to je na sto pro ventilkem , mě se to stalo kdysi taky taky , mastim si to tak kilíčkem ? možna víc , vidim zatačku jdu na brzdy dobrzdim tak na čtyricet ? a chci to naklopit do zatačky a ono nic , prostě to nešlo , no nakonec sem zatačku nějak projel , visel sem na tom jak opice a lamal jí tam přes dvoumetrovou trubku aby zatočila , za zatačkou sem zastavil vyklepanej jak startka a koukam přední kolo prazdný , no nic asi sem píchnul naštěstí pumpa s kompresorem na dohled , dotlačit to tam byla desetimunutova věc , nafouk sem to a že pneuservis je prý dva km ,ok ,dojedu tam tlak byl ok co sem nafouk na pumpě , tak kolo dolu přefouknout a pod vodu stim , panové ani bublina , hodinu sem tam zustal a to co se tam nafouklo to tam bylo , fakt zahada , no nic nasadil sem kolo a jedu opatrně dom , rano vstanu guma furt ok , tak si říkam že asi gut a buhví proč to tak uteklo , fajn jedu a na tom samym místě co předchozí den opět kilíčko a opět před zatačkou po dobržděný opět ten samý opičak co lame mašinu do zatačky přes dvoumetrovou trubku , opět pumpa opět kompresor a opět pneuservis a opět tlak ok a pod vodou opět ani bublinka , to už si ze mě chlapi dělali prdel jestli si znich nestřílim , přišel majitel a když sem mu řek že se mě to stalo vždy po jízdě kilem měl jasno vzal za ventilek OHNUL HO NA STRANU ,ten začal syčet jak vzteklej had a kolo bylo během minuty prazdný , věděl vo co gou a říkal že se to občas stavá , hlavně když někdo vozí takový ty ozdobný píčovinky na ventilkach (mul případ to nebyl ,ja měl kovovej zahnutej 90 stupnu ) , že při městský rychlosti je to ok a při vyšších rychlostech to odstřediva síla ohne a ventilek občas praskne ale tak že to praskne v rafku a těsní to , pokud ho neohnete na stranu , takže skus ho ohnout