Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: to je napad. To by chtelo nejakyho odbornika aby to vylepsil. Nebo spis team. Neco me rika ze znamy chemik a prukopnik alternativnich paliv by to mohl zvladnout.
znam osobne typka co vozi s tatrou pisek, treba by mohl poradit?
Naposledy editováno 11.12.2018 12:59:44
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
assassin píše: ... je to dobry k tomu aby meli radoby odbornici o cem psat a dalsi radobyodbornici o cem vzrusene diskutovat - v Bruselu se ted usnesou, ze v roce 2030 budou auta jezdit za 2,5/100 a kdyz se v roce 2030 ukaze, ze to neni mozne tak co? Zakazou vyrabet a prodavat auta?
Nezakazou, ale bude se platit dan 95eur za gram CO2 nad limit. Proste kdyz neco funguje, dej na to dan, kdyz to nefunguje dej dotaci...
Naposledy editováno 13.12.2018 22:20:12
baks píše: To jsou nesmysly.
Sláb jenom ten, kdo v sebe ztratil víru a malý ten, kdo zná jen malý cíl
Ale jinak by me zajimalo k cemu je dobry totalne mrvit trh s autama pri honbe za snizovanim 1-5 % celosvetove produkce CO2
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
maco píše: Mě tak napadlo čím se v těch elektrobazmekách topí když tam není teplo ze spalování,teplovzdušnými ventilátory? To bude spotřeba energie jak kráva v zimě, zapneš bufíky a za dvacet kilometrů stojíš
budes si vozit bufika na lih . Na delsi cesty kamna na peletky
gugo píše: budes si vozit bufika na lih . Na delsi cesty kamna na peletky
Ve mestech by mohli u krizovatek udelat vyvody kanalu, a teplej vzduch by se nasaval do interieru, pri cekani na zelenou, geotermalni energie, approved by EU
Jinak to tak je no v zime kdyz uhodi -20 stupnu, tak elektromobil ztrati desitky procent dojezdu...
Naposledy editováno 14.12.2018 08:49:22
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
bmw-a-porsche-prekonaly-teslu-jejich-nabijecce-staci-na-sto-kilometru-tri-minuty
No myslím že soudruzi z brusele všemu ještě nasadí nějakou tu korunu
nove-emisni-testy-zavarily-plug-in-hybridum-automobilky-je-stahuji-z-trhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: Creck> asi ne na takovy urovni aby si tam dokazal nacpat 80kWh za 3 minuty ...to je stejne zajimavej udaj. Nevi nekdo jaky napeti maj ty clanky ?
3,6-3,8V na clanek.... je tam asi milion vetvi a elektronika to vselijak prepina.. z toho nic moc nevylustis
Naposledy editováno 14.12.2018 12:46:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: assassin> tak jak je to uvnitr akumulatoru je me celkem jedno. Spis by me zajimalo co to ma na svorkach a jaky napeti tam je. Jen tak pro predstavu abych vedel jaky tam tecou proudy.
mno tak to vychazi z tech clanku - je to poskladany z nakejch tech 18650 normalnich burtiku kapacita clanku (nebo tech mensich, uz si to moc nepamatuju) cca 2400mAh a ten clanek zkousne tak max 5C ... oni ty proudy tecou ruzny :D nejvetsi tam kde je pripichnuta nabijecka, jestli je na 3x400V a vys vykon tak proud uz je easy ne? tam se to pak rozvetvi aby kazdej clanek dostale tech cca 5C
Creck píše: gugo> no ja nevim jak to tam funguje, ale v kazdem videu co testuji elektromobil tak se ptaji co je to za zvuk ? Chlazeni baterii.
chladi se tam vse, motory, elektronika i baterky... vetraky hucej, elektronika "piska" na te freq, na ktere pracuje...
gugo píše: assassin> tak jak je to uvnitr akumulatoru je me celkem jedno. Spis by me zajimalo co to ma na svorkach a jaky napeti tam je. Jen tak pro predstavu abych vedel jaky tam tecou proudy.
Co si vybavuju, tak někde jsem zahlédl že "trakční" napětí je snad 400 nebo 420 V. Snad si to teda pamatuju dobře.
Edit: Takže tam tečou proudy jak v hodně slušný svářečce.
Naposledy editováno 14.12.2018 13:07:59
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: assassin> NO ano pokud vim ze to chtej nabijet 3faz v normalni distribucni siti tak pak je to celkem jasny. Akorat pri predstave, ze budou chtit udelat nejakou stanici na nabijeni kde se bude moci nabit najedou vice eko soudruhu (neco co dnes zname pod pojmem benzinova pumpa) , tak to aby u toho rovnou staveli trafacku a rovnou predelali celou rozvodnou sit, protoze je to tak trochu uplne nekde jinde nez jsme byli doted zvykli.
jo tak to je jasny, pokud nekde potoceou desitky nebo stovky kW tak je jasny, ze to bude chtit na to predelat sit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: assassin> NO ano pokud vim ze to chtej nabijet 3faz v normalni distribucni siti tak pak je to celkem jasny. Akorat pri predstave, ze budou chtit udelat nejakou stanici na nabijeni kde se bude moci nabit najedou vice eko soudruhu (neco co dnes zname pod pojmem benzinova pumpa) , tak to aby u toho rovnou staveli trafacku a rovnou predelali celou rozvodnou sit, protoze je to tak trochu uplne nekde jinde nez jsme byli doted zvykli.
Jenže EU se rozhodla to posunout o level vejš - prej maj bejt i kamiony na baterky. Takže batery-pack třeba 800 kWh a rychlonabíjení - třeba 400 kW příkon na kamion - někde u dálnice bude potřeba nabít najednou třeba 20 kamionů - a to už je příkon 8 MW. A 20 kamionů je prd - stačí se kouknout na D1...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Naposledy editováno 14.12.2018 14:24:29
gugo píše: charlie.vtx1800> fakt i kamiony jo ? Jestli neni cas zacit pracovat na nejakym jinym zpusobu dopravy. Treba teleportace
Politické šílenství - aneb když o technických otázkách rozhoduje aktivismus. Soudruzi v SSSR chtěli poroučet jen větru a dešti - žabaři - soudruzi v Buselu od zelenýho stolu změní rovnou přírodní zákony, třeba ten o zachování hmoty a energie...
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
gugo píše: assassin> Akorat pri predstave, ze budou chtit udelat nejakou stanici na nabijeni kde se bude moci nabit najedou vice eko soudruhu (neco co dnes zname pod pojmem benzinova pumpa) , tak to aby u toho rovnou staveli trafacku a rovnou predelali celou rozvodnou sit, protoze je to tak trochu uplne nekde jinde nez jsme byli doted zvykli.
Toho se tu nedozijem. Ja jsem delal dva metry pripojku plynu na obecnim pozemku a sloupek HUP. Nejdriv se delal projekt 1 mesic, 2 mesice vyjadreni plynaren, 1 mesic vyjadreni majitelu siti, 2 mesice trvalo schvaleni pronajmu pozemku pro vykop, 2m mesice na stavebnim urade, pak realizace, 3 mesice schvaleni od mesta zapsani vecneho bremena, 1 mesic zapis beremena do katastru. 2 sanony papiru.
Vykopane jsem to mel v opuce za 2 dny (rucne), 1 den na sloupek, realizace od plynaru 1 hodina.
Jestli by nekdo chtel rozkopat x kilometru, stavet stozary, kvuli nabijeckam, delal by to 10 let.
Kilometr sítě za půl miliardy. Vyhláška nutí energetiky stavět pod zemí
Stavba nové energetické trasy trvá v Česku od plánování až do realizace v průměru dlouhých dvanáct let. Podobně jako v dopravě brzdí i výstavbu „elektrických dálnic“ zdlouhavé povolování. Energetici si stěžují na vyhlášku, podle které se v zastavěných oblastech mají kabely zvlášť vysokého napětí vést pod zemí. Kilometr by však vyšel na půl miliardy korun.
Naposledy editováno 14.12.2018 20:08:40