bmw_r1300gs_cartec





Téma: Motorka s kardanem 2 valec
26.9.2018 v 23:47
Ahoj chlapy,
hledam motorku typu Suzuki VX 800, ale s vyssim posezem tzn. kardan, dvouvalec, krasne odhaleny motor do V atd. Merim pres 190 cm a nyni mam VX 800 a kroutim se na ni. Jinak vzhledove a typove krasna masina. Muzete mi poradit neco podobneho, ale vyssiho. Hledal jsem mezi BMW nebo KTM.

Moc dekuju
Jiras6

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

30.9.2018 v 01:40 | Nahoru | #1
Redguy>
Asi to moc resim. Ja si kupuju motorky s tim, ze si je necham uz naporad. Kdybych si ho uz nekupoval s tim, ze se na nem potrebuji jen vyjezdit necham si ji. Proto ted chci uz masinu co mi zustane. Nerad bych si koupil masinu jako to VX i kdyz rikam tam jsem si ho s tim uz kupoval.
Mas pravdu zatim se jeste hledam to si vystihl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

30.9.2018 v 02:40 | Nahoru | #2
Jiras6> Moje jedina rada je - kup si to, co se ti libi. Tak jsem to vzdycky resil i ja. Budes na tom jezdit ty, tobe to musi prinaset radost,ne nikomu z nas, takze spis nez technicke udaje a podobne veci se na ne proste podivej a rekni si, ktera se ti libi nejvic, u motorek je dovoleny bejt "trochu" iracionalni

(reakce na) Motorka s kardanem 2 valec

Skvělá odpověď, děkuji! 30.9.2018 v 08:28 | Nahoru | #3
Jiras6> VX a BT jsou úpně rozdílný stroje,mají sice oba motor do V (VX ho má hezčí) a "kardan" (BT ho má krásně zapracovaný do kyvky tak jako by tam ani nebyl)...Tím ale podobnost končí....
Podvozkově je VX postaveno téměř jako chopper 90-tých let,dost podkopnutá přední vidle a tím pádem dost neochotně a nejistě jde do zatáček.Člověk se s tím musí trochu prát a umí se i zavlnit...BT je už od základu postavený jako naháč,takže je mnohem ovladatelnější,pocitově lehčí a není problém s ním brousit stupačky,sedí jak přibitej...
Co se týká motoru tak když pomineme vzhled kde vede VX,tak i když jsou oba převzatý z chopperů tak má každý úplně jiný charakter.U VX mě štvalo že točí víc než 4-válec,při 90km/h sem tam měl 4500ot....BT má při 90km/h něco přes 2tis a jen si brumlá...je to takovej traktor.Ono taky červená začíná u 6.5tis otáček,takže tam kde se většina motorů probouzí tak BT končí.Ale pokud sem nepotřeboval rychle předjet na dálnici tak sem se k 6 ani nedostal.....S přehříváním v létě sem problém neměl.Možná proto že třeba při delším stání su zvyklej motor chcípat a i při pomalým popojíždění v kolonách sem přehřívání nezaregistroval...
Co se týká toho posezu spolujezdce,tak má širší sedlo a díky tvaru sedí mnohem výš než u VX...Na BT řidič jakoby sedí v motorce....
Jezdil sem už pár strojů a BT je z nich zatím nejpohodlnější....Je ale pro vyklidněný cestovatele,pořád je to motorově chopper tak mu brzy dojde dech,ale i tak už je to mimo zákonný limity...
Škoda že jsi přes půl republiky,klidně bych tě nechal na BT projet i delší trasu abys viděl o co jde....
Jinak Redguy to napsal dobře,Guzzi je pro ty co ji opravdu chtějí a je to srdcovka....Možná moje příští moto bude právě Breva....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist