globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet 900 jede na tři válce
6.9.2018 v 02:06
Mám takovej divnej probém... Pár posledních projížděk se mi zdálo že motor nemá takovou sílu a měnil se zvuk. Motor nešel tolik za plynem a 180km/h byla maximální rychlost. No z posledního výletu jsem jel s tím v hlavě že je něco určitě špatně protože to skoro nejelo. Dobrý vyměním svíčky říkám si...Starý byly už vypálený a novejma nic nezkazím. Rovnou říkám že ty starý měly bílou barvu = chudá směs. Věděl jsem zároveň že nádrž není zrovna čistá , takže sem ji vyčistil kyselinou citronovou...paráda. Rozebral čerpadlo,vyčistil...ve filtru bylo dost bordela. Všechno jsem složil s tím že to bude ok a není...

Motor běžel na dva válce...1 a 4 tej. Říkám si tak že by cívka ? Vyndám svíčky, jiskry hází všechny stejně. Pro jistotu jsem zkusil cívky i prohodit beze změny. Tudíž cívky jsem vyloučil. Po nějakým laborování a neustálým startovaní se chytl 3tí válec. No ale teď momentálně stojím na tom že druhej válec má úplně suchou svíčku. Vstřiky jsem měřil multimetrem, odpor mají všechny stejnej, proti zemi svod nemají a při připojení zdroje +12V vstřik cvaká a má odběr stejně jako ostatní. Takže žiju zatím s myšlenkou takovou že se nejspíš nějakej bordel dostal do railu a ucpal vstřik.. Jen dodám že čerpadlo tlačí dost...neměřil jsem tlak benzinu z toho lítá fest, tam problém nebude.

Spíš mě dál zajímá, že by to mohl dělat regulátor tlaku na railu. Takhle, jeslti jsem to dobře pochopil,funguje na principu ventilu kterej se otevírá podtlakem a tím upouští tlak z railu = pouští benzín zpátky do nádrže.
Nevím tedy jeslti je to správně ale když nasadím na výstup regulátoru hadičku (místo zpátečky do nádrže) tak protíká benzín ventilem do hadičky. Pokud podtlak připojím valí toho benzínu mnohem víc. Ale propouštět by neměl vůbec ne ? Pokud je bez podtlaku...

Zkusil sem i výstup zacpat aby se zvedl tlak na railu, lehce se chod zlepšil ale druhej válec je furt studenej na svodu výfuku a svíčka suchá... Všelijaký profukování do railu jsem zkoušel...s otevřeným vstřikem a nic.

Už si fakt nevím rady, chyba žádná nebliká. Elektriku jsem prošel včetně měření podle servisního návodu a vše je v toleranci. Napětí na vstřiky taky jde. Dodám že pokud za chodu vyndám třeba fajfku tak je chod furt stejnej, i když odpojím vstřik...než se rozblikne chyba a vypne motor trvá to cca 5 sekund ale hned po tom odpojení žádná změna. Ten válec je úplně mrtvej...

Motorka běží ale při přidání děla hnusný zvuky, střílí do výfuku,nejde za plynem,dusí se... no humus. Hodím sem video.

No a co teď ? nějak nevím kudy jít...jedinný co sundat motor, rail a vyzkoušet vstřiky venku...

rady ? zkušenosti ?

Video v tématu možná nepůjde, musí se přímo na youtube


Naposledy editováno 06.09.2018 02:20:31

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 jede na tři válce

6.9.2018 v 11:55 | Nahoru | #1


Orientačne jeden ze vstřiků...sme doma

(reakce na) Hornet 900 jede na tři válce

6.9.2018 v 12:14 | Nahoru | #2
Rabouz> Tohle teda Verva neopraví, nicméně kde myslíš, že se tam ten bordel vzal? Koroze všech dílů palivové soustavy způsobená dlouhodobým používáním naturalu je to. Deset let se jezdí s Hornetem pro srajdu, až se ucho utrhne. Varování všem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 26 Dnes v 13:40 Koudy01
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist