bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: je vhodná na turistiku
8.10.2018 v 11:02
zdrawím moto bandu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,je yamaha fz1n vhodná na dialkovú turistiku po asfaltových cestách? dakujem

je vhodná na turistiku

8.10.2018 v 11:29 | Nahoru | #1
tak to asi zalezi, IMHO se nejlip na dlouhty cesty sedi na cenduru. Ale kazdej je jinej.
Pak si odpovez na otazku kam chces dat veci, jak na to pridelas bagaz, apod. Urcite natom lidi cestujou

je vhodná na turistiku

8.10.2018 v 11:37 | Nahoru | #2
Turistika se dá na lecčems, ale není to ono

je vhodná na turistiku

8.10.2018 v 11:58 | Nahoru | #3
Já myslím, že FZ1 není ideální cesťák, já na ní nevydržím víc jak na sportu. Sedlo dost tvrdý, bolí mě dřív prdel než ruce. Dám tak 500km za den a bohatě mi to stačí posledních 100 už je takové to trápení, chce to zastávky na kávy a pak se to celkem dá. Pokud chceš hodně cestovat, tak si najdi jinou motorku

je vhodná na turistiku

8.10.2018 v 12:04 | Nahoru | #4
Jezdim na ni v pohodě alpy. Takže cca ty 3000 za týden. Nahodim kufr a vyřízeno. Je to tvrdší, to jo. Ale asi sem si už zvyk. Každopádně pokud chceš vyloženě jen cestovat a kochat se, tak jsou určitě vhodnější moto. Tady je to spíš o tom jet se vyblbnout :D

je vhodná na turistiku

8.10.2018 v 12:55 | Nahoru | #5
v sedadle mám pamätovú penu(žiadna bolest aj po 1000km) ročne najazdím vždy niečo cez 20 000km,,svk,cz,pl,ro,,,,,,cestujem len na lahko(prachy)+ batoh na sedadle pod pavukom,,,,,,,,mám ju zvyšenú týmto +25mm https://www.ebay.co...kl9RaoLS&vxp=mtr ,,predok som zdvihol o 4mm popustením vidlíc v okuliaroch smerom nadol,,,,,pýtam sa len ohladom vydrže motora na dlhšie tripy cca 10 000 km za 14 dní,,,,či bude v pohode,,,dík,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ps:oplatí sa my na turisticke jazdenie zmenit predné ozubené koliesko zo 17 zubov na 16???

Naposledy editováno 08.10.2018 13:43:18

je vhodná na turistiku

8.10.2018 v 13:45 | Nahoru | #6
Motor bude to posledni, co by melo takovej najezd rozhazet

Ty na tom budes daleko hure a po par dnech zacnes skucet. Letos jsme jeli rumunsko, kolega na FZ1, druhej den zacal drzkovat na posez, sedlo, skrceny nohy a hlavne vahu tela na rukach.

je vhodná na turistiku

8.10.2018 v 13:46 | Nahoru | #7
tak ak sa tohto obávaš, tak sa naozaj nemusíš. Snáď len... sprav si pred takou výpravou riadnu prehliadku s výmenou filtrov, oleja a tak. Ale to ti asi nemusíme vravieť.

je vhodná na turistiku

8.10.2018 v 13:52 | Nahoru | #8
No dle toho co píšeš, tak už musíš mít pěkných pár tisíc km na motorce za sebou, tak proč se ptáš na takový hovadiny, jak kdyby ti bylo 18let a měnil si simála za něco silnějšího

je vhodná na turistiku

8.10.2018 v 13:54 | Nahoru | #9
ok,,,,tak my poradte už len ohladom toho vyvodoveho kolieska 17 či 16 zubové,,,vdaka

je vhodná na turistiku

8.10.2018 v 13:57 | Nahoru | #10
Mě udivuje, že člověk který najede na dovči 1000km se ptá na takové blbosti jako ty. Proč by to motor nedal? V 50tis na tachometru motorce vůbec nic není, když držíš toho co je v manuálu ohledně servisu.
A co se týče kolečka? Tak 16 zub Ti bude žrát víc jak 17, protože budeš při stejné rychlosti točit víc otáček, resp. budeš víc přídávat na plynu. Pokud nechceš divočit, tak bude na dovolenou lepší 17 zub. (origo)
Zvedat motorku +25mm a předek +4mm, to je trošku blbost ne? Takto budeš víc spadlej na řidítkách a pokud jsi v tom hledal lepší polohu na sezení, tak jsi udělal blbě. Motorka teď musí jezdit fakt divně
Dám přepáčko, jiné klemy a vyjde mi to na pozici mnohem líp. Případně přešít sedlo, to co jsi tam udělal, uplně změnilo geometri a co mám zkušenosti s FZ1, tak právě zvednutí zadku dost negativně působí na jízdní vlastnosti!
Motorka teď musí být hrozně divoká na předním kole.

je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 08:36 | Nahoru | #11
Mě "zpomalení" stroje na řetězovém kolečku hodně pomohlo. Motorka se lépe zvedá při výjezdech z alpských vracáků a nemusím tolik spojkovat. Také předjíždění je rychlejší a často bez podřazování. Jen klesla maximálka, kterou se stejně nikde legálně nesvezeš...........spotřeba kupodivu lehce klesla, jezdím ale okufrován a s baťůžkem.........takže váhově na max limitu.

je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 08:37 | Nahoru | #12
Litrový čtyřvál s takovým výkonem a velkým rozsahem otáček to dá s prstem v nose.
Kolečko bych nechal sérii.
Na 6 to musí v pohodě cestovat od 60 do 200+ km/h. Bez problémů.
Sem tam dáš něco nižšího.
Zvedat motorku vzadu víc než vpředu je asi celkem blbost, u Tvého využití, bude to víc nervózní.
Což na cestování asi není chtěná vlastnost.

1 reakcí na tento příspěvek je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 10:48 | Nahoru | #13
tak vymenit či nie to vyvodove koliesko?????? a dakujem wšetkým za rady

je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 11:04 | Nahoru | #14
Tak už hodně jezdíš...
Popřemýšlej, jak se to chová v alpských vracácích.
Jak je projíždíš, jak se moto z nich rozjíždí.
A hned víš, jestli ta změna převodu (do pomala - do síly) pomůže.
Jestli nejde tolik o ty vracáky, tak nechej sérii.

Nebo tady zkus doplnit a porovnat změnu.
https://www.gearingcommander.com/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 11:09 | Nahoru | #15
angelST> vyzkousej a uvidis. Proste to bude do pomala min uskakany v pomalejch rychlostech. Si s retezovkou kup jedno retezovy kolecko navic a vyzkousej.

(reakce na) je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 12:11 | Nahoru | #16
gugo> přesně kolečko stojí 400 Kč a práce na pár minut

je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 15:07 | Nahoru | #17
Určite na turistiku je lepší Fazer1. Buď na to majiteľ príde, alebo si zvykne na to čo má.

2 reakcí na tento příspěvek je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 15:44 | Nahoru | #18
ok,,,nechám si seriové,,,,,a k tomu zvyšeniu,,,,,,dnes som si dal cca 300km jazdu,,,,perfektný posed,super jazdné vlastnosti a predne koleso vôbec nieje divoké,,,,,do zatáčok ide krásne na rovinkách tiež,,,,,,,,,,,,,,,,,,,takže tak páni pesimisti,,,,,,,,najprv treba skúsit až potom sa k tomu vyjadrovat,,,,,,,,ale aj tak vám wšetkým dakujem za rady a názory

(reakce na) je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 16:36 | Nahoru | #19

angelST píše: ok,,,nechám si seriové,,,,,a k tomu zvyšeniu,,,,,,dnes som si dal cca 300km jazdu,,,,perfektný posed,super jazdné vlastnosti a predne koleso vôbec nieje divoké,,,,,do zatáčok ide krásne na rovinkách tiež,,,,,,,,,,,,,,,,,,,takže tak páni pesimisti,,,,,,,,najprv treba skúsit až potom sa k tomu vyjadrovat,,,,,,,,ale aj tak vám wšetkým dakujem za rady a názory



.......ale nic

(reakce na) je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 16:54 | Nahoru | #20
angelST> Nezlob se na mě, ale působíš na mě dojmem, že víš co děláš, ale skutečnost je přesně opačná. A to tě nemusím ani znát, resp. stačí si přečíst na co se ptáš a člověk má hned jasno. Ptáš se na blbosti, ale zásadním věcem rozumíš víc jak ostatní. Mě stačí na Fz1 dát profil zadní gumy 55 a už je docela znát, že ten předek není úplně ideální. A tvoje spoustění vidlí pod úroveň horních brýle je taky pěkná blbost. Sice to neupadne, ale výrobce má takovej knížečku (manuál), kde je uvedeno jak by to správně mělo vypadat. Já mám vidle z R1, ale zase věděl presně co dělám a proč to dělám a vím o + a -, nikdy to není jen výhoda i když si to myslíš. Počkej až trefíš nějakou nerovnost a pak ti budou lítat řidítka od dorazu k dorazu Ale asi nemá cenu dál radit, podle všeho je to stejně zbytečný.

2 reakcí na tento příspěvek je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 18:35 | Nahoru | #21
Sony ,,,mám tlmič riadenia,,,,,,,,,,,,,,,,,wšetky info som čerpal tu http://www.yamahafz1oa.com/forum/ ,,,,,zo zdvihnutým zadkom a spustenými vidlami jazdí pol europy ,aj v usa a uk,,,,vyzdvihujú jazdné vlastnosti a ovela lepšie ovládanie motorky,,no ale vy cz riders mate furt nejaký problém zo wšetkým čo nevyšlo z vašich hlav,,,,,,už dopredu som vedel aké budú vaše reakcie,,, tak aj preto som založil tu na vašej stránke tento dotaz,aby som vedel ako budete reagovat,,,,,,nemýlil som sa,,,,,, ps:celu temu som preposlal adminovy stránky yamahafz1oa.com,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nech vedia aký na to majú názor český motorkári,,,,,tým čo mi niečo poradili dakujem,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,tým ktorý majú záujem sa dozvediet niečo prínosné o fz1 chcem len poradit nech si prečítajú ich forum,,,nájdu plno odpovedí na svoje otázky bez zhadzovania, pesimizmu ,urážok a prázdnych rečí,,,,,,,,,,,,,,,,motozdar banda

(reakce na) je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 19:03 | Nahoru | #22
angelST>

(reakce na) je vhodná na turistiku

9.10.2018 v 19:24 | Nahoru | #23
angelST> to fórum znám taky, ale nevidím tam moc rozdíl mezi našem na m.cz.
Stejně jako tady, tak tam mohou přidávat příspěvky libovolní lidé. Když někdo na netu v zahraničí napíše, že máš skočit z mostu, a tady že ne, tak si vybereš zahraniční web, protože si to myslíš, že je to cajk.....Viděl jsem mraky Fz1, myslím, že o té motorce vím docela hodně, nechci říkat, že víc jak ty.
Ale dobře, pokud chci změnit lepší jízdní vlastnosti, tak určitě nebude stavit motorku o x cm

Nejlepší a nejlevnější varianta - zadní centrál z R1 (04-06), upravit podsedlák a udělat mezikus pro uchycení tlumiče.
v předním tlumiču neměnit nic, max olej

Další varianta - zadní centrál aftermarket ( co je libo a na co máš love)
přední tlumiče ven a dát z R1 (04-06) (07-09) 6ti pístky
- dá Ti to kompletně stavitelné tlumiče + radiální uchycení třmenu
+ brzdiče R1/6

Co tam máš dál?

Ty jsi zatím ukázal nějakou kost z číny za pár dolarů, a tomu mám jako věřit, že to udělá z FZ1 kružítko jo?

Naposledy editováno 09.10.2018 19:25:30

1 reakcí na tento příspěvek je vhodná na turistiku

14.10.2018 v 17:03 | Nahoru | #24
Sonicek- vidim, ze mas aftermarket riaditka. Je to velky rozdiel oproti serii? Chcem prejst z R6 04 na niečo s cestovnejším posedom(výška 191cm).

Naposledy editováno 14.10.2018 17:06:41

(reakce na) je vhodná na turistiku

14.10.2018 v 18:11 | Nahoru | #25
Mitkes> Ani ne, volil jsem hodně podobný tvar jak má originál. Pokud by jsi chtěl, dnes jsem dal svoji FZ1 na bazar

1 reakcí na tento příspěvek je vhodná na turistiku

14.10.2018 v 18:32 | Nahoru | #26
Najskor sa musim zbavit svojej, ale mas ju pekne vyskladanu Co bude dalsie MT10? Nelutujes prechod z SS na nahaca? Trochu ma to taha k R1:

(reakce na) je vhodná na turistiku

14.10.2018 v 19:07 | Nahoru | #27
Mitkes> to ještě nevím, ale včera jsem měl půčeného superduka 1290 a fakt se mi to líbilo, na 4ku to šlo na záda podvozek úplně jinej level Mt10 není špatná, ale to bych asi raději BMWS1000R, přechod mi nevadí, jede to na motor líp jak gixero co jsem měl podvozek horší, ale celkově je naked pro jízdu na silnici lepší, nenutí tě to tolik jezdit rychle a máš lepší přehled, no vyzkoušej a uvidíš.

je vhodná na turistiku

14.10.2018 v 20:04 | Nahoru | #28
Ked spominas toho Djúka, hned ma napadne toto video Skusal si R-ko?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N luke_87 4 24.8.2023 v 21:42 slejir
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker


TOPlist