Přestože jezdím převážně silnici, tak se občas na chvíli adrenalinově vydám i mimo ni. Při pomyšlení, že tu ne zrovna levnou motorku někde položím (to se vyloučit nedá) a bude to třeba jen na silnici (což také nelze s přicházejícím podzimem vyloučit - ostatně jako kdykoliv jindy), tak si nedovedu představit ten další finanční ranec a shánění, které by mi rozlámané nebo sedřené plasty přinesly
Ve snaze eliminovat hrozící rizika se nabízí právě u tohoto typu motorky uvažovat o nějaké preventivní ochraně. Vzhledem k tomu, že nabídka je poměrně široká, tak by mě zajímal názor vás ostatních, co si o jednotlivých výrobcích myslíte (neřeším vůbec prodejce, ale typ, resp. výrobce). Pokud máte vy ostatní také svého favorita, šup sem s ním a přidejte důvod, proč jste právě onoho zvolili .... Sám ještě rozhodnutý nejsem, jen si chci udělat přehledné jasno, abych věděl, na co mám přes zimu šetřit
Primárně mi jde o to, co nejvíce při pádu (především na silnici) ochránit blok motoru a horní plasty. Je jasné, že když motorka vylítně ve 130 km/h do lesa, tak ji neochrání nic (stejně tak jezdce ), ale jde mi o z vašeho pohledu solidní základní ochranu (i když se dá samozřejmě jezdit i bez toho, to chápu), aby měl člověk klidnější svědomí a nějaké menší pády to ustálo.
Např.:
Solidní cena za obě části (horní + dolní), ale nemám představu o pevnosti uchycení a síle ochrany:
https://www.rdmoto.eu/cs/product/17230/38169
Outback - zdá se pevné ukotvení, možná by střední díl ochránil při pádu na rovině jak motor, tak horní plasty:
http://www.motorkaru...rf1000l-africa-twin/
Touratech - někdo zmiňoval mizerné uchycení:
https://shop.tourate...00l-africa-twin.html
Naposledy editováno 25.09.2018 08:13:42
Známkování jako ve škole
Spodní šusplech Rally: 1* schytal toho fakt v Bosně hodně a v pohodě
Spodní ochranej rám: 1 při odložení ve spojení s šusplechem Rally pohoda, nějakej kámen může projít skrz a škrábnout, ale to vždycky
Horní ochranej rám: 2- takové normální odložení to v pohodě pobere, když za to vezměš je to takové pružné, asi by to fakt chtělo další uchycení do zadu na rám
při odložení na kamenech (výjezd na Brasinu) se trochu hnul, ale zas pobral energii
Naposledy editováno 25.09.2018 12:14:00
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L - výběr padacích rámů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L - výběr padacích rámů
vilemx píše: yeuop> Konecne na nove AT vidim padaky, ktere nejsou propojene pod svetlem a maji 3 kotvici body k ramu. Kvuli jejich vysce bych jeste dobastlil ctvrtou vzperu nekam k tem trem sroubum nad spojkou.
Outback má též 3 (až 4) body uchycení na rám a též není propojen pod světlem - pokud není včetně horních rámů. Ale propojení horních rámů je uděláno inteligentně, takže při stlačení tlumičů na plno nerozláme blatník, jako to spolehlivě udělá rám jednoho veleslavného výrobce
Letos jsme měnili fakt hodně zohýbaných originálů, italských i německých rámů za Outback.
Naposledy editováno 28.10.2018 16:14:15
Taky jsem dlouho přemýšlel co koupit. Dlouho jsem uvažoval nad amíkem AltRider, jenže bohužel ten v květnu ještě neměl padáky na AS a já ty origo okrasné rámečky chtěl dát co nejdříve pryč. Hledal sem dál a NAŠEL po shlédnutí velmi, ale velmi přesvědčivého videa bylo rozhodnuto.Vážně koukněte na to. Padáky jsem měl vybrané a ted už jen prodejce. Naštěstí se dají sehnat na Motorkářův průvodce Absolutně špičková spolupráce a věta Náš zákazník, náš pán. Tady opravdu funguje :) S padáky jsem absolutně spokojen, montáž se dá zvládnout doma :) Na padácích je nejhorší to, že člověk zjistí jak fungují až upadne :( proto jsem byl rád za video. Závěrem asi tolik. Proč ostatní výrobci neudělají taky TEST video ? Bojí se? Nevěří svému výrobku? To je potom špatně. Navíc padák nemá být na okrasu, ale pravě na zahození motorky, když z ní skáčete pryč aby Vás nezavalila :)
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L - výběr padacích rámů
Jsou to tyto
https://www.motorkar...rf-1000-1405508.html
Moc díky
https://www.instagra...?igshid=kuf65o69esck
Naposledy editováno 27.06.2020 23:11:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |