globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vybíjení baterie
Ahoj zdravím všechny, mám trochu problém. Potřeboval bych poradit, něco se pokazilo. V mém TDM 900 něco cucá proud z baterky a jelikož tuto sezónu nemám moc čas jezdit, motorka mi stála v garáži měsíc nečinně, pak jsem chtěl nastartovat a byla totálně mrtvá! Vyždímaná do dna. Dával jsem vinu GPS kterou jsem bohužel zapoměl odpojit jenže po plném nabití vypadalo že bude vše v pořádku, motorka stála 14 dní a opět jsem nenastartoval. Nebyla tak prázdná, ale nenastartoval jsem. Baterka je zánovní a kvalitní. Musím podotknout, že než se začalo dít tohle motorka byla v servise a kontroloval mi veškerou elektriku, problikávala mi kontrolka motoru,servisák říkal, že je vše v naprostém pořádku, zřejmě špatný dotek. Do té doby motorka mohla stát 2 měsíce a baterka byla plně nabitá nepotřeboval jsem vůbec nabíječku. Ještě musím podotknout, že baterku jsem plně nabil, držela proud a po napojení do motky každým dnem klesalo po desetinách napětí. Budu rád za každou radu. Jestli mechanik něco zkratoval, to už mu bohužel nedokážu.

Naposledy editováno 12.09.2018 04:06:41

Vybíjení baterie

12.9.2018 v 07:07 | Nahoru | #1
Ahoj. To samé jsem řešil u nové baterky ja. Moto-alarm mi při nečinnosti vybil baterku. Pokud je gelová je sni zřejmě amen. Nedokáže udržet kapacitu.

Naposledy editováno 12.09.2018 07:27:30

Vybíjení baterie

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2018 v 07:54 | Nahoru | #2
Já bych zkusil vyndat baterku ven z moto. Pokud ztratí kapacitu samovolně, je jisté, že je v čudu (i nová baterka se dá celkem rychle zničit).
Únik proudu by měl jít zjistit lehko. Když je baterka zapojená v moto, odšroubuje se jeden z kabelů baterie a mezi pól baterky a odšroubovaný vodič se napojí multimetr v režimu Ampérmetru na stejnosměrný proud. Pokud ve vypnutém stavu naměří hodnotu v řádu desítek mA, je to špatně. Pokud jde jen o jednotky mA, tak to asi nevadí. No pak už jen zkoušet odpojovat pojistky u jednotlivých okruhů a zkusit určit, co má na svědomí spotřebu.
Například na CBF 600s jsem měl baterku v nějakém pochybném stavu. Jednou jsem nenastartoval. V nouzi jsem to natočil přes kabely od auta, jeli jsme na Moravu a baterka krásně fungovala po celej víkend Tak jsem si říkal že jí přeci jen nebudu měnit a dám jí ještě šanci, ale po týdnu baterka zase KO. Po výměně baterky je tam už tři roky nová a bez problému.

Vybíjení baterie

12.9.2018 v 08:40 | Nahoru | #3
Taky si myslim,ze pokud byla vybita do mrte,je po ni.

Vybíjení baterie

12.9.2018 v 13:13 | Nahoru | #4
Určitě vyzkouším jak jsi popisoval, měřák k tomu mám. Baterka se přes noc nabila takže zkusím jestli ji něco ten proud nebere. Odpojenou jsem ji měl a po nabití proud držela. Zatím děkuji, napíšu jak jsem dopadl.

Vybíjení baterie

12.9.2018 v 13:14 | Nahoru | #5
Určitě vyzkouším jak jsi popisoval, měřák k tomu mám. Baterka se přes noc nabila takže zkusím jestli ji něco ten proud nebere. Odpojenou jsem ji měl a po nabití proud držela. Zatím děkuji, napíšu jak jsem dopadl.

Vybíjení baterie

12.9.2018 v 15:55 | Nahoru | #6
Ten proud by mel byt v kazdym pripade <50mA. Pocitej ze pri tech 50mA ;za den ,as 1,2 Ah pryc a za tyden baterku vycucnes do mrte!!!

Vybíjení baterie

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2018 v 21:13 | Nahoru | #7
pokud maš alarm tak alarm žere celkem dost , taky zasuvka USB s měničem na 5V taky dokaže baterku vycucnout jak nic a to i v autě , stačilo nechat zapnutou kameru a po tejdnu mělo co dělat aby nastartovala a neposlední řadě je regulator s proraženou diodou , velmi malo znama a i malo časta zavada , ale existuje , takže jak ti radí nahoře vložit měřak a měřit a postupně odpojovat spotřebiče a to včetně toho regulatoru , ten si nech až na konec protože budeš muset rozpojit konektor

1 reakcí na tento příspěvek Vybíjení baterie

13.9.2018 v 01:06 | Nahoru | #8
Mám úplně vše odpojeno, ono právě že než se mi hrabal ten servisák v elektrice, tak motorka byla bez jediného problému co se týče nějakého vybíjení baterie. Kontroloval veškeré elektrické kontakty a pochybuji že u toho odpojil baterku, takže tam mohlo něco zkratovat. Nikdo se nepřizná a já abych teď zjišťoval, popř. vynaložil další úplně zbytečné peníze za něco co bylo v pořádku. Nemyslím si, že z ničeho nic vznikl nějaký problém, přeci jenom nic se neděje samo. Každopádně vyzkouším co radíte, více hlav víc ví a dík za každou radu.

(reakce na) Vybíjení baterie

13.9.2018 v 07:41 | Nahoru | #9
miroslavR> pochybuju ze by se servisak jen tak z nudy a dlouhy chvile hrabal v elektrice . Zrejme jsi mel na tohle tema nejakej problem na kterej sis stezoval. Tak ted to bud dovez zpatky do servisu nebo misto lkani zacni merit

Vybíjení baterie

13.9.2018 v 15:20 | Nahoru | #10
Kdybys přečetl úvodní text, je tam psané proč se hrabal v elektrice. Při poslední jízdě před servisem mi problikávala kontrolka motoru a cukalo mi chvilkama v motoru, vina toho byla ta, že byl nějaký špatný kontakt, a komplet kontroloval elektrický okruh. Toť pro doplnění.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 Valpen 9 30.1.2024 v 18:44 rtin
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 Valpen 7 29.12.2023 v 20:06 StB
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 22 15.9.2023 v 10:36 jameseric
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta


TOPlist