bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 20:04 | Nahoru | #331
spalovac> Jestli myslis tu prepazku uprostred vyfukoveho kanalu tak ta tam musi byt. Kdyz se podivas na rozmer tech vyfuku tak to je skoro 50% dokola valce, kdyby tam nebyla tak ma pist tendenci hranou padat do toho vyfuku a nic to nevydrzi, hrozilo by vystipnuti. Takhle to ten pist vede.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 20:31 | Nahoru | #332

Milanos píše: spalovac> Jestli myslis tu prepazku uprostred vyfukoveho kanalu tak ta tam musi byt. Kdyz se podivas na rozmer tech vyfuku tak to je skoro 50% dokola valce, kdyby tam nebyla tak ma pist tendenci hranou padat do toho vyfuku a nic to nevydrzi, hrozilo by vystipnuti. Takhle to ten pist vede.



Však já vím že tam být musí, ale víc se mě líbí GP Aprilie. To je jiné kafe. Žádná přepážka ve výfuku. Však i Yamaha to tak má.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 20:38 | Nahoru | #333


Takhle má jet pořádna dvepade

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 20:47 | Nahoru | #334
spalovac> No jo jenze 110 koni z 250 je sice dobry, ale kdo by to servisoval a ladil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 20:51 | Nahoru | #335

Milanos píše: spalovac> No jo jenze 110 koni z 250 je sice dobry, ale kdo by to servisoval a ladil.



Já jen tak pro zajímavost. Na tom bych se chtěl jednou svézt. Jde z toho úplně strach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 21:36 | Nahoru | #336
spalovac> To jako jo. Ja bych chtel osedlat 500 V2.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 21:41 | Nahoru | #337

spalovac píše: Nevím,jak to sleduješ, ale on v tom má klikovkou z GP 250..pokud se teda nepletu (mimo ojnice a ložiska)
Jinak NSR250 a ani RS250 15000 netočil. A když už, tak zcela zbytečně.


Vím, co se chystá za klikovku, nevím ale, co přesně za ojnice tam mají být, i když horní oko jsme trošku řešili.
Nikdo mě nepřesvědčí, že když jedeš na titul v GP, tak se spokojíš s maximem otáček 13,5k, jako mají produkční motory. Maximum kolem 15k je standard v motokárách, tak proč by to nemělo být i v GP? Pohled na ty dva hovadsky veliké výfukové kanály tomu nasvědčují. No a protože víme, že vždycky je něco za něco, obávám se, že s těmato GP válcema by se po silnici nedalo vůbec jet.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 21:41 | Nahoru | #338

Milanos píše: spalovac> To jako jo. Ja bych chtel osedlat 500 V2.



Podle videa to jede jako bejk. Hlavně z výjezdu. Pořád přední kolo v lufte.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 21:45 | Nahoru | #339
Beranidlo> Však koukni na tu nakutou aprili. Červená mu bliká v 13500.



Tady je video z Radvanic s Hondou. Točí to max do 13000.

Naposledy editováno 26.12.2018 21:49:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 21:58 | Nahoru | #340
spalovac> Já jsem z toho popisku pod videem vyčetl, že nějakou RSW zkoušel zanícený amatér. Nic jako "takhle jezdí Biaggi".
13k není problém pro produkční Mita, odkaz na Habrdovo


Naposledy editováno 26.12.2018 22:07:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 22:00 | Nahoru | #341
spalovac> Ja mam kliku z NF5 coz bylo 1987 az 1992. A ta vychazi hodne z produkcni NSR. Tam si myslim ze nejake velke otacky nehrozi.

NX5 na tom byla lepe a posledni NXA to tocilo jak bejk. Takze posadit NSR 500 valce na NF5 jde ale jak rikam, co to bude mit za vystup a jakou to bude mit trvanlivost je hodne ve hvezdach.

Tyhle valce jsou podle vseho nekde kolem 1999-2000, soudim podle tvaru odlitku a vnejsich aparatu priver, ktere jsou hodne podobne tem z 250 NXA.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 22:11 | Nahoru | #342

Beranidlo píše: spalovac> Já jsem z toho popisku pod videem vyčetl, že nějakou RSW zkoušel zanícený amatér. Nic jako "takhle jezdí Biaggi".



Italsky či co to je neumím, ale myslím že s tím letí jako šutr.
No, dohadovat se nebudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 22:21 | Nahoru | #343

Milanos píše: spalovac> Ja mam kliku z NF5 coz bylo 1987 az 1992. A ta vychazi hodne z produkcni NSR. Tam si myslim ze nejake velke otacky nehrozi.

NX5 na tom byla lepe a posledni NXA to tocilo jak bejk. Takze posadit NSR 500 valce na NF5 jde ale jak rikam, co to bude mit za vystup a jakou to bude mit trvanlivost je hodne ve hvezdach.

Tyhle valce jsou podle vseho nekde kolem 1999-2000, soudim podle tvaru odlitku a vnejsich aparatu priver, ktere jsou hodne podobne tem z 250 NXA.



No a na tu kliku nešli koupit Origo GP Honda ložiska?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 22:25 | Nahoru | #344
spalovac> A co myslis ze asi mam? Loziska jsou origo ktere tam patri, primo od borcu z Anglie co s nimi i dnes zavodi.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 22:44 | Nahoru | #345

Milanos píše: spalovac> A co myslis ze asi mam? Loziska jsou origo ktere tam patri, primo od borcu z Anglie co s nimi i dnes zavodi.



Však nejsou v krabičce Genuine Honda
Ale pokud jim to funguje, tak proč ne
Oni asi stejnak nepůjdou koupit zvlášť jen celá klika....teda pokud půjde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 22:48 | Nahoru | #346
Milanos> ciste ze zvedavosti, mohl bys nafotit oznaceni tech lozisek?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

26.12.2018 v 23:23 | Nahoru | #347
DRN.> hele urcite muzu ale az za cca tyden, jsem mimo domov.

Loziska jsou kombinace NTN a Koyo, je to i v navodu. Zadna HRC loziska v krabicce pro NF5 na kliku nejsou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 00:03 | Nahoru | #348
Milanos> Tak koukám, že se to pradavalo jako celek. Buď celá klika a nebo nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 08:29 | Nahoru | #349
spalovac> No a koukas urcite na NF5? Vim ze ta se normalne zrepasovat da a loziska se na to porad daji sehnat. Ale novejsi NX5 nelze zrepasovat a prodava se cela klika.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 08:56 | Nahoru | #350
Milanos> V pohodě. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 10:02 | Nahoru | #351
Jeste se vratim k te firme JHA. Tady nejaky rozsypany caj ohledne tech uprav a produktu co delali.

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 11:05 | Nahoru | #352
Milanos> Zaujalo mě, proč jsou výfuky Force 304 dražší, než Force, když vůbec nevypají tak dokonale. Nejspíš to bude materiálem. Force 304 by měl být nerez s titanovou tlumivkou, u Force jsem specifikaci nedohledal.
Force má nádherné provedení s plynulou změnou průřezu potrubí, takhle by měl výfuk vypadat.


Force 304 vůbec není dokonalý, nerez se hůř tvaruje, průřez se skokově mění mezi jednotlivými částmi. Zdá se mě o malinko kratší, což může znamenat, že horší výplach válce kompenzují zvýšenými otáčkami.



Seriový výfuk MC28 by byl mnohem lepší, než je, kdyby z něj diletanti pomocní konstruktéři neudělali zkroucenou jitrnici. Za každý takový násilný ohyb se platí ztrátou vyplachovací účinnosti.


Naposledy editováno 27.12.2018 11:09:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 11:16 | Nahoru | #353
Milanos> jako jistý si 100 nejsem. Chtělo by to katalog náhradních dílů. Tady je to https://www.m.ebay.ie/itm/252516760456 nakreslené na jedné z fotek dohromady.

Na NX5 jdou koupit ty krajní a 91001-NX5-003 ( na partsdepot za 489kc)
91003-NX5-003 (477)

NX5


Naposledy editováno 27.12.2018 11:34:54

Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 12:37 | Nahoru | #354
Tak to nevim jak to bylo s temi vyfuky, jen ve svete NSR jsou znacky JHA a Harc tim nejcennejsim a nejlepe fungujicim zbozim.
Bohuzel JHA asi uz neexistuje a HARC zrejme na NSR uz nic nevyrabi.

Takze vsichni jedou bud DogFight nebo Tygu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 13:56 | Nahoru | #355
spalovac> Krajní jsou klasika - 6305 - akorát musíš trefit kvalitu a zvolit správnou vůli. Jedno je s hladkým vnějším kroužkem, jedno má drážku pro pojistný kroužek. Prostřední je nějaká válečková mrcha bez vnitřního kroužku, má kolíček proti pootočení a k tomu je tenké gufero. Všechno je to vidět tady. Jenom, že Milanos to má jinak.


Naposledy editováno 27.12.2018 13:57:26

(reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 14:05 | Nahoru | #356
Beranidlo>akorát musíš trefit kvalitu a zvolit správnou vůli.

No právě. Mají tam i jiné rozdíly. Třeba jinou Klec.

Naposledy editováno 27.12.2018 14:07:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 15:46 | Nahoru | #357
Beranidlo> Akorat tohle co davas za link je rs250 NX5-1993-1999. Coz je uplne jinej motor. Ja mam predchudce a to je jina klika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 16:53 | Nahoru | #358
Milanos> OK, tedy trošku atyp, ale koupit se dají


I pdf výkres je k dispozici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 19:41 | Nahoru | #359
Beranidlo> Vsak ja vim ze se koupit daji, mam je doma pro NF5 kliku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

27.12.2018 v 19:57 | Nahoru | #360
Milanos> Tak to ti tady spolu se Spalovačem vytváříme problém, který neexistuje!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist