globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L - výběr padacích rámů
24.9.2018 v 18:24
V rozsáhlém vlákně všeobecných informací o AT se tu už padáky na pár místech zmiňovaly, ale pro přehlednost jsem si dovolil založit samostatné téma, protože si myslím, že jde o specifickou oblast, která si to zaslouží.
Přestože jezdím převážně silnici, tak se občas na chvíli adrenalinově vydám i mimo ni. Při pomyšlení, že tu ne zrovna levnou motorku někde položím (to se vyloučit nedá) a bude to třeba jen na silnici (což také nelze s přicházejícím podzimem vyloučit - ostatně jako kdykoliv jindy), tak si nedovedu představit ten další finanční ranec a shánění, které by mi rozlámané nebo sedřené plasty přinesly
Ve snaze eliminovat hrozící rizika se nabízí právě u tohoto typu motorky uvažovat o nějaké preventivní ochraně. Vzhledem k tomu, že nabídka je poměrně široká, tak by mě zajímal názor vás ostatních, co si o jednotlivých výrobcích myslíte (neřeším vůbec prodejce, ale typ, resp. výrobce). Pokud máte vy ostatní také svého favorita, šup sem s ním a přidejte důvod, proč jste právě onoho zvolili .... Sám ještě rozhodnutý nejsem, jen si chci udělat přehledné jasno, abych věděl, na co mám přes zimu šetřit
Primárně mi jde o to, co nejvíce při pádu (především na silnici) ochránit blok motoru a horní plasty. Je jasné, že když motorka vylítně ve 130 km/h do lesa, tak ji neochrání nic (stejně tak jezdce ), ale jde mi o z vašeho pohledu solidní základní ochranu (i když se dá samozřejmě jezdit i bez toho, to chápu), aby měl člověk klidnější svědomí a nějaké menší pády to ustálo.

Např.:
Solidní cena za obě části (horní + dolní), ale nemám představu o pevnosti uchycení a síle ochrany:
https://www.rdmoto.eu/cs/product/17230/38169

Outback - zdá se pevné ukotvení, možná by střední díl ochránil při pádu na rovině jak motor, tak horní plasty:
http://www.motorkaru...rf1000l-africa-twin/

Touratech - někdo zmiňoval mizerné uchycení:
https://shop.tourate...00l-africa-twin.html

Naposledy editováno 25.09.2018 08:13:42

CRF1000L - výběr padacích rámů

24.9.2018 v 21:09 | Nahoru | #1
Altrider, GIVI a HEED delaji solidni ramy. Jeste by me zajimalo jaka je kompatibilita ramu co jsou na klasickou afriku s instalaci na Adventure Sports? Predpokladam ze kvuli vetsi nadrzi je potreba koupit specificky ram primo na AS, je tak?

CRF1000L - výběr padacích rámů

25.9.2018 v 05:27 | Nahoru | #2
GIVI

CRF1000L - výběr padacích rámů

25.9.2018 v 10:04 | Nahoru | #3
Mám Touratech na AT 2018 (ne sport)
Známkování jako ve škole

Spodní šusplech Rally: 1* schytal toho fakt v Bosně hodně a v pohodě
Spodní ochranej rám: 1 při odložení ve spojení s šusplechem Rally pohoda, nějakej kámen může projít skrz a škrábnout, ale to vždycky
Horní ochranej rám: 2- takové normální odložení to v pohodě pobere, když za to vezměš je to takové pružné, asi by to fakt chtělo další uchycení do zadu na rám
při odložení na kamenech (výjezd na Brasinu) se trochu hnul, ale zas pobral energii

Naposledy editováno 25.09.2018 12:14:00

CRF1000L - výběr padacích rámů

25.9.2018 v 17:17 | Nahoru | #4
RD Moto,vyskoušeno kus poctivé trubky,ochrání

CRF1000L - výběr padacích rámů

29.9.2018 v 09:56 | Nahoru | #5
Já jsem koupil polský HEED Bunker a je to taky poctivý kus materiálu, na rozdíl od originálů se ani nehne. Má 4 bodové uchycení na každé straně.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L - výběr padacích rámů

30.9.2018 v 05:45 | Nahoru | #6
Kupoval jsem v Polsku u jisteho cloveka, kdyztak dam kontakt. Cena v prepoctu asi 5000kc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L - výběr padacích rámů

30.9.2018 v 07:52 | Nahoru | #7
yeuop> Konecne na nove AT vidim padaky, ktere nejsou propojene pod svetlem a maji 3 kotvici body k ramu. Kvuli jejich vysce bych jeste dobastlil ctvrtou vzperu nekam k tem trem sroubum nad spojkou.

(reakce na) CRF1000L - výběr padacích rámů

28.10.2018 v 16:06 | Nahoru | #8

vilemx píše: yeuop> Konecne na nove AT vidim padaky, ktere nejsou propojene pod svetlem a maji 3 kotvici body k ramu. Kvuli jejich vysce bych jeste dobastlil ctvrtou vzperu nekam k tem trem sroubum nad spojkou.



Outback má též 3 (až 4) body uchycení na rám a též není propojen pod světlem - pokud není včetně horních rámů. Ale propojení horních rámů je uděláno inteligentně, takže při stlačení tlumičů na plno nerozláme blatník, jako to spolehlivě udělá rám jednoho veleslavného výrobce

Letos jsme měnili fakt hodně zohýbaných originálů, italských i německých rámů za Outback.







Naposledy editováno 28.10.2018 16:14:15

CRF1000L - výběr padacích rámů

28.10.2018 v 17:34 | Nahoru | #9
Čus chalani.
Taky jsem dlouho přemýšlel co koupit. Dlouho jsem uvažoval nad amíkem AltRider, jenže bohužel ten v květnu ještě neměl padáky na AS a já ty origo okrasné rámečky chtěl dát co nejdříve pryč. Hledal sem dál a NAŠEL po shlédnutí velmi, ale velmi přesvědčivého videa bylo rozhodnuto.Vážně koukněte na to. Padáky jsem měl vybrané a ted už jen prodejce. Naštěstí se dají sehnat na Motorkářův průvodce Absolutně špičková spolupráce a věta Náš zákazník, náš pán. Tady opravdu funguje :) S padáky jsem absolutně spokojen, montáž se dá zvládnout doma :) Na padácích je nejhorší to, že člověk zjistí jak fungují až upadne :( proto jsem byl rád za video. Závěrem asi tolik. Proč ostatní výrobci neudělají taky TEST video ? Bojí se? Nevěří svému výrobku? To je potom špatně. Navíc padák nemá být na okrasu, ale pravě na zahození motorky, když z ní skáčete pryč aby Vás nezavalila :)

CRF1000L - výběr padacích rámů

30.10.2018 v 23:30 | Nahoru | #10
A dám sem ještě jedno videjko. Tohle bude spíše takové rejpavé :P Chápu není tam afra, ale je tam boxer a o to možná hůř. U toho výrobce prostě musí počítat, že ta mašina padne okamžitě na válec a padák by tím pádem měl být kolem válců sakra bytelný!!! (snad ten výrobce dělá na afriky kvalitnější padáky, ikdyž....)

CRF1000L - výběr padacích rámů

31.10.2018 v 00:25 | Nahoru | #11
Na videu je krásně vidět zcela logický princip "nejslabšího článku řetězu".... Je jedno jak tlusté trubky jsou kolem motorky, když to celé drží na tenkém kusu plechu... A to je obecně potíž u spousty výrobků - jsou dělané tak, aby bytelně hlavně vypadaly.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L - výběr padacích rámů

5.2.2020 v 16:51 | Nahoru | #12
Ahoj, prosím vás o info, zda je při montáži padáků Kappa (horní + spodní) nutno demontovat výfukové svody. Viděl jsem to tak v návodu k padákům Givi na Youtube - ty padáky by ale měly být úplně totožný.

Jsou to tyto
https://www.motorkar...rf-1000-1405508.html

Moc díky

(reakce na) CRF1000L - výběr padacích rámů

6.2.2020 v 08:19 | Nahoru | #13
Drak-09> áno musíš. Odporúčam komplet výfuk v celku. Najväčší problém po montáži je potom zapojiť lambda sondu. Nieje tam moc miesta. Potrebuješ malé ruky. :)

CRF1000L - výběr padacích rámů

26.4.2020 v 19:49 | Nahoru | #14
Máte někdo zkušenost s rámy Heed,přijdou mi docela bytelný,ale podle obrázku těžko soudit.Původně jsem uvažoval nad Outback motortek,ale na tý motorce to vypadá jak lešení kolem baráku,takže nic hezkýho.Proto se snažím hledat jinde,nehodlám jezdit extrémy,takže něco na takový to domácí padání.Líbí se mi heedshop.eu/en_US/p/Crash-bars-with-Bags-for-Honda-CRF-1000-Africa-Twin-DCT-Adventure-Sports-Bunker-black/448

CRF1000L - výběr padacích rámů

26.4.2020 v 20:09 | Nahoru | #15
Taky mám HEED s super. Když děláš údržbu nemusíš je sundavat. Boční plasty jdou sundat když padáky trochu povolis. Jinak co se pevnosti týče tak asi tak...
https://www.instagra...?igshid=kuf65o69esck

CRF1000L - výběr padacích rámů

26.4.2020 v 20:10 | Nahoru | #16

CRF1000L - výběr padacích rámů

26.4.2020 v 21:01 | Nahoru | #17
Tvl,to je magor,to by mě nenapadlo Tak to je i super,že se nemusí kvůli servisu sundavat.Přijde mi to i cenově docela v pohodě a ty kapsy aspoň na lékárnu,vestu a takový maličkosti by mohli být taky v pohodě.

CRF1000L - výběr padacích rámů

27.6.2020 v 23:09 | Nahoru | #18
Tak nakonec jsem pořídil Outback motortek,měl jsem štěstí v nestěstí,hned druhý den po nákupu s 20km na tachu se mi do ní trefil magor s kamionem,co se učil couvat,nechápu proč docouval až na parkoviště.Takže odřený padáky a výfuk a nějaký plastíky,škoda vyčíslena na cca 100000 no nechápu,kde ta Honda ty ceny kouzlí.Takže jsem s mohl vybrat padáky,jaké chci,takže jsme objednali Outbacky bez toho vrchního,to se mi už moc nelíbí,dneska jsem je namontoval,pár hodin stráveno v garáži.Trochu mě znervozňuje zadní šroub motoru,který se dotýká hadice k chladiči,budu muset něco vymyslet.

Naposledy editováno 27.06.2020 23:11:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist