bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kope při jízdě
prosím nemáte někdo zkušenost stím ,že při jízdě i po hladký silnici ,mi trochu kope jak kdybych jela po hrbolkách...??cítím to pod zadkem i na řidítkách...

Naposledy editováno 08.09.2018 11:48:48
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek kope při jízdě

8.9.2018 v 11:55 | Nahoru | #1
Nemas tlumice moc na tvrdo?

(reakce na) kope při jízdě

8.9.2018 v 11:59 | Nahoru | #2
HornisGSX> právě ,že je mám ještě o 2cm snížený a úplně měkký podvozek ,bo sem malá tak aby mi sedla...

kope při jízdě

8.9.2018 v 12:29 | Nahoru | #3
guma?

1 reakcí na tento příspěvek kope při jízdě

8.9.2018 v 13:00 | Nahoru | #4
Napadaji me tri moznosti, proc by se tak mohlo dit.
1. Sisatej rafek
2. Sisata pneumatika
3. Nevyvazena pneumatika

Me to delalo pred rovnanim rafku to samy. Byl to predni rafek, ale vibrace se roznesly po cele moto, takze jsem mel puvodne pocit ze to jde zezadu. Pokud mas moznost zvednout si moto na stojany, aby obe kola byly ve vzduchu a slo s nima volne tocit, zkus s nima zatocit a uvidis hned. Vyrobce udava toleranci odchylky kola ve vertikalnim i horizontalnim smeru 2mm(tento udaj bude nejspis podobny i pro hondu). Ja mel v rafku snad 5mm odchylku po padu. Prisel jsem ma to pri prezouvani v pneuservisu, kdyz jsem si zatocil volne s kolem. Pneuservisak vzal kladivo a spalek a par dobre mirenyma ranama mi to vycentroval. Kola se lakovaly az potom. Toto reseni mi uz drzi skoro 10let.






(reakce na) kope při jízdě

8.9.2018 v 13:30 | Nahoru | #5
petr.machy> jo to zní pravděpodobně ,jen prosím jak to mám zjistit každou tu věc?budu si to kontrolovat sama ,tak prosím polopatě jak na to?? mám protočit zadní i přední kolo a kouknout jestli tam není jako osmice?a tím skontroluju všechny 3věci?nebo na ráfek ,gumu a to další je každé zkontrolování jiné ,nebo všechno ověřím tím protočením??

Naposledy editováno 08.09.2018 13:33:44

kope při jízdě

8.9.2018 v 13:41 | Nahoru | #6
Jaké na tom máš pneumatiky? Staré? Nové? Byly vyvážené? Jaký je v nich tlak?

kope při jízdě

8.9.2018 v 14:25 | Nahoru | #7
nové ,duše a přední pneu.vyvážené nevím?myslela sem ,že to dělaj automaticky při výměně duší...aaaa tlak?jaký ,že tam má být? 1,5?

1 reakcí na tento příspěvek kope při jízdě

8.9.2018 v 14:41 | Nahoru | #8
Myslel jsem to tak, ze pokud pri zatoceni kolem ve vzduchu bude videt hazivost, pak bude pricina tam. Jeste lip se to pozna, kdyz se umisti nejakej pevnej bod v blizkosti rafku (klidne treba palec od ruky) a pri otaceni kolem to ukaze hazivost. a bud bude rafek v pohode a hazet bude guma, nebo bude hazet rafek. Pripadnou opravu (vycentrovani) by teoreticky meli zvladnouy i v cykloservisu, ale jen zapredpokladu, ze rafek nebude vylozene nakopnutej. V pneuservisu kola pri prezouvani vyvazujou, ale v nekterych neumi moto kola delat. Je to celkem jednoducha metoda vyvazeni.

1 reakcí na tento příspěvek kope při jízdě

8.9.2018 v 15:24 | Nahoru | #9
Nestraste ji chuderu jeste nebyli kozicky nemas jen blbe nasponovany retez?

(reakce na) kope při jízdě

8.9.2018 v 16:01 | Nahoru | #10
HornisGSX> ha-ha řetěz sem si dělala před 14dnama ,ten je vpoho

kope při jízdě

8.9.2018 v 16:06 | Nahoru | #11

tohle mám na dvou místech mezi gumou a ráfkem...

(reakce na) kope při jízdě

8.9.2018 v 16:06 | Nahoru | #12
petr.machy> no a můžeš mi jen prosím definovat slovo - házivost??

1 reakcí na tento příspěvek kope při jízdě

8.9.2018 v 16:15 | Nahoru | #13
nechci s ní do servisu ,zas tam bude buhví jak dlouho ...

1 reakcí na tento příspěvek kope při jízdě

8.9.2018 v 16:16 | Nahoru | #14
Premyslim jak to vlastnimi slovy vysvetlit . Hazivost je odchylka rafku oproti normalu pri otacivem pohybu. Lidove receno osma na kole. To na tom palci je co? Vyteklej olej z neceho? Z tlumice? Z motoru?

(reakce na) kope při jízdě

8.9.2018 v 16:43 | Nahoru | #15
petr.machy> no to je něco mazlavého co sem teď objevila na dvou místech na předním kole mezi spojením ráfku a gumy

1 reakcí na tento příspěvek kope při jízdě

Skvělá odpověď, děkuji! 8.9.2018 v 17:08 | Nahoru | #16
Takze s nejvetsi pravdepodobnosti ti tece predni tlumic. Letos jsem to delal na Honde taky. Je to celkem lacina oprava, ale je s tim prace. Gufera me vysly na cca 250 korun a olej do tlumicu taky nejak tak. Ale musi se sundat predni kolo, odstrojit blatnik atd., rozebrat tlumic, vymenit gufero, nalejt olej a zase cely slozit. Na Suzuce mi to vydrzelo 9let, na honde se menily poprve. Ale dojezdit sezona se s tim vklidu necha, pokud to nenechas dojit tak daleko jako ja, ze uz mi olej tekl na brzdy, az jsem si malem rozbil hubu .



Naposledy editováno 10.09.2018 10:10:34

kope při jízdě

8.9.2018 v 17:13 | Nahoru | #17
Muze a nemusi to souviset s problemem. Zavez bych moto do pneuservisu, kde ddelaji i moto kola, tam ti to zvednou na stojan a zjisti hned, jak jsou na tom kola i rafky, pripadne to rovnou vyvazi nebo mozna i vycentrujou budeli treba. To neni casove ani financne az tak narocna operace, nejspis to bude na pockani. A s tema tlumicema bych normalne dojezdil a na zimu se nekam objednat, popripade sehnat nekoho kdo ti to vymeni. Jeste to taky teoreticky muze byt kapalina z brzdy, takze zjisti kde to unika.

kope při jízdě

8.9.2018 v 17:24 | Nahoru | #18
taaaakže po bližším prohlédnutí sou to gufera a asi i olej
dík za konzultace pánové

(reakce na) kope při jízdě

8.9.2018 v 17:41 | Nahoru | #19
petr.machy> no já si to asi nechám zpravit - teda jestli mi to někde udělaj do konce týdne. v sobotu tu máme slovácký enduro tým a tam se mám jet ukázat. takže tohle by ta motorka ještě přežila??

kope při jízdě

8.9.2018 v 18:18 | Nahoru | #20
No on i kdyz ten unik oleje vypada kdovi jak masivni, ale ve skutecnosti to jen kape a unikne jen malinko oleje. Na Honde to teklo snad dva roky nez jsem se k tomu dokopal a dle odmerky tam pri vypusteni stareho oleje nechybelo skoro nic. To samy na jinejch moto. Ja tim teda nechci davat priklad jinym, ale ja osobne bych to dojezdil. Ono uz moc dni hezky nemusi byt, takze jezdi co to pujde.

kope při jízdě

8.9.2018 v 23:23 | Nahoru | #21
Ten bily slem na palci je mýdlo...holka psala,že ji zrovna menili predni sprcku...

kope při jízdě

8.9.2018 v 23:49 | Nahoru | #22
Hosi nestraste s guferama... Bude to nejaky ten klouzek nebo mydlo jak psal kolega... Co se tyce toho hopsani..to ti zaclo delat po vymene te gumy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kope při jízdě

9.9.2018 v 09:09 | Nahoru | #23
ivana0000> Kdyz ctu Tva vyjadreni na tomhle vlakne, tak si myslim ze bezpecny pro Tebe i motorku je hrabat se JEN v tehle gumach

1 reakcí na tento příspěvek kope při jízdě

9.9.2018 v 09:09 | Nahoru | #24
Tekoucí vidlici poznáš jednoduše, bude mastná od oleje, tam, kde se trubky zasouvají do sebe, případně, jestli teče výpustný šroubek, bude se dělat kapička dole v nejnižším místě a případně kapat na ráfek. Ale taky si myslím, že je to jen mýdlo po výměně pneu..
Pohledej někde na zadní kyvce by měl být štítek, kde najdeš hodnoty tlaku v pneu, jestli ne, tak zkus tady manuál.
A poskakovat to začalo po výměně pneumatiky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kope při jízdě

9.9.2018 v 11:06 | Nahoru | #25
kuzmič> ok kouknu na štítky ,a nene kopat to začalo až teď nedávno sem si toho všimla. koukala sem na to a je to potečené přesně tam jak si psal. jeden tlumič je v poho a druhý je uplně špinavý/tmavomastrný. takže sou to ty gufera?prachovky?olej v tlumiči??
nebo co by to bylo kdyby ,to bylo po výměně gumy?

Naposledy editováno 09.09.2018 11:09:43

(reakce na) kope při jízdě

9.9.2018 v 11:13 | Nahoru | #26

ivana0000 píše: kuzmič> ok kouknu na štítky ,a nene kopat to začalo až teď nedávno sem si toho všimla. koukala sem na to a je to potečené přesně tam jak si psal. jeden tlumič je v poho a druhý je uplně špinavý/tmavomastrný. takže sou to ty gufera?prachovky?olej v tlumiči??
nebo co by to bylo kdyby ,to bylo po výměně gumy?



Tak to bude fakt to gufero..gratuluju petrovi k diagnostice na zaklade spinaveho prstu

(reakce na) kope při jízdě

9.9.2018 v 11:16 | Nahoru | #27
sered> ha-ha-ha. tak ty si přesně to ,kvůli čemu sem se bála radit se o věcech tady na motorkářích. bohužel prostě nemám nikoho s kým bych se radila ,bo jezdím sama. a to ,že nepojmenuju věci správně a ,že všechno potřebuju polopatě vysvětlit je pravda a jestli ti to vadí - TAK MI DEJ POKOJ. PŘEDEM DÍK

1 reakcí na tento příspěvek kope při jízdě

9.9.2018 v 18:56 | Nahoru | #28
A jaké tam máš pneumatiky? Nové drapáky? A motorka se pohupuje, jako by měla šišaté kolo, nebo to spíš "vrní" ...? Mohly by to dělat samotné špalky na pneu, nebo špatné vyvážení pneu po nazutí...

kope při jízdě

Skvělá odpověď, děkuji! 9.9.2018 v 19:04 | Nahoru | #29
Kdyz to vezmu kolem a kolem tak gufera a olej do tlumicu byla jedna z tech "prijemnych" zalezitosti. Daleko horsi byla teba zadrena klika, zaklepany ventily, nebo shorela elektrika. Takze hlavu vzhuru, je to jen drobnost .

1 reakcí na tento příspěvek kope při jízdě

9.9.2018 v 19:08 | Nahoru | #30
A jeste takova zajimavost, na vsech moto, kde zacaly tect gufera a ktere jsem menil, bylo vzdycky na prave strane. Uz si skoro rikam, ze se z toho stava pomalu pravidlo .

Naposledy editováno 09.09.2018 19:31:25
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 274, 275] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8249 19.4.2024 v 07:49 Ozzy_
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist