1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero XL 1000 v otáčkách cuká
Mufiozo píše: Jo aha. Takze rikas ze kdyz chces zrychlit tak to zacne cukat. Jak cukat? Trhane s vysokou frekvenci? Jak jo, tak to beztak nema dost paliva, nekde to vazne. Nebo je tam voda. Nebo je nekvalitni benal.
1. Nech udelat komplet servis, za to nic nedas a stejne se to musi delat: olej, filtry, ventily, synchro, vymenit svicky.
2. Nez to das na servis, rozeber karburatory. Proplachni lihem trysky, profoukni je komprosorem. Otevri vicka od membran a zkontroluj, ze nejsou protrzene.
3. Nalej do nadrze par stamprli lihu. Za to nic nedas. Lih se spoji s vodou a vlhkosti, benzin to neumi.
4. Zkontroluj dukladne privod paliva do karbcu, nesmi to nikde vaznout, zkontroluj ventil a palivovy filtr.
5. Tohle mel byt bod 1: vylej vsechen benzin, bez na PROVERENOU benzinku, nalij tam 100oktan.
Frekvence asi tak po dvou až třech vteřinách chce nechce. Motorka byla minulý týden na seřízení u kámoše co to dělá já se zatím v tom moc nehrabu. Takže sečídil ventily podtlaky karburátor říkal že cistil. Aditivum jsem měl v nárdži a benzín beru u třech čerpaček co jim věřím. Momentálně mám v nádrži vervu a stejně cuká. Dvakrát jsem dával nové benz. čerpadlo a ted ještě vyměním pal filtr. Pak už jen znovu ven karburátory a do ultrazvuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero XL 1000 v otáčkách cuká
Varánek1 píše: Frekvence asi tak po dvou až třech vteřinách chce nechce. Motorka byla minulý týden na seřízení u kámoše co to dělá já se zatím v tom moc nehrabu. Takže sečídil ventily podtlaky karburátor říkal že cistil. Aditivum jsem měl v nárdži a benzín beru u třech čerpaček co jim věřím. Momentálně mám v nádrži vervu a stejně cuká. Dvakrát jsem dával nové benz. čerpadlo a ted ještě vyměním pal filtr. Pak už jen znovu ven karburátory a do ultrazvuku
Jaj to ma karburator a cerpadlo? No tak uz je jasnejsi, odkud vitr vane.......... Tzn. to cerpadlo muze mit cokoliv... Muzese udelat diagnostiku, tzn. prutokovy test, ale to jeste neni zaruka funkce, jeste je treba zmerit tlak paliva. No a to jeste taky neni zaruka funkce, protoze je to pitome elektro zarizeni, muze to zlobit ruzne. Muze byt treba i neco s rele pumpy, byvaji s tim obcas problemy.
No a potom jeste palivove cerpadla tam maji prutokove filtry, ten muze byt kompletne zasfineny, ale treba u mojeho Stromka je opruz to cerpadlo rozebirat.... No tak rekni, nebylo by lepsi mit tam obycejny podlakovy ventilek?
Aneb jak sla zdrava motorka do srotu kvuli tomu, ze nekde zlobi male elektronicke "neco"...
Naposledy editováno 01.10.2018 20:39:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero | JadaH | 13 | 2.3.2024 v 07:15 mibor |
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 15 | 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204 |