Téma: pneu na Triumph Tiger1050
4.10.2018 v 16:38
Dobrý den ,prosím o radu, názor , popř. doporučení . Mám triumph Tiger 1050 r. 2009 a jezdíme převážně asi 70 % ve dvou se ženou a na dovču se třemi plně naloženými kufry.(tj. asi 430 kg naše celková váha) Jaké mi doporučíte pneu na moto ?Doposud mám obuto michelin pilot road 3(pření i zadní),a celkem spokojenost(v zatáčkách to sedí dobře,rád to klopím, ale s rozumem(myslím bez kolínka) ,až na to že na jedné poslední delší jízde se pneu strašně sjelo . asi 1200km po dálnici a ubylo asi 2,5 mm a to mě moc zklamalo . Takže Michelin Pilot Road 3 už asi nechci /ale do zatáček seděly super, až na ten nájezd 10000 a KO!! Asi by to chtělo něco s tvrdším středem,nebo tak něco. Ročně najezdím (3000-4000)max 5000km. Kámoš mi doporučil Pireli Angel GT, je to dost peněz za sadu asi min. 6600 kč . Ale zase na druhou stranu ,když najedou 15000 km, taby seto mohlo vyplatit ??? Hlavně prostě co vybrat GT nebo stačí ST?? Díky předem za jakékoliv názory,/zkušenosti Dan. Pište, pak vyberu.
2 reakcí na tento příspěvek pneu na Triumph Tiger1050
St jsem na tom měl, stáli za prd. Kup Angel GT se silnější kostrou. 15 na zadku ve dvou nedáš :) St byli mrtvý po 8mi.
E: Angel..
Naposledy editováno 04.10.2018 18:39:37
E: Angel..
Naposledy editováno 04.10.2018 18:39:37
Já právě dojíždím Dunlop Road Smart 3 nájezd 14tis. km vzadu jsem těsně nad značkou, přední je ještě dost dobrá. Loňská dovča ve dvou se 3 kufry cca 2,5tis. km, letos sám s plnou polní na 14 dní a 4000km. Jinak je v nájezdu 14tis. km i 3tis. km dálnice poměrně vysokou tranzitní rychlostí. Mám normál ne GT. Zřejmě do nich půjdu znovu, nikde mně nezklamaly ani nevyděsily na jakémkoli asfaltu za jekékoli teploty a počasí. Díval jsem se na Multistradě 950 ještě na Pirelli Scorpion Trail 2, maji nehoráznou hloubku dezénu...
NO jestli chces najezd nekam k 15 tis . tak jdi spis do nejaky cenduro gumy kdyz uz mas pseudoenduro , ja na cestovani na kacene davam trailmaxy a pravda ze moc nesleduju jak dlouho tam vydrzej , ale onehda me tak napadlo ze sezonu daly. Vono je tam totiz vic masa, kvuli tomu aby tam byla aspon nejaka hloubka vzorku.
Ale pri dalnicnich presunech se ti tam udela placka.
Ale pri dalnicnich presunech se ti tam udela placka.
1 reakcí na tento příspěvek pneu na Triumph Tiger1050
zkus Angel GT A, ja je dal a jsou super, jeteda pravda ze mam zatim 8tis, ale drzi porad stejne jako novy. Ale opravdu to chce zesilenou kostru takze GT A.
Nebo kteroukoliv jinou se zesilenou kostrou.
Predchozi dunlop roadsmart II proti Andelkam nic moc, a to jsem si rikal jak sou dunlopky dobry, teprve po prezuti jsem pochopil proc me porad vsichni rikaly , to poznas proti fazerovy ten rozdil
Nebo kteroukoliv jinou se zesilenou kostrou.
Predchozi dunlop roadsmart II proti Andelkam nic moc, a to jsem si rikal jak sou dunlopky dobry, teprve po prezuti jsem pochopil proc me porad vsichni rikaly , to poznas proti fazerovy ten rozdil
1 reakcí na tento příspěvek pneu na Triumph Tiger1050
Mám 3 sadu Angel Gt 85% ve dvou + kufry nájezd 10tis. Předek vydrží déle ale měním vždy sadu.
Angel Gt zamne na Tigra 👍👍👍😎🏍
Angel Gt zamne na Tigra 👍👍👍😎🏍
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu na Triumph Tiger1050
tomixx> A dáváš zesílený ? přijde mi to skoro zbytečný, vždyť T1050S není zas tak těžký … Krom nosnosti jsou ty gumy asi stejné, i nájezdově ..?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu na Triumph Tiger1050
p55p> myslíš že mi nebude stačit pouze GT ,nebo radši s tím!,,A".čkem ?Já jsem těch 10000 km, najel za dvě sezony .Ty jsi těch 8000km najel pouze za jednu sezonu ?
Naposledy editováno 08.10.2018 20:44:46
Naposledy editováno 08.10.2018 20:44:46
Zdravím. Přihodím informativně svou zkušenost s CONTINENTAL TKC70. Obouvám to na Suzuki DL 1000, už druhou sezonu.
Jezdím na tom delší trasy, pouze asfalt se značným poměrem dálnic s plně naloženou motorkou.
První sada vydržela 15 000km na nulový zadní vzorek a na předku zbylo tak 10% nad limit - výměna obou. Druhá sada dala 13 500km kdy předek je na min limitu a zadek má tak 10% fóra. Kupuju hrubší gumy, protože nevím, kam mě to zavane a je pravda, že na nových je o pár mm více masa jak na jiných podobných. V zatáčkách to drží perfektně, na mokru taky dobré. Štve mě ale, že ten předek odchází tak rychle. Byl jsem zvyklý měnit předek téměř na dvě zadní. Vzhledem že to jsou krapet dražší gumy, tak cena na km zase tak dobře nevyjde. Já ale jezdím delší akce a nechci riskovat výměnu cestou, nebo přezouvat těsně před výjezdem.
Nazdar
Jezdím na tom delší trasy, pouze asfalt se značným poměrem dálnic s plně naloženou motorkou.
První sada vydržela 15 000km na nulový zadní vzorek a na předku zbylo tak 10% nad limit - výměna obou. Druhá sada dala 13 500km kdy předek je na min limitu a zadek má tak 10% fóra. Kupuju hrubší gumy, protože nevím, kam mě to zavane a je pravda, že na nových je o pár mm více masa jak na jiných podobných. V zatáčkách to drží perfektně, na mokru taky dobré. Štve mě ale, že ten předek odchází tak rychle. Byl jsem zvyklý měnit předek téměř na dvě zadní. Vzhledem že to jsou krapet dražší gumy, tak cena na km zase tak dobře nevyjde. Já ale jezdím delší akce a nechci riskovat výměnu cestou, nebo přezouvat těsně před výjezdem.
Nazdar
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vyfuk tiger sport 1050 Triumph Tiger 1050 | kw110 | 8 | 26.12.2023 v 11:07 past92 |
Přídavná světla na motorku má někdo... Triumph Tiger 1050 | wall0 | 1 | 19.11.2023 v 09:11 Destroyer |
dotaz Triumph Tiger 1050 | wall0 | 12 | 6.11.2023 v 16:54 ja1 |
Mechanicky tempomat Triumph Tiger 1050 | codriver | 26 | 19.10.2023 v 09:59 Krautkopf |
Ukazatel paliva Triumph Tiger 1050 | Absik | 4 | 7.4.2023 v 18:29 Absik |