Naposledy editováno 08.10.2018 13:43:18
A co se týče kolečka? Tak 16 zub Ti bude žrát víc jak 17, protože budeš při stejné rychlosti točit víc otáček, resp. budeš víc přídávat na plynu. Pokud nechceš divočit, tak bude na dovolenou lepší 17 zub. (origo)
Zvedat motorku +25mm a předek +4mm, to je trošku blbost ne? Takto budeš víc spadlej na řidítkách a pokud jsi v tom hledal lepší polohu na sezení, tak jsi udělal blbě. Motorka teď musí jezdit fakt divně
Dám přepáčko, jiné klemy a vyjde mi to na pozici mnohem líp. Případně přešít sedlo, to co jsi tam udělal, uplně změnilo geometri a co mám zkušenosti s FZ1, tak právě zvednutí zadku dost negativně působí na jízdní vlastnosti!
Motorka teď musí být hrozně divoká na předním kole.
Kolečko bych nechal sérii.
Na 6 to musí v pohodě cestovat od 60 do 200+ km/h. Bez problémů.
Sem tam dáš něco nižšího.
Zvedat motorku vzadu víc než vpředu je asi celkem blbost, u Tvého využití, bude to víc nervózní.
Což na cestování asi není chtěná vlastnost.
1 reakcí na tento příspěvek je vhodná na turistiku
Popřemýšlej, jak se to chová v alpských vracácích.
Jak je projíždíš, jak se moto z nich rozjíždí.
A hned víš, jestli ta změna převodu (do pomala - do síly) pomůže.
Jestli nejde tolik o ty vracáky, tak nechej sérii.
Nebo tady zkus doplnit a porovnat změnu.
https://www.gearingcommander.com/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je vhodná na turistiku
2 reakcí na tento příspěvek je vhodná na turistiku
angelST píše: ok,,,nechám si seriové,,,,,a k tomu zvyšeniu,,,,,,dnes som si dal cca 300km jazdu,,,,perfektný posed,super jazdné vlastnosti a predne koleso vôbec nieje divoké,,,,,do zatáčok ide krásne na rovinkách tiež,,,,,,,,,,,,,,,,,,,takže tak páni pesimisti,,,,,,,,najprv treba skúsit až potom sa k tomu vyjadrovat,,,,,,,,ale aj tak vám wšetkým dakujem za rady a názory
.......ale nic
2 reakcí na tento příspěvek je vhodná na turistiku
Stejně jako tady, tak tam mohou přidávat příspěvky libovolní lidé. Když někdo na netu v zahraničí napíše, že máš skočit z mostu, a tady že ne, tak si vybereš zahraniční web, protože si to myslíš, že je to cajk.....Viděl jsem mraky Fz1, myslím, že o té motorce vím docela hodně, nechci říkat, že víc jak ty.
Ale dobře, pokud chci změnit lepší jízdní vlastnosti, tak určitě nebude stavit motorku o x cm
Nejlepší a nejlevnější varianta - zadní centrál z R1 (04-06), upravit podsedlák a udělat mezikus pro uchycení tlumiče.
v předním tlumiču neměnit nic, max olej
Další varianta - zadní centrál aftermarket ( co je libo a na co máš love)
přední tlumiče ven a dát z R1 (04-06) (07-09) 6ti pístky
- dá Ti to kompletně stavitelné tlumiče + radiální uchycení třmenu
+ brzdiče R1/6
Co tam máš dál?
Ty jsi zatím ukázal nějakou kost z číny za pár dolarů, a tomu mám jako věřit, že to udělá z FZ1 kružítko jo?
Naposledy editováno 09.10.2018 19:25:30
1 reakcí na tento příspěvek je vhodná na turistiku
Naposledy editováno 14.10.2018 17:06:41
1 reakcí na tento příspěvek je vhodná na turistiku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N | luke_87 | 4 | 24.8.2023 v 21:42 slejir |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |