globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa - vynechává zapalování v zátěži
Ahoj Jawaři. Po dlouhý době zakládám téma, protože už si nevím rady.
Mojí 639 čas od času za jízdy vynechá jeden válec. Mám klasiku kladívka. Vynechání a náhlá ztráta výkonu je prakticky vždy na čtyřku nad cca 3000ot/min. Na trojku se to dá vytočit klidně až k 5000ot/min. To samý dvojka. To vynechání je většinou jen na okamžik, ale jakmile se to začne dít, tak to nepřestane a opakuje se to třeba každých pár vteřin. Pokud zpomalím a jedu chvílí na trojku (třeba 60km/h ve vesnici), tak na výjezdu to zase krásně roztáhnu na kilo na čtyřku a bez problémů jedu až do okamžiku, kdy to zase začne cukat. Při jízdě do kopce nebo proti větru se to jenom horší, to se pak vyskytuje i na trojku. Nevím, který válec to dělá, volnoběh je bez problému. Startuje na poprvé.
Myslel jsem třeba, že nestíhá dotékat benzín, ale tím to není. Bude to elektrika. Ale dal jsem všechno nové od cívky k motoru, nové kondíky. Kladívka jsou OK, předstih OK. Svazek elektriky se měnil komplet před 5 lety. Přijde mi, že se nějaký komponent bude při dlouhotrvající záteži přehřívat.
Díky za názory a rady.

Jawa - vynechává zapalování v zátěži

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2018 v 09:28 | Nahoru | #1
Za tuto kontrolu nic nedáš, ale jednou mě to vytrestalo, tak posílám zkušenost dále...

Zkontroluj, zda se kladívka volně pohybují a zda není někde prošoupaný (proražený) ten isolátor pohyblivého kontaktu na té tyčce (ten plast, kterým se kladívko nasazuje na čep). Jednou jsem měl na Jawě nějaké náhradní shitové kladívko (tuším z Polské lidové republiky), dělalo to něco podobného, a až po těžkém boji s osciloskopem jsem zjistil, že je porušený právě tento isolátor a mezi tělesem kladívka a čepem, a právě tam se to zkratovávalo.
Nu a nepohyblivá kladívka jsem taky v mládí zažil.

Za mě jinak viz kolegové výše.

Howgh!

Jawa - vynechává zapalování v zátěži

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2018 v 11:06 | Nahoru | #2
Prochi - jo, to co máš červeně zakroužkovaný má Sofía na mysli. Ale nad tím přítokem do karburátoru bych se ještě zamyslel a ozkoušel - kohout pod nádrží - ono to vypadá jako blbost ale přece jen může být gumičkový těsnění v kohoutu nabobtnalý a průtok benálu je menší než by měl být. Vyzkoušení je jednoduchý - sundej hadičku, dej pod kohout prázdnou suchou čistou petflašku a pusť benál. Za minutu by ti měly natýc asi tak tři deci. Pokud ne, tak to může být tou gumičkou s dírkama anebo přicpanejma kanálkama v kohoutu. Mně takhle jednou blbla číza 477 - ono to jelo a jelo a najednou problém a bez výkonu a kuckání a poskakování, tak jsem zastavil skoukl co se dalo , nikde jsem nic nenašel, našlápl jsem a jel jsem dál po ddvou kilákách zase. Pak mě napadla ta hadička - on v ní byl benál i když v plovákovce už nebylo nic - protože shora z kohoutu nic moc nešlo natož vzduch, tak se v ní drželo to, co tam nateklo. A ještě mi taky podobně ta číza zlobila než jsem přišel na závadu - ta byla už opravdu elektrická - nespolupracoval dobře bošák se spínačkou takže to většinou šlo ale chvilku někdy ne. A taky to cukalo a kravilo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist