bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení podtlaků hyosung gv 250
10.10.2018 v 17:49
Nevite nekdo kde najdu sroubek kam pripojit budik pro mereni podtlaku? Na sani nic neni.na hlave taky nic.vubec netusim kam pripojit nebo seridit....

Seřízení podtlaků hyosung gv 250

11.10.2018 v 11:25 | Nahoru | #1
Na karburátoru ty kontrolní body nehledej, ty budou na přírubách! Typl bych si, že jeden bude zaslepený nějakou čepičkou a druhý bude napojen na podtlakový ventil, nebo palivovou pumpu! Při měření pak budeš muset něco odpojit (většinou podtlakový ventil a kohout nádrže budeš muset otevřít na polohu PRI-plný průtok)

Seřízení podtlaků hyosung gv 250

11.10.2018 v 22:43 | Nahoru | #2
Korejci evidentně nejsou rádi, když se jim v jejich natavení někdo hrabe... Proto píšou v manuálech, že je dovoleno manipulovat pouze s volnoběžnými otáčkami. U pilotních šroubů volnoběhu si musíš poznačit polohu, než je vyšroubuješ - základní nastavení není uvedeno. Samozřejmě jde směs seřídit přes barvu svíčky, uchem nebo pomocí lambda sondy. Synchronizace podtlakem není možná. Pokud si chceš synchro zkontrolovat, odmontuj celý blok dvou karburátorů a pomocí spárových měrek změř mezeru mezi škrticí klapkou a difuzorem. Dolaďuje se šroubkem na spojce mezi hřídelkami.

Seřízení podtlaků hyosung gv 250

12.10.2018 v 14:40 | Nahoru | #3
Kohlstein: Ale štelovací mechanizmus pootočení klapek tam je jak se dívám na obrázek, takže by to mělo jít. Na obrázku jsou jen karburátory, ale nejsou zde příruby karburátorů. Na nich by měly být ventilky pro seřízení podtlaků!

Seřízení podtlaků hyosung gv 250

15.10.2018 v 12:51 | Nahoru | #4
Pánové díky za poznatky.Karburátory jsem vyčistli a seřídil klapky přesně aby byla stejně.Na přírubách opravdu nejsou žádné šroubky,měl jsem je rozdělané.Ale když koukám na originál náhradní díly tak je tam mají.Jinak motorka po vyčištění karbiků běhá pěkně na 2 válce ale ta díra v otáčkách tam pořád trochu je.Je potřeba to doladit směsí,jen mě zaráží ža jeden karburátor má na šroubku přesně 2,5 otáčky a druhý 1,8 nemělo by to být stejně?

Seřízení podtlaků hyosung gv 250

15.10.2018 v 13:00 | Nahoru | #5
Dej na oba karby stejný počet otáček a uvidíš, jestli to bude změna k lepšímu! Když nee, tak to můžeš zase vrátit

Seřízení podtlaků hyosung gv 250

15.10.2018 v 14:00 | Nahoru | #6
No mam pocit ze to vubec nepomohlo.je blby ze clovek nevi jaky je tovarni nastaveni.pac kdovi kdo se vtom uz treba hrabal.leda ze by to nekdo spocital u svoji motorky.to bych byl vdecnej...

Seřízení podtlaků hyosung gv 250

15.10.2018 v 22:04 | Nahoru | #7
Pak teda možnost B Buď provozem vypozorovat podle barvy svíčky, ale to je zdlouhavé a nebo na sondu

Seřízení podtlaků hyosung gv 250

30.10.2018 v 09:40 | Nahoru | #8
Díky za rady,karbiky jsem nechal seřídit a vyčistit.Motorka šlape dobře,žádná díra ve výkonu.Ale pořád se stává že při přidání plynu z volnoběhu chcípe.Chcípe to se spojkou i bez.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké je dobré mazání na řetěz? [1 ... 6, 7] Hyosung GV 250 Aquila tigrasek 206 19.7.2023 v 23:15 Player11
Těžké řazení Hyosung GV250 Hyosung GV 250 Aquila Trio 14 16.6.2021 v 21:28 Trio
Kupit Hyosung aquila 250? [1, 2] Hyosung GV 250 Aquila 007Dexter 38 26.2.2021 v 12:23 Gahan37
Servis a ND Hyosung Hyosung GV 250 Aquila Exodus 26 23.2.2021 v 19:28 Dusis123
výběr motorky Hyosung GV 250 Aquila mpinki 3 31.10.2019 v 11:36 Doctor1


TOPlist