invelt_unor2




Téma: Metzeler Roadtec 01
Čus, na všech moto, co jsem kdy mě,l jsem jezdil Metzeler Roadtec Z6. Pro můj styl "svižnější kochačka" a ježdění do práce mi vyhovují a nikdy jsem neměl problém. Před další sezonou mě čeká výměna a mám chuť vyzkoušet Metzeler Roadtec 01. Nepište, že mám využít čudlík vyhledat, protože jsem už starej a komp je pro mě nutný zlo a i když jsem to zkoušel (asi blbě), nic jsem nenašel. Nebo že na to moje courání si tam můžu dát železný obruče. Zajímá mě nájezd, jak je to na suchu, na mokru, přejíždění čar, spojů asfaltu apod. Díky zduř Jard.


Metzeler Roadtec 01

22.9.2018 v 22:15 | Nahoru | #1
Odzkoušeno a super po všech stránkách.

Metzeler Roadtec 01

22.9.2018 v 23:08 | Nahoru | #2
Tento rok dojazdievam druhu sadu. Jedna vydrzala turistickych viac ako 14000km z toho 8600km vo dvojke + cca 60kg batoziny.. Ani na suchu tak ani na mokru som nemal problem

Metzeler Roadtec 01

23.9.2018 v 09:27 | Nahoru | #3
Děkuju za informace. Na jaře jdu do nich. Ahoj a kolama na silnici. Jard.

1 reakcí na tento příspěvek Metzeler Roadtec 01

23.9.2018 v 11:36 | Nahoru | #4
Ahoj , na R 01 mam ted zhruba 7500 km , jezdim na RT LC 1200 . Vyzkousel jsem PR4 , Roadtec Z8 , Angel GT . Uz jsem tu nekde chvalil Angely , ale bylo to pred tim nez sem prezul na 01 . Ve zkratce PR 4 byly jednoznacne nejlepsi na vode , ale na predni se casem , diky lamelam , delaly plosky a potom uz klouzala v zatackach , Z8 na suchu sedely neuveritelne , pravidelne se sjizdely , ale mely kratsi vydrz a nemam s nima na vode zkusenost , z Angelu jsem byl puvodne nadseny , ale po 5-6000km se obe nepravidelne sjizdely a predni byla dost hlucna . R01 maji na suchu kvalitu Z8 , na vode PR4 . Myslim , ze pri normalnim cestovani daji urcite 14000km . Na zadni se zatim ani netvori ploska z dalnicnicnich presunu , akorat predni ma opet tendenci se nepravidelne sjizdet , ale je to zrejme dane vahou motorky a brzdenim v horach . Jinak na bilych carach nekdy malinko klouzly , spis v extremu a co se tyce asfaltovych spoju jsou bezvadne . Tak asi tak . At to jezdi a kolama dolu

Metzeler Roadtec 01

23.9.2018 v 14:49 | Nahoru | #5
Pro klid duše jsem na dovolenou do Alp přezul VFR na nové Metzelery Roadtec 01 v provedení HWM pro těžší motocykly. Zajížděl jsem je vlastně v Alpách. První den při prvních ostřejších průjezdech obě gumy ustřelily, ale to je u nové gumy normální. Následně se chovaly celkem čitelně, občas zadek ve výjezdech lehce klouznul, přesun v dešti také neukázal nějaké slabiny, motorka se chovala vzorně. Přesto právě v zatáčkách jsem měl tak trochu dojem, jako když jedu stále na studených gumách. Po návratu do Čech jsem hned Hondu pořádně protáhl na dubskejch zatáčkách a gumy se chovaly výrazně pocitově lépe. Ten asfalt v Dolomitech s jemným vápenatým prachem prostě víc klouže. Co musím na pneumatikách jednoznačně vyzdvihnout, tak jejich pohodlí, výborně filtrují nerovnosti, prozatím v tomto směru nejlepší guma jakou jsem jel. Na druhou stranu při snaze o velmi rychlou jízdu se předek jakoby občas žvejkne, není tam ta rychlá odezva. Honda VFR 1200 F je poměrně choulostivá na stav ojetí pneumatik, předek vlivem váhy brzy má střechu a motorka hůř zatáčí. Vzhledem k malému proběhu na Roadtecech 01 (2487 km) toto zatím nepozoruji, motorka se výborně vede až na svojí váhu obdivuhodně lehce.
Po Alpách jsem byl právě několikrát na Dubé, v Pekelných dolech a na Borečku.
Za mě na cestování velmi dobrá guma.

(reakce na) Metzeler Roadtec 01

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2018 v 15:25 | Nahoru | #6

FatBoy105th. píše: Ahoj , na R 01 mam ted zhruba 7500 km , jezdim na RT LC 1200 . Vyzkousel jsem PR4 , Roadtec Z8 , Angel GT . Uz jsem tu nekde chvalil Angely , ale bylo to pred tim nez sem prezul na 01 . Ve zkratce PR 4 byly jednoznacne nejlepsi na vode , ale na predni se casem , diky lamelam , delaly plosky a potom uz klouzala v zatackach , Z8 na suchu sedely neuveritelne , pravidelne se sjizdely , ale mely kratsi vydrz a nemam s nima na vode zkusenost , z Angelu jsem byl puvodne nadseny , ale po 5-6000km se obe nepravidelne sjizdely a predni byla dost hlucna . R01 maji na suchu kvalitu Z8 , na vode PR4 . Myslim , ze pri normalnim cestovani daji urcite 14000km . Na zadni se zatim ani netvori ploska z dalnicnicnich presunu , akorat predni ma opet tendenci se nepravidelne sjizdet , ale je to zrejme dane vahou motorky a brzdenim v horach . Jinak na bilych carach nekdy malinko klouzly , spis v extremu a co se tyce asfaltovych spoju jsou bezvadne . Tak asi tak . At to jezdi a kolama dolu


Ahoj, ty plošky bývají tlumičema.

Metzeler Roadtec 01

23.9.2018 v 20:12 | Nahoru | #7
Mal som ich cca 1,5sezony.Dobra guma na vode aj na suchu.Ale predok sa mi nepravidelne zjazdil a vďaka krutaku sa mi dosť rýchlo vzadu objavili kordy.Najazd asi 10 000.Teraz som prezuval a dal som tam z8.Zohnal som ich za 120 euro aj s prezutim a to rozhodlo.Pokial chodíš jazdiť do Álp,tak sa oplatí dávať PR4,alebo tie 01.Na vode je to super.Ale keď jazdis doma,tak tam daj to čo zoženies za dobrú cenu.Dneska sa už zle gumy nerobia.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje po zimě [1, 2, 3] Suzuki GSF 650 Bandit maxik.kaja 86 Včera v 16:59 čeplin
Suzuki Bandit 650 K5 drziak bocnych... Suzuki GSF 650 Bandit Tommy911 1 3.4.2019 v 12:19 mariano
Nejlepší volba motorky pro chlapa 1... [1, 2] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600, Honda CB 600F Ho... ThePauli 37 2.4.2019 v 21:22 kakac
Motoservis v Plzni Suzuki GSF 650 Bandit maxik.kaja 2 1.4.2019 v 22:30 maxik.kaja
Kryty na ruce Suzuki gsf Bandit 650 Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... PanCajicek 6 8.3.2019 v 20:03 Borntobewild


TOPlist