vidis misto odkud voda unika v chladici, tak mas proste dirku v chladici. Bud si to nech opravit a nebo kup novej chladic... neni to nijak zasadne drahy.
chladice jsou mezi sebou samozrejme propojeny a to nahore takovou tenci hadickou. Takze pri kontrole muzes mit chladic s vickem plnej, pokud ti motorka nestoji rovne.
Postvav motroku rovne (mnohdy jsou stojany pro csross motorky krive a nebo motorka na stojanu nesedi rovne !! )
Na levem chladici je odvzdusnovaci sroubek. Kdyz dolejvas chladici kapalinu, tak tento sroubek musis mit povolenej nebo vysroubovanej. Zalezi jestli tam mas original sroubek, kterej je vydrazkovanej (ten pak staci jen povolit asi o dve otacky) a nebo uz tam dal nekdo obyc sroubek. Jakmile zacne vytekat chladici kapalina z tohoto sroubku, tak ho zavres, dolejes i druhej chladic s vickem do plna a zavres vicko a mas plnej system. Pri prvni jizde je normalni, ze si to trochu vody odfoukne tou hadickou, ale pak by jiz voda vytekat nemela.
Odvzdusnovaci sroubek se utahuje na 6Nm
muzes udelat i tlakovej test, tim by jsi mel nasimulovat "zahraty" vodni okruh a ukazala by se ti ta dirka v tom chladici, ale na to asi nebudes mit vybaveni.
Nicmene pro uplnost... kontrolni tlak, na ktery okruh natlakujes zastudena je 17psi (necelych 1,2bar - kdyz to das na 1,2 bar tak se nic fatalniho nestane).
Vsimni si, ze vicko mas oznacene tlakem 1.1 to je hodnota v Bar, vzdy kdyz vnitrni tlak dosahne vyssi hodnoty, tak vicko otevre a upusti tlak.
No a tlak 17psi by system mel udrzet minimalne 10 vretin. Pokud ne tak mas nekde unik.
Je mozne ze za studena chladic nepotece a i timto natlakovanim se ti dirka neukaze, ale pokud na to mas vybaveni, tak to za zkousku rozhodne stoji. Aspon vis kde vsude to mas dirave
EDIT: jo a jeste obrazek :)
Naposledy editováno 21.10.2018 09:32:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 | borec638 | 6 | 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel |
Výfuk Yoshimura rs4 Suzuki RM-Z450 | davidsur | 4 | 9.1.2024 v 06:49 MungoJerry |
Jaký převod na krosku Suzuki RM-Z450 | borec638 | 7 | 1.1.2024 v 16:12 borec638 |
Suzuki RM-Z 450 Suzuki RM-Z450 | martin323 | 1 | 12.8.2023 v 23:10 assassin |
Nastavení předpětí tlumičů Showa Suzuki RM-Z450 | davidsur | 6 | 25.7.2023 v 17:25 DrDNA01 |