bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ČZ 125 chcípá po zahřátí
Zdravím.

Mám takový problém... Čezeta mi nastartuje na první šlápnutí. Běží celkem krásně, vytočit se taky nechá (v rámci možností, akorát přijde mi že potřebuje až moc bohatou směs*). Jak se zahřeje, tak je to peklo. Po přidání střílí do výfuku a ani se nerozjede...

*Když se dá směs na tabulkové hodnoty, má strašnou prodlevu než se vytočí, po tom co přidám plyn... Motor je osazen karburátorem PACCO 2926

Naposledy editováno 22.09.2018 21:28:47

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125 chcípá po zahřátí

22.9.2018 v 21:44 | Nahoru | #1
Málo informácií. Kúpil si to s tým čínskym šitom? Namontoval si ho namiesto originálu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 125 chcípá po zahřátí

22.9.2018 v 23:14 | Nahoru | #2
hycomat> Měl jsem problém se svým starým Jikovem a jak se ukázalo, tak sráč funguje lépe než originál. Napadá mě jestli by to nemohlo být něco se zapalovacím okruhem...

ČZ 125 chcípá po zahřátí

22.9.2018 v 23:30 | Nahoru | #3
Predstih

ČZ 125 chcípá po zahřátí

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2018 v 09:45 | Nahoru | #4
Ahoj. To stejný mě dělala na předválečný Jawě indukční cívka v magnetu. Za studena chytala na šlápnutí a jela krásně, ale jak se ohřála, stačilo tak dva km, tak začala škytat, nešla za plynem, jak jsem ubral otáčky tak zdechla a nastartovat šla až za hodinu když pořádně vychladla. Nechal jsem převinout zapalovací cívku a byl klid.

(reakce na) ČZ 125 chcípá po zahřátí

23.9.2018 v 10:30 | Nahoru | #5

Linedem píše: hycomat> Měl jsem problém se svým starým Jikovem a jak se ukázalo, tak sráč funguje lépe než originál. Napadá mě jestli by to nemohlo být něco se zapalovacím okruhem...



zatím je dost dostupných originálů a mám pod ponkem ke každé motorce náhradní. tu repliku někdo chválí, někdo ne asi to bude kus od kusu

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125 chcípá po zahřátí

24.9.2018 v 19:50 | Nahoru | #6
Čau. Mám i ČZ 175, už třicet let. Takže z toho co jsem si přečetl, by to mohlo být: vysoká hladina v karbu z důvodu protékání kolem jehly - bacha- při stojícím motoru může držet dobře - mrkni na barvu svíčky a hned budeš vědět, mohl by to být i malý předstih a jak tu už kdosi správně napsal - špatná indukční cívka, možná i kondík. Jestli to bude tím posledním v řadě, a nemáš doma cívku a kondík, pořiď raději zrovna VAPE, ale ve 12V. Já si dal 6V a teď toho docela lituju, protože nad 6V žárovkami se začíná pomalu smrákat. A denní LED světlo, zapalovačovou zásuvku s redukcí na USB, elektronický přerušovač blikačů atd., pokud vím, taky nikdo nevyrábí.

Naposledy editováno 24.09.2018 19:56:22

(reakce na) ČZ 125 chcípá po zahřátí

24.9.2018 v 21:11 | Nahoru | #7
Jeňula> Má tendenci se dusit po přidání plynu a až poté se vytočí do vyšších otáček

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125 chcípá po zahřátí

25.9.2018 v 08:02 | Nahoru | #8
Je to dost standartní chování tohoto dvoutaktu, plyn nelze prudce přidat. A myslím, že 125 měla orig. karburátor s průměrem difuzoru 24 mm, tohle je asi 26 mm a ten to chování ještě zdůrazní, 26-tku měla 175/477. Tu jsem měl, ale též se nedalo z volnoběhu prudce dát plnej, to se pak taky dusila. Trochu by mohlo pomoci zvednout hladinu v karbu a následně doladit bohatost směsi tryskama a jehlou.

(reakce na) ČZ 125 chcípá po zahřátí

25.9.2018 v 15:05 | Nahoru | #9
mito7> A jak se prosím zvedá hladina? Nemáte na mysli směs? Já mám totiž 175 motor...

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 125 chcípá po zahřátí

25.9.2018 v 16:25 | Nahoru | #10
Tím bych vždy začal,že tam mám motor 175 a ne 125,takže pokud je tam vše na 175 tku,(trysky,nastavení,)a seřízeno zapalování,tak to musí jet,samozdřejmností je vše čísté,tzn,vzduchový filtr a komplet sání,karbec sedí,příruba neprohnutá,dobře utěsněná a sehnal bych si karbec na 175/477,první bych skouk seřízení zapalování..Každopádně odspoda mi motorka taky nejede nijak zázračně,tento motor chce točit a točit,a když zrychlovat tak ten plyn posouvat pomalu pak se to sebere bez dušení.

ČZ 125 chcípá po zahřátí

26.9.2018 v 12:04 | Nahoru | #11
Zvednout hladinu v tomto případě lze ubroušením jehlového ventilu pokud si to dobře pamatuju po těch 25 letech co jsem jí měl. U Mita jen přihnu plíšek a mohu ho vrátit zpět, u ČZ to už nepůjde-jiný plovák.

(reakce na) ČZ 125 chcípá po zahřátí

26.9.2018 v 12:09 | Nahoru | #12
Vlasťák1973> Správně píšeš točit a točit, jen si vzpomínám že to znamenalo mezi 5 a 6 tisíci - to je mně dnes k smíchu, když Mito točit nemusím, ale když potřebuju, tak "točit" můžu až do 12500 a pořád táhne. A to je to jen 125 ccm. Přál bych ti se na tom svézt. Už si to moc nepamatuju, ale řekl bych, že i odspodu to táhne líp, než ta 477.

ČZ 125 chcípá po zahřátí

27.9.2018 v 19:41 | Nahoru | #13
Jeden velký problém nalezen - jeden pístní kroužek chyběl a jeho zbytky se nacházely ve výfuku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 Hovořak1 3 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 RockNRolenc 11 21.9.2022 v 17:47 VGT
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist