1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu
1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu
1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu
1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu
1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu
1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu
Abych nebyl úplně za moralistu, Jezdím Pireli Diablo Rosso a jsem spokojen, plně mi vyhovují
1 reakcí na tento příspěvek jakou gumu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou gumu
Sonicek píše: . Pokud bych mohl k FZ1 vzít pneu tak mě nejvíc seděla předek - Dunlop D212 (endurance) a zadek SC2 od pirelli
Covece tak zrovna tyhle znacky bych vubec nekombinoval, maji absolutne jine profily.
A na ostry dunlopy (211,212,213,KR) bacha, vyzaduji poradne prohrati (plne brzdy, plny plyn), jinak dost klouzou a patkem konci letni teploty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou gumu
Jezdím silnici, pokud možno za sucha, tak trochu pilu a chci něco co bude dobře držet v zatáčce. Přemýšlím o METZELER 190/50 R 17 SPORTEC M5 INTERACT R 73W TL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou gumu
Sonicek píše: SLEEPER> No já to mám vyzkoušené a v provozu to funguje dostatečně, tuto kombinaci jezdil i jeden borec na FZ1, brno 2:17 má dost vypovídají hodnutu. Jinak co se týče gripu, tak že nebude držet je podle mě blbost, chápu, že funguje optimálně při jiných teplotách, ale jezdil jsem D212 několikrát a ani cca. po 10km pohodové jízdy, když jsem pak zatopil nebyl problém. To jsem je lítal ještě na gixeru, a řekl bych že mohlo být tak 15-20°C a nikdy jsem nebyl díky gumě v nějaké krizovce. Já nikomu nic nenutím a každého věc co obouvá.
Ty gumy jsou vazne uplne jine, jak smesi, tak hlavne tim profilem. Borec na FZ1N....., tomu muzeme verit, ale nemusime, kazdopadne to nerealne neni.
Po 10km pohodove jizdy pri 15-20° bych tomu veril. V provozu moc nelitas na brzdach az do apexu, takze asi proc ne. Mne i treba Psenovi tahle guma na zadku nekolikrat dlouze klouzla a to se ani poradne netopilo, ale guma byla studena a taky bylo chladno.
Samo si muzes nekde na benzine dat hodku pauzu, kdy ti vse absolut vystydne, ale nez prijdou zatacky je dobry tomu poradne nalozit jak na plynu, tak na brzdach. Pirelli(=Metzelery) jsou pro pouziti v provozu vic user friedly a samo se bavim o ostrych SC/K a to klidne i ve slicku.
Pirelli(=Metzelery) maji snad nejvyssi smes kremiku, proto se ty gumy hodne rychle ohreji...
Tu kombinaci nedoporucuji ani ne pro rozdile smesi (i kdyz je naprd mit zahraty zadek a studeny predek napr.), ale pro hodne rozdilne profily, stycne plochy.
e: On ten studeny predek D212 se ti na ostrych brzdach pri svisle motorce neurve, ale na brzdach v naklonu bys sel bez varovani a hned. To abych si rozumeli, jak to myslim.
To same ty pirelli, ale jak jsem psal, ohreji se rychleji.
Naposledy editováno 20.09.2018 08:17:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | Včera v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N | luke_87 | 4 | 24.8.2023 v 21:42 slejir |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |