motozem_rijen





Téma: Lanovod plynu
10.9.2018 v 12:26
Ke karburátorům vedou celkem tři lanovody. Otevírání klapek, nucené zavírání klapek a sytič.

Otevírání: tam je nejsilnější a nejdražší lanovod se seřizováním na dvou koncích. Měl by se mazat řídkým olejem. V případě, že zestárne a prorezne, je nutné sejmout nádrž benzínu a nový lanovod zavést na kladku mezi karburátory. S trochou snahy, lze lanko namontovat bez vyndání karburátorů.
Zavírání: Lanovod je slabší, než otevírací a seřizuje se jen na jednom konci. Občas vyžaduje namazání.
Sytič: Lanovod má teflonový povlak lanka a nemusí se mazat.

Při poruše hlavního - otevíracího lanovodu, lze nouzově dojet s ovládáním sytičem. Motorka jede po rovině okolo 60 kmh.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sháním přední vidlice a brýle pro H... Honda CB 1000F Špinex 1 29.7.2020 v 19:59 Gahan37
díly CB 1000f Honda CB 1000F beat101 8 22.12.2019 v 14:52 lekvii
jaká motorka na učení po zadním Honda CB 1000F marin35 8 22.8.2019 v 12:16 marin35
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... brilu 20 7.1.2019 v 10:06 Menhir
Jaký stahovák na ložiska ze slepé d... [1, 2] Honda CB 1000F Big.One 58 5.9.2018 v 20:49 V_i_c_i

TOPlist