globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

17.9.2018 v 14:06 | Nahoru | #31
Tomu rozumím, určitě je to dobrá cesta jak to udělat...s tím výkonem, hmotností co to bude mít to bude nášup když vezmu v potaz že i "blbá" trošku udělaná dváca dokáže udělat radost jak hrom

Na 500V jsem kdysi koukal na youtube, koupil si to nějakej anglán a regulérně s tím lítá po okruhu jak kdyby o nic nešlo.

edit: a už nespamuju

Naposledy editováno 17.09.2018 14:07:45

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

17.9.2018 v 15:03 | Nahoru | #32
Kocandak> Tak ten anglán už má tři 500V, řeším s ním nějaké úpravy. Byly doby, kdy ten anglán nabízel i svezení na 500 V za cca 10 papírů.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 10:29 | Nahoru | #33
Milanos> Nejde o pilu, ale vhodnost takové motorky jako celku. Obratnost, nastavení podvozku, nízká hmotnost, ....
Teď má Cagivu Planet a během dvou třech měsíců se usadil ve světové špičce. Takže by to NSR pro něj mělo maximální smysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 11:11 | Nahoru | #34
Krejza> No to úplně nevím. Když vzniklo NSR tak bylo stavěno na zavodní okruh a Gymkhana byla sci-fi. Neznám pravidla ani kategorie ale v čem bude dvouválcový dvoutakt lepší nez Cagiva Planet? Jako rozvor ma NSR kratší to jo, ale nejde jen o rozvor, pro ovladatelnost je nutné zvážit i délku kyvky, úhel krku a další a v tom NSR prohraje, byla navržena na silniční okruhy, aby byla stabilni ve vysokych rychlostech, planet byl udělán na obratnost do města. Váhu bude mít NSR taky větší.

Ok možná výkon je dvojnásobný, ale je tam až od 9 tisíc a kvalty dlouhé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 11:17 | Nahoru | #35
Krejza> hele a nebude problem ze to bez krouceni o otacek defakto nejede ? lehkost a malej rozvor 100% chapu, stejne tak treba sportovni (tocivou) geometrii.. podle me by na to slalomovani musela bejt absolutne top nopak elektromotorka - cim nizsi tocky tim vyssi kroutak ..., 2T mi prijde (motorove) nelogickej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 13:10 | Nahoru | #36
Krejza> Jestli chceš 400 jednu nc21 budu rozprodavat rám motor kola vidle a x dalších dílů v různém stadiu koroze mam

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 13:53 | Nahoru | #37
Gahan37> to jsi sehnal NC30 nebo co s tim zas provadis ?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 14:21 | Nahoru | #38
Milanos> Při vzniku NSR už MG v Japonsku nějaký ten rok běžela, to je asi vedlejší. Zatím nevím o jediné motorce, která by byla speciálně stavěna přímo na závody.
Věc se má tak, že každá trať je jiná, něco je příšerně utažené, samé rotace, něco je naopak skoro jako motokárová trať. Kolikrát jde o kombinaci.
Planet taky funguje až nahoře, tohle má Michal ve srovnání s mým DRZ horší, je pomalý na akceleraci.
NSR už bylo srovnatelné.

Jinak japonci mají NSR jako velmi oblíbený stroj s parádními výsledky, tak bych řekl, že po nějakých 40 letech už vědí, proč ho používají.

Sám nejsem dvoutakťák, takže tomu tolik nerozumím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 14:27 | Nahoru | #39
kerut> jistě, že elektro by bylo super. Ale bez sponzora nebo vykradení banky je to sci-fi.
A Kuberg zase má malá kola, na která nejdou dát Supercorsy.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 14:28 | Nahoru | #40
Gahan37> Dík, sám mám několik dílů na druhé DRZ
Měnit nehodlám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 15:00 | Nahoru | #41
Krejza> Tak já bych osobně volil něco co má strmější přední vidlici kvůli ovladatelnosti, do toho bych narouboval jednoválcový 2T motor s objemem cca 250-300 cc - bude pořád ještě lehký a přitom tyhle motory z endur nebo trialů mají krouťák dole, takže pojedou odspodu a snažil se to podpořit ještě výfukem naladěným na spodek nikoliv na vršek otáčkového spektra.

NSR může být dobrá motorka, ale musí být naladěná na jiný průběh než série - tzn jestli na tom japonci jezdí, mají určitě jiné zapalko s jiným předstihem, mají určitě laufy udělané aby to tahalo odspodu a určitě nebudou mít seriovou převodovku, protože ta má jedničku dlouhou jako kšandy. Vzato kolem a kolem peněz potřeba pro takový naladění je hodně.

Myslím že sehnat zadřený motor z Hondy CR250, převrtat na 280, tak tam máš 65 koní jako nic, váží to stejně jako ta NSR, ale výkon budeš mít o dobrý 2 tisíce otáček níž. A když tam pak dáš nějaký lauf od Bills Pipes nebo někoho podobného půjde to z vinglů po prdeli i na trojáka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 15:16 | Nahoru | #42
Krejza> zas takovy scifi by to bejt hele nemuselo !! jak dlouho jedes ? na cestovani je to pruser, na okruh a hodinu jizdy je to taky brutal, ale na par minut jizdy je to naopak v mnohem vyhodnejsi jinak jsem to zminoval v porovnani s charakteristikou 2T a 4T... 2T bude muset mit nejakou super priveru bych hadal,... vzpomen kdyz se jezdili 2T v MS na okruzich jak to "bzucelo", bez otacek neni vykon a tudiz rozjezd z pomala zdaleka neni "nejsilnejsi stranka" 2T...
v max vykonu vs.hmotnosti jsou naopak 2T daleko napred, ono se zda ze dnesni GP maji brutalni vykon, jenze ty NSR500 vazili 132kg i bez kupy uhliku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 17:11 | Nahoru | #43
kerut> sci-fi je to z hlediska financí. Dokážu si představit freeride na 17" kolech, ale 300 nemám.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 17:18 | Nahoru | #44
Milanos> on je vysoký výkon často na škodu, je třeba spojkovat a to zase bere soustředění na ostatní jízdu.
Z videí je ale vidět, že to prostě tahají ve vysokých otáčkách a funguje to.
Něco, co si třeba neumím z jezdeckého hlediska vůbec představit a oni na to přišli a naopak to využívají jako plus.
Zase kdybys tu motorku stavěl od šroubku, tak půjdeš rovnou tímto směrem naladit ji dole...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 17:57 | Nahoru | #45
Krejza> a musis mit (pravidla) homo stroj komnplet origo fabriku ??? nebo muzes sam tunit a upravovat (na ofiko silnici se to preci nejezdi, ty plochy jsou uzavreny ne ?) ...ptrestavbu stavajiciho stroje na elektro a pro provoz tech cca 5min jizdy udelas podle me za desitky tisic, rozhodne ne za stovky.. motor drahej (ve stovkach tisic) fakt nebude no a hlavne mas obrovskou vyhodu ze nepotrebujes zadny velikansky a drahy lifepo4 bloky na hodinu, dve jizdy - Tobe prece staci dostatecne proudove/kapacitne vybaveny lipol, sice vydrzej prd (zivotnost mozna sezonu, spis pul) ale budou secsakra lehoucky.......
elektromotor kilowatove klidne pulku toho co ma ted benzin, kroutaku z nuly to bude mit i tak mnohem vic a Ty vyuzivas hlavne kroutak - zrychleni

a omlouvam se jsme tu s tim dost OT.. uz mlcim...

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

18.9.2018 v 20:44 | Nahoru | #46
kerut> na závod ne, tam stačí pár minut, ale na trénování stejně potřebuješ aspoň hodinu a půl až dvě výdrže.

Honda NSR 250 Restomod

19.9.2018 v 07:10 | Nahoru | #47
hoši.. plevelite to tady slušně

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

20.9.2018 v 06:34 | Nahoru | #48
Pokud budeš dávat nějaký průběžný fotky ze stavby a informace sem na Motorkáře, tak to moc rád budu sledovat, ale na facebůůůk ti kašlu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

20.9.2018 v 09:20 | Nahoru | #49
Cooker> Jo něco sem občas hodím. Problém je že ti z toho borci udělaj diskusi o úplně jiné věci, to si sam na fejsu promažeš a máš to čistý.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

20.9.2018 v 23:04 | Nahoru | #50
Zajímavej projekt Až to bude k tomu, přijeď s tim na brzdu

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

21.9.2018 v 03:48 | Nahoru | #51
kuba350> Tak to diky za nabidku, urcite to bude potreba.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

21.9.2018 v 05:45 | Nahoru | #52

Milanos píše: Cooker> Jo něco sem občas hodím. Problém je že ti z toho borci udělaj diskusi o úplně jiné věci, to si sam na fejsu promažeš a máš to čistý.


to můžeš i tady

Honda NSR 250 Restomod

21.9.2018 v 11:15 | Nahoru | #53
jj, promazni to (+omlouvam se za rozvedeni diskuse o OT), zajimavy vlakno tu bejva 1 z 1000, byla by to skoda
...nebo prip. hod moto do katalogu, a ved k ni dennik s upravama atd. tam to mas pak zcela ve sprave bez diskuse

Honda NSR 250 Restomod

24.9.2018 v 09:11 | Nahoru | #54
Pro ty co nemají facebook mám malý update.

V pátek dorazila HRC klika pro ty moje kartery. Půjde na repas a budem tam strkat na zakázku vyrobené ojnice aby na to šel posadit 300 cc kit.


Taky dorazil HRC chladič z NSR 250 TT F3. Je cca o 20 % větší, tlustší a má dva vývody ochlazené vody, aby byly obě hlavy chlazené stejně. Normální NSR to má tak že se chladí přední hlava a pak až zadní a pak zpět na čerpadlo. To není ideál pro vysoké výkony. Je na něm dost práce - srovnat, porovnat žebra a trošku oživit.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

24.9.2018 v 11:57 | Nahoru | #55
Tyjo, a nestalo by za to podle nej spis nechat postavit zakazkovej-novej ? drazsi nez 300ccm kit to urcite nebude..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

24.9.2018 v 16:16 | Nahoru | #56
kerut> Hele nemam predstavu kolik muze tahle vec stat postavit na zakazku. Jako ten chladic pujde zachranit. Netece jen je na nem trocha prace. Uz jsem zacal tak uvidim na konci tydne jak prokoukne

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

24.9.2018 v 16:18 | Nahoru | #57
Milanos> Tak to jsem zvědavý, co z něho vyčaruješ.

Honda NSR 250 Restomod

26.9.2018 v 22:54 | Nahoru | #58
Super projekt, už se moc těším jestli to dotáhneš do konce. Už se si to přidal i FB, tak budu sledovat

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

27.9.2018 v 00:16 | Nahoru | #59
ten chladic je v pohode, na ninje sem mel vyrazne horsi

Naposledy editováno 27.09.2018 00:16:13

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

29.9.2018 v 04:07 | Nahoru | #60
Bubrak-ZX10R> Jasny, po vecerech si s nim hraju a je to good. Kompletne hotova zadni strana a ted delam tu horsi predni.

Mezitim mam na ceste dalsi dily do motoru vcetne vika spojky a suche spojky samotne. Tim by mel byt spodek komplet. Vrsek snad bude koncem pristiho tydne.

Az prelisujeme kliku na nove ojnice tak bude kompletace, nahazu sem vicero fotek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist