globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cagiva W8 zvýšení výkonu
7.10.2018 v 14:34
Zdravím, chtěl bych se optat majitelů mita, jak zvýšit výkon nebo zlepšit průběh výkonu a nějaké vychytávky na motoru?
Koupil jsem cagivu w8 125, vypadá to že od původního majitele @Wojtinac https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=94619 . Měla by mít tedy stejný motor jako mito, válec je tam 73037, plochý píst. Zatím jsem tam měnil těsnění na vršku motoru protože tam byl ten červený silikon. Karbec je tam dellorto phbh 28, origo airbox a letí to 120 (podle tachometru) a co jsem slyšel tam mita můžou letět třeba i 200km/h, je mi jasný že tohle má uplně jinej odpor ale třeba těch 140 by to mohlo dát.

Cagiva W8 zvýšení výkonu

7.10.2018 v 15:18 | Nahoru | #1
tady bude veselo

Cagiva W8 zvýšení výkonu

7.10.2018 v 15:51 | Nahoru | #2
Čau, najlepšie Ti poradí tuná člen mito, on to poskladal pre dcéru a sa vyzná a Ty tomu tiež rozumieš, tak držím palce a sledujem. čau

Cagiva W8 zvýšení výkonu

7.10.2018 v 17:17 | Nahoru | #3

Cagiva W8 zvýšení výkonu

7.10.2018 v 17:37 | Nahoru | #4
Říká ti něco celkový převod a otáčky motoru? Jaký výkon má motor teď? Kolik si představuješ, že by ten výkon měl být? Hledal jsi už na zapalování přepínač 10kW<->30kW?

Cagiva W8 zvýšení výkonu

7.10.2018 v 19:41 | Nahoru | #5
Hele me jelo Mito Evo se 7q asi 160 dle budiku

Cagiva W8 zvýšení výkonu

7.10.2018 v 22:11 | Nahoru | #6
A kolik do toho chceš dát?

Cagiva W8 zvýšení výkonu

8.10.2018 v 09:52 | Nahoru | #7
A 120 ti na rozbití huby nestačí?

Cagiva W8 zvýšení výkonu

11.10.2018 v 22:19 | Nahoru | #8
Tak už jsem přišel na to, proč je ta výkonová křivka tak na pytel. Při otočení klíčku se přívěra pohne a pak zase zpět, ale když vytočím motor do plných tak se vůbec neotevře. Jak by ta přívěra měla být nastavená při vypnutém motoru? Teď to mám slícované s výfukovým kanálem. Popřípadě někdo kdo má mito se 73037mičkou a mohl by mě vyfotit ty šipky na té přívěře na jaké poloze je má

Cagiva W8 zvýšení výkonu

12.10.2018 v 07:15 | Nahoru | #9
Jak se může pohnout po zapnutí klíčku, když jí máš v klidu slícovanou s výfukem? Udělej nastavení přívěry a pak uvidíš. Jestli chceš ladit výkon nad sérii, tak začni laděným svodem (má větší průměr na vstupu než série-nezapomeň slícovat s přírubou a válcem), Nevím, jak je to u této motorky s airboxem, ale Mito mělo dva druhy-otevřený (paroháč) a škrcený-sání vzadu s gumama. Samozřejmě naladit směs tryskama. Další možnosti ještě jsou - podívej se na můj profil.

Cagiva W8 zvýšení výkonu

12.10.2018 v 12:15 | Nahoru | #10

Tady máš fotky jak má vypadat: 1. přívěra otevřená, 2. přívěra zavřená, 3. svod výfuku škrcený (omezený výkon), 4. svod výfuku otevřený-vybroušený (je potřeba slícovat přírubu a výfukový kanál)-tohle je laděný Giannelli, v sériovém takovou díru neuděláš-byl bys mimo materiál. Vnitřní světlost je asi 36,5 mm-už si to přesně nepamatuju.

Naposledy editováno 12.10.2018 12:17:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2875 15.4.2024 v 21:44 Anti
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125, Cagiva Mito 125 EVO martin9926 11 13.9.2021 v 11:28 mito7


TOPlist