Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
karf píše: Jen taková řečnická otázka - jaký stav techniky by byl pro automobily ideální? Benzíňák s karburátorem? Nějaký V6? Benzíňák se vstřikováním a katalyzátorem? 1.9tdi rotačka bez filtru? Nebo poslední 1.9tdi pd? Ptám se, protože aktuální povoz s 2.0tdi s dpf filtrem a vstřikem močoviny chce po 150 tisících km vyměnit za 15 egr ventil, za 7 vstřikovač močoviny a aktuálně za 15 lambda sondu. Další investice budou nejspíš následovat. Ptám se, protože současným normám nafta a asi ani benzíňák není schopný vyhovět přitom, aby vydržel víc, než 5 let a 150tkm. Není teda půl tuny baterek, měnič a elektromotor lepší varianta?
Mám na 1,8 TSI najeto 260 000 km a motor, lambda i katalyzátor je původní. Emise obsah CO - 0,000% při obou měřených režimech. 110 000 km jezdí načipovaný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Já osobně mám atmo 2.5 V6, nemá se při základní údržbě co nějak extra podělat. Akorát je hladovější.
Naposledy editováno 21.11.2018 13:10:07