bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..


Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

(reakce na) Africa nebo KTM

22.10.2018 v 22:21 | Nahoru | #871
foxdive> covece nevim v pohode sem nalital 60tis km za 3 roky a pak .. v ty zatacce jsem vzdycky lital 150 ale tentokrat tam musel bejt asi pisek nebo olej .. v kazdym pripade invalidni vozejk nastesti neni .. a hlava je tak dobre nastavena, ze dostanes pecku .. mozek se zatrese a nevis - nepamatujes .. coz je asi i lepsi nez nejaky flashbacky

Naposledy editováno 22.10.2018 22:21:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

22.10.2018 v 22:24 | Nahoru | #872

NemaLbc píše: dydzej> Táta míval dvě průpovídky: 1. Když si koupíš silnější stroj, tak jsou zatáčky tam kde nikdy nebyly. 2. Pokud se sejdou okolnosti lepší než Ty, tak je to v prdeli.



bylo to stesti.. pravotociva a nic nejelo v protismeru .. opakovat to ale nechci se vi .. telo zestarlo o 15let ..

proto rikam .. raci min koni a uzit si spis zatacky .. nez litat 250 a jit vstric zatackam ktery se blizi prilis rychle

Naposledy editováno 22.10.2018 22:26:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

22.10.2018 v 22:33 | Nahoru | #873
dydzej> Hlavně že to dopadlo alespoň tak. Jak jsem psal výš rychlost pracuje proti Tobě. Navíc se motorka zásadně liší o auta. 1. Má jen dvě kola a tak musíš navíc držet balanc. 2. Nemůžeš jen "pohnout" volantem. A to nechávám stranou že hůř brzdí nežli auto.

(reakce na) Africa nebo KTM

22.10.2018 v 22:41 | Nahoru | #874

NemaLbc píše: dydzej> Táta míval dvě průpovídky: 1. Když si koupíš silnější stroj, tak jsou zatáčky tam kde nikdy nebyly. 2. Pokud se sejdou okolnosti lepší než Ty, tak je to v prdeli.



Dobře táta!!

(reakce na) Africa nebo KTM

22.10.2018 v 22:43 | Nahoru | #875
[quote=dydzej]apropo vykon .. lital jsem kdysi na 135 vytunenejch konikach a 1300 kubikach a mam z toho jen zlomenou pater a spatny koleno a zaspazmovany lejtko .. proto už mně na výkon neužije .. jsem naprosto spokojenej s afrikou a můžu říct že výkon je až až dostatečnej .. a ve srovnání s CB1300S je ATAS synonymem pro pohodu ve 170kmh ..

A vo tom to je...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

22.10.2018 v 22:45 | Nahoru | #876
NemaLbc> tak tak a aby to bylo k tematu tak jestli se nekdo bude rozhodovat mezi 95 a 160 konmi at mysli na to ze je clovek stale jen vlasek od odchodu z tohoto sveta .. telo je prilis krehky na ty sily ktery pusobi pri nehode ..

(reakce na) Africa nebo KTM

22.10.2018 v 23:04 | Nahoru | #877
69šakal> Ale já to nemyslel zle. Popíšu Ti moje pocity z jakéhokoli automatu. Auto nebo motorka. Nutně MUSÍM přizpůsobit jízdu počítači, který reaguje až na můj podnět. Nevidí dopředu. Je to podobné, jako lyžování v mlze nebo difůzním světle. Oči nevidí a nohy musí reagovat až na hrbol který přijde. Pokud je kvalt při jízdě do kopce přesně mezi, musím ubrat nebo přidat. Jinak řadí nahoru/dolů. To je blbý za autem, které nemohu předjet. Rozhodně si nemyslím, že umělá inteligence nemůže být lepší než mozek. Např. kontrola trakce u MOTO GP. Tedy na rozdíl u kontroly tr. u Africy 2017. Ta jen prská a vůbec nejede. Přesto mi v zatáčce na bílé čáře zadek několikrát ustřelil. Světe div se, zaklapnul jsem dřív než si to trakce uvědomila. Takže ji při každém rozjetí vypnu. Žlutá kontrolka je můj kamarád. Navíc to ze mě dělá lenocha a bere mi svobodu rozhodnutí. A teď např. ABS. na zadním kole na šotolině z prudkého kopce skoro nebrzdí. Přední kolo při brzdění přejede kanál nadskočí a pošle Tě o 2-5m do křižovatky. Tyto případy se mi staly na GS 800 skutečně každou chvilku (ABS na zadním) zasahovalo tak každé 5-10 brzdění ve městě. Předek mě vyděsil taky mnohokrát. Africa "otravuje" mnohem méně. Ale ani jednou za cca 40tis km mi ABS nezasáhlo v krizi. Prostě jsem nikdy nedostal přední kolo do smyku. Děkuji tomu nahoře, že tam nikdy nebyl ten správnej kanál.... A teď do mě.

2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

22.10.2018 v 23:54 | Nahoru | #878
Nedá mi to, musím ještě něco napsat. Dle mého názoru je NEJVĚTŠÍ zlo elektronických berliček (nic než berlička to není) jejich propagace a potažmo přesvědčení že je to lepší než bez nich. Z toho plyne SPOLÉHÁNÍ se, že to za mě vyřeší. Někde jsem četl krásnou věc. Není daleko doba, že si koupíš motorku i s pilotem a budeš se na něj koukat, jak by Ti to šlo. Motorkáři, ale i motorkářky, proč nám berou svobodu a cpou nám všechny ty sračky bez možnosti je odmítnout? Berou nám možnost rozhodování. Osobně si myslím, že je to způsob, jak z nás dostat peníze. Nebo si myslíte, že si koupíte motocrossovou motorku s ABS?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 07:43 | Nahoru | #879
NemaLbc> No já myslím že za tím je spíš snaha abychom se na těch silných strojích nepozabíjeli.Je otázkou jestli se to výrobcům vždy podaří.Ale kamarád jezdící na ktm 1290 tvrdí že tam ti asistenti fungují a rychlá jízda je daleko snažší a bezpečnější.Nebo jeho slovy na tom by zrychlil i úplný blbec..

Africa nebo KTM

23.10.2018 v 08:06 | Nahoru | #880
Jo ktm to má dobře odladene a funguje to fakt špičkově, samozřejmě že ty asistenty sou od toho aby pomohly ale pokud nefungují korektně tak sou spíš na obtíž, a jestli na ně někdo spoléhá jak píše kolega nahoře tak by měl asi přestat jezdit nebo já nevím co si už o takových rececich myslet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 08:06 | Nahoru | #881

NemaLbc píše: Nedá mi to, musím ještě něco napsat. Dle mého názoru je NEJVĚTŠÍ zlo elektronických berliček (nic než berlička to není) jejich propagace a potažmo přesvědčení že je to lepší než bez nich. Z toho plyne SPOLÉHÁNÍ se, že to za mě vyřeší. Někde jsem četl krásnou věc. Není daleko doba, že si koupíš motorku i s pilotem a budeš se na něj koukat, jak by Ti to šlo. Motorkáři, ale i motorkářky, proč nám berou svobodu a cpou nám všechny ty sračky bez možnosti je odmítnout? Berou nám možnost rozhodování. Osobně si myslím, že je to způsob, jak z nás dostat peníze. Nebo si myslíte, že si koupíte motocrossovou motorku s ABS?



dokud bude motorkář každý cyp co se ve 40letech vzhléhne v motorce,v životě jel jen párkrát na fichtlu když mu bylo 15 a pak už nic......,zato si koupí čopra,nebo jinou podobnou neovladatelnou hyenu a má to v hlavě těžce srovnané....,tak pak díky bohu za podobné berličky,protože při prvním leknutí a dupnutí na brzdu spolehlivě lehne.

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 08:08 | Nahoru | #882

dydzej píše: NemaLbc> tak tak a aby to bylo k tematu tak jestli se nekdo bude rozhodovat mezi 95 a 160 konmi at mysli na to ze je clovek stale jen vlasek od odchodu z tohoto sveta .. telo je prilis krehky na ty sily ktery pusobi pri nehode ..

tak to radši motorku prodat ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 08:23 | Nahoru | #883
Dolph-cz> To máš pravdu, ale proč mi to nesmí prodat bez toho, když to nechci. Je to jako ve všem. Dělají z nás tupé ovce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 08:25 | Nahoru | #884

NemaLbc píše: Eso_Rimmer> Jestli mohu, řekl bych k tomu toto: Pokud má v sobě někdo závodního ducha, a koupí si výkonnější motorku (nebo i auto), její výkon ho bude "lákat". Moc to není ani o tom jaký je pilot, nebo kolik mu je let. Prostě začne předjíždět na kratší rovince, dvě auta místo jednoho atd. No a protože šance s tím "něco" udělat klesá se stoupající rychlostí nejméně na kvadrát, stejně tak stoupá možnost, že tu situaci již nevyřeší. A to je ten problém. Udržet své ego na uzdě a nechat si kus "rezervy". Mě se zatím vždy stalo něco, co mě rychle vrátilo do reality. Např. opravená díra v pravotočivé zatáčce asfalt posypaný drobným štěrkem a auto v protisměru. Přitom si nemyslím, že bych se snažil "hledat" limity.



Kdybys tuhle logiku aplikoval důsledně, tak nejezdíš na Africe, ale na nějaký stopětadvacítce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 08:38 | Nahoru | #885
qwert> No právě. Správně jsi to napsal. Místo toho, aby si koupil něco, co ještě zvládne, naučil se kloudně brzdit a kroutit plynem, tak skočí na mastodonta a říká si jak je to bezvadný, že ta motorka dělá všechno za něj. Jenže tím se začne pohybovat blízko u hrany a vlastně o tom neví. Plynu má víc než by měl bez el. kontroly, brzda to samé. Vše se posouvá do vyšších rychlostí a když přijde krizovka, už to víc nejede a hlavně nebrzdí. Nepřijde mi, že se stoupajícím přibýváním berliček by se méně bouralo. A to mluvím hlavně o autech. Déle než 30 let nám tvrdili, že ABS neprodlužuje brzdnou dráhu. Nikdo nikdy kloudně nevysvětlil, jak by to asi dokázali.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 08:40 | Nahoru | #886
JohnnyS08> Máme doma MITO.

2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

23.10.2018 v 08:49 | Nahoru | #887
Vlákno je o AT nebo KTM. Pokud by se zejmena ta druhá vyráběla bez ABS a TC, asi bych si nějaké studenější ráno vzal židličku a šel si sednout do serpentín někam na GG, Stelvio nebo podobnou horskou hájvej.
Náhodou, ABS i TC jsou perfektní věc. Jedním kliknutím si rázem přidáš skill +10 let praxe.

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 09:29 | Nahoru | #888

vilemx píše: Vlákno je o AT nebo KTM. Pokud by se zejmena ta druhá vyráběla bez ABS a TC, asi bych si nějaké studenější ráno vzal židličku a šel si sednout do serpentín někam na GG, Stelvio nebo podobnou horskou hájvej.
Náhodou, ABS i TC jsou perfektní věc. Jedním kliknutím si rázem přidáš skill +10 let praxe.

jo to by bylo zajímavé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 10:22 | Nahoru | #889

NemaLbc píše: JohnnyS08> Máme doma MITO.

v otevřene verzi dobrá raketka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 10:29 | Nahoru | #890
foxdive> 7 kvaltů, 30 PS, žádný ABS....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 10:32 | Nahoru | #891

vilemx píše: Vlákno je o AT nebo KTM. Pokud by se zejmena ta druhá vyráběla bez ABS a TC, asi bych si nějaké studenější ráno vzal židličku a šel si sednout do serpentín někam na GG, Stelvio nebo podobnou horskou hájvej.
Náhodou, ABS i TC jsou perfektní věc. Jedním kliknutím si rázem přidáš skill +10 let praxe.


A máš těch 10 let opravdu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 10:38 | Nahoru | #892

NemaLbc píše: qwert> No právě. Správně jsi to napsal. Místo toho, aby si koupil něco, co ještě zvládne, naučil se kloudně brzdit a kroutit plynem, tak skočí na mastodonta a říká si jak je to bezvadný, že ta motorka dělá všechno za něj. Jenže tím se začne pohybovat blízko u hrany a vlastně o tom neví. Plynu má víc než by měl bez el. kontroly, brzda to samé. Vše se posouvá do vyšších rychlostí a když přijde krizovka, už to víc nejede a hlavně nebrzdí. Nepřijde mi, že se stoupajícím přibýváním berliček by se méně bouralo. A to mluvím hlavně o autech. Déle než 30 let nám tvrdili, že ABS neprodlužuje brzdnou dráhu. Nikdo nikdy kloudně nevysvětlil, jak by to asi dokázali.



No musím se ho zastat,on je dost dobrý jezdec.Před tím měl 1190 a tu vybíral spolu s afrikou o které řekl že všechno fajn ale nemá koule.Ono to prostě nejde soudit podle vlastního myšlení,každý to vnímá a cítí jinak.On moc dobře ví co má pod prdelí a ví že mozek vypnout nemůže protože by ho to zabilo i s těmi asistenty..

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 10:38 | Nahoru | #893

NemaLbc píše: foxdive> 7 kvaltů, 30 PS, žádný ABS....

chvíli sem to jezdil, to byly aspoň stroje nekonečné otáčky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 10:40 | Nahoru | #894
NemaLbc> Nevim, nekdo se nauci ovladat gumy na hranici prilnavosti za chvili, nekomu nepomuze ani dvacet let. Tech deset proto beru jako prumer
Ja jsem treba asfaltom*dal do ted

Naposledy editováno 23.10.2018 10:41:46

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

23.10.2018 v 10:56 | Nahoru | #895
hele, qwerte, koho ze se to vlastne zastavas?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 10:58 | Nahoru | #896
Eso_Rimmer> No i tebe..

Africa nebo KTM

23.10.2018 v 11:00 | Nahoru | #897

(reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 11:01 | Nahoru | #898

vilemx píše: NemaLbc> Nevim, nekdo se nauci ovladat gumy na hranici prilnavosti za chvili, nekomu nepomuze ani dvacet let. Tech deset proto beru jako prumer
Ja jsem treba asfaltom*dal do ted

pokud má člověk nějaké zábrany tak je asfaltomrdal pořád, třeba můj případ je to taky, na 690 Smc sem o ty zábrany přišel tak sem radši koupil mastodonta místo toho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 11:02 | Nahoru | #899

qwert píše: Eso_Rimmer> No i tebe..

nevěřím že Eso_Rimmer řekl že Afrika nemá koule

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

23.10.2018 v 11:07 | Nahoru | #900
qwert> No použil jsem Tvůj příspěvek spíš obecně. Za mě je prostě problém v tom, že se ty berličky propagují výrobci, prodejci... No a při běžné jízdě se pak využívají. A respekt z výkonu, rychlosti atd. se ztrácí. Potřebná rezerva pak už není. Smysly se otupují.... A pokud na to někdo sedne bez zkušeností s motorkou bez berliček, vlastně se ani nikdy nedozví jak se věci mají.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 63 6.4.2024 v 16:37 pepe100
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist