Téma: Yamaha Mt 09 vs
11.9.2018 v 11:48
Zdravím jednostopou společnost,
po nějaké době a po prodeji Fároše 9 jsem se rozhodl, že chci něco co bude univerzální. Šel jsem do Yamahy a jak to tak bývá, nebaví mě o věcech jen mluvit, a tak jsem po hodině odjel s novou MT 07.
Charakter motoru , mi vyhovuje, líbí se mi, že to nejede až od 8 tis. ale z nízkých přidám heft a ono to "jede". Vysněnej mám tříválec, kterej všude opěvujou tím, že má výhodu dvouválce dole a čtyřválce nahoře.
Avšak přechod na naháče s kapoty jsem udělal rád, protože podle mě sportovní kapota na běžné jěždění bez využití okruhu nemá smysl, jede to zbytečně moc a v blbém spektru otáček.. Jasně všude se dá jet 200 z místa, ale k čemu, raději zpomalím a ten vítr mě v tomhle zase nepustí a raděj pojedu na full plyn a tak nějak v klidu s naháčem než na full gas se sportem kdy nevím co kde vyjede za zatáčky a komu upadne kolo.. Trošku zpomalit není na škodu.
Nicméně na tom naháči oproti tý kapotě fakt fouká, a rád bych abych, když mám nějakej dálniční přejezd nebo okresku (100-150) , mohl například i telefonovat a neslyšel jen vítr všude okolo.
Nicméně motorku nepoužívám jen na víkend, ale i na běžné ježdění, pracovní schůzky, ježdění primárně po městě, na okresce a sem tam i dálnice a jednou za čas někam na dovču. Občas sem tam chci svézt i batoh.
Čili suma sumárum, chci si motorku používat pro běžné ježdění po městě, na okreskách ale chci si taky zablbnout a zatáčku klopeně projet a zároveň bych rád aby vítr šel kolem hlavy a horní části trupu, když pojedu někam dále nebo budu chtít telefonovat a jet v klidu a nejet 20..
Soudě dle MT 07, na které mi vadí, že je malá na moje proporce 180/110, tuším na posez bude super, ruky, nohy a záda nebudou bolet jak na kapotě, motor bude super jak do města tak na okresku, podvozek bude taky v pohodě (okruhovka to není, a o to mi nejde)
Ale nevím jak to bude s tím větrem a komfortem jízdy, respektive neřešil to někdo třeba vysokým plexi, je to v pohodě na cestovní rychlosti 130-150?
Je MT 09 na můj účel využití ok, nebo by někdo doporučil něco jiného? Líbí se mi v tomhle i starší FZ1 polokapota, to je asi nejvíc ideál, ale tam není třívál. Jsem proto v pasti.
Díky moc!!!
Z ostatních litrových naháčů mi přijde největší nebo ve čtyvřválci, budu rád za každej názor! Bral bych ji zase asi novou.
Naposledy editováno 12.09.2018 22:52:51
po nějaké době a po prodeji Fároše 9 jsem se rozhodl, že chci něco co bude univerzální. Šel jsem do Yamahy a jak to tak bývá, nebaví mě o věcech jen mluvit, a tak jsem po hodině odjel s novou MT 07.
Charakter motoru , mi vyhovuje, líbí se mi, že to nejede až od 8 tis. ale z nízkých přidám heft a ono to "jede". Vysněnej mám tříválec, kterej všude opěvujou tím, že má výhodu dvouválce dole a čtyřválce nahoře.
Avšak přechod na naháče s kapoty jsem udělal rád, protože podle mě sportovní kapota na běžné jěždění bez využití okruhu nemá smysl, jede to zbytečně moc a v blbém spektru otáček.. Jasně všude se dá jet 200 z místa, ale k čemu, raději zpomalím a ten vítr mě v tomhle zase nepustí a raděj pojedu na full plyn a tak nějak v klidu s naháčem než na full gas se sportem kdy nevím co kde vyjede za zatáčky a komu upadne kolo.. Trošku zpomalit není na škodu.
Nicméně na tom naháči oproti tý kapotě fakt fouká, a rád bych abych, když mám nějakej dálniční přejezd nebo okresku (100-150) , mohl například i telefonovat a neslyšel jen vítr všude okolo.
Nicméně motorku nepoužívám jen na víkend, ale i na běžné ježdění, pracovní schůzky, ježdění primárně po městě, na okresce a sem tam i dálnice a jednou za čas někam na dovču. Občas sem tam chci svézt i batoh.
Čili suma sumárum, chci si motorku používat pro běžné ježdění po městě, na okreskách ale chci si taky zablbnout a zatáčku klopeně projet a zároveň bych rád aby vítr šel kolem hlavy a horní části trupu, když pojedu někam dále nebo budu chtít telefonovat a jet v klidu a nejet 20..
Soudě dle MT 07, na které mi vadí, že je malá na moje proporce 180/110, tuším na posez bude super, ruky, nohy a záda nebudou bolet jak na kapotě, motor bude super jak do města tak na okresku, podvozek bude taky v pohodě (okruhovka to není, a o to mi nejde)
Ale nevím jak to bude s tím větrem a komfortem jízdy, respektive neřešil to někdo třeba vysokým plexi, je to v pohodě na cestovní rychlosti 130-150?
Je MT 09 na můj účel využití ok, nebo by někdo doporučil něco jiného? Líbí se mi v tomhle i starší FZ1 polokapota, to je asi nejvíc ideál, ale tam není třívál. Jsem proto v pasti.
Díky moc!!!
Z ostatních litrových naháčů mi přijde největší nebo ve čtyvřválci, budu rád za každej názor! Bral bych ji zase asi novou.
Naposledy editováno 12.09.2018 22:52:51
Půjč si mt9 a uvidíš. Za mě super svezení, výkon mi vyhovuje a je to hravá motorka se slušnou spotrebou. Ale s telefonováním nevím, nechci a nemám headset, počítej ale, že na naháči ani s plexi nebudeš schovanej a já třeba cítím změnu hluku při jízdě ve dvou, je to markantnější než v jednom. A to jezdím se špunty, bez si to neumím představit.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Mt 09 vs
jaký máš rozpočet?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Mt 09 vs
RUTAN> 150-200k
Rendyd> Mám na zítra jednu vyhlídlou, 2018.. tak snad vše klapne jak má a uvidím, jako na tý 07 to jde i s telefonováním, jel jsem s normálními sluchátkami od Iphonu a bylo jakš takš, problém je, že jen do cca 100, nad 100 je to takový už nic moc.. ale Interphon by to mohl mít trochu vychytaný snad.
Naposledy editováno 11.09.2018 20:18:16
Rendyd> Mám na zítra jednu vyhlídlou, 2018.. tak snad vše klapne jak má a uvidím, jako na tý 07 to jde i s telefonováním, jel jsem s normálními sluchátkami od Iphonu a bylo jakš takš, problém je, že jen do cca 100, nad 100 je to takový už nic moc.. ale Interphon by to mohl mít trochu vychytaný snad.
Naposledy editováno 11.09.2018 20:18:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Mt 09 vs
xBaryk> no kdybys měl 230, tak prodávám své RS. a to je o dost jinde než MT-09.. https://www.motorka...iple-rs-1307515.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Mt 09 vs
RUTAN> Triple byl taky můj favorit, ale cenově je to trošku jinde (i když asi vím proč). Hlavně mi ale prišel menší, nižší a víc na předek než ta 09. Na běžný ježdění se mi proto víc líbila ta 09, ale možná říkám nesmysl.
xBaryk píše: RUTAN> Triple byl taky můj favorit, ale cenově je to trošku jinde (i když asi vím proč). Hlavně mi ale prišel menší, nižší a víc na předek než ta 09. Na běžný ježdění se mi proto víc líbila ta 09, ale možná říkám nesmysl.
tak záleží co od toho chceš. pokud rád jezdíš sportovně, tak je triple nesrovnatelně lepší podvozkem. pokud radši cestuješ, tak je lepší MT-09. třeba Tracer bude určitě super na cestování, mně na MT nevyhovují ty nízko posazené stupačky a řídítka hrozně nahoře, ale ten motor je luxusní.
Věřím, já od toho čekám 50/50, chci univerzál. Řidítka pro mně jsou ok, stupačky zase vzadu, ale to je v rámci vyúhlování řidiče takže cajk. Je rozhodnuto - MT 09, víc napíšu vzápětí, ten motor je neskutečnej!! Podvozek beru, trochu slabší na ten motor.. ale komfort super.
Rendyd - seznace a úžas, nic víc
Naposledy editováno 12.09.2018 22:54:21
Rendyd - seznace a úžas, nic víc
Naposledy editováno 12.09.2018 22:54:21
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Mt 09 vs
Rendyd - Díky moc, líbila se mi tak moc, že jsem s ní hned odjel... V kombinaci se super přístupem pana Korčáka (OK racing) bylo rozhodnuto, víc takových lidí
Teď už jen čekám na ten kus papírů, komisař byl dneska srandovní.. po jízdách pokrčil rameny a říkal, tady není co řešit, je to jen formalita ale nutná..
Jezdí to ale ďábelsky, a je jedno jestli člověk jede 50 nebo 150.. přesně to jsem hledal a v kombinaci s pohodlností ještě vyřeším to fučení a bude to top.
Foxdive - je to znát no, když to člověk rozvlní , ale zase to aspoň něco dělá :D :D
Luci_S - Jako vážně to byl takovej rozdíl??? To mě těší!!!
Ten kufr omluvte, vím, že je to hnusný, ale potřebuju ho...
Naposledy editováno 13.09.2018 21:58:50
Teď už jen čekám na ten kus papírů, komisař byl dneska srandovní.. po jízdách pokrčil rameny a říkal, tady není co řešit, je to jen formalita ale nutná..
Jezdí to ale ďábelsky, a je jedno jestli člověk jede 50 nebo 150.. přesně to jsem hledal a v kombinaci s pohodlností ještě vyřeším to fučení a bude to top.
Foxdive - je to znát no, když to člověk rozvlní , ale zase to aspoň něco dělá :D :D
Luci_S - Jako vážně to byl takovej rozdíl??? To mě těší!!!
Ten kufr omluvte, vím, že je to hnusný, ale potřebuju ho...
Naposledy editováno 13.09.2018 21:58:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple | ST4Marc | 47 | 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Triumph Speed Triple 1050, rv2006 v... [1, 2] Triumph Speed Triple | ST4Marc | 44 | 10.3.2024 v 16:10 ST4Marc |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |