Téma: Hornet 900 jede na tři válce
6.9.2018 v 02:06
Mám takovej divnej probém... Pár posledních projížděk se mi zdálo že motor nemá takovou sílu a měnil se zvuk. Motor nešel tolik za plynem a 180km/h byla maximální rychlost. No z posledního výletu jsem jel s tím v hlavě že je něco určitě špatně protože to skoro nejelo. Dobrý vyměním svíčky říkám si...Starý byly už vypálený a novejma nic nezkazím. Rovnou říkám že ty starý měly bílou barvu = chudá směs. Věděl jsem zároveň že nádrž není zrovna čistá , takže sem ji vyčistil kyselinou citronovou...paráda. Rozebral čerpadlo,vyčistil...ve filtru bylo dost bordela. Všechno jsem složil s tím že to bude ok a není...
Motor běžel na dva válce...1 a 4 tej. Říkám si tak že by cívka ? Vyndám svíčky, jiskry hází všechny stejně. Pro jistotu jsem zkusil cívky i prohodit beze změny. Tudíž cívky jsem vyloučil. Po nějakým laborování a neustálým startovaní se chytl 3tí válec. No ale teď momentálně stojím na tom že druhej válec má úplně suchou svíčku. Vstřiky jsem měřil multimetrem, odpor mají všechny stejnej, proti zemi svod nemají a při připojení zdroje +12V vstřik cvaká a má odběr stejně jako ostatní. Takže žiju zatím s myšlenkou takovou že se nejspíš nějakej bordel dostal do railu a ucpal vstřik.. Jen dodám že čerpadlo tlačí dost...neměřil jsem tlak benzinu z toho lítá fest, tam problém nebude.
Spíš mě dál zajímá, že by to mohl dělat regulátor tlaku na railu. Takhle, jeslti jsem to dobře pochopil,funguje na principu ventilu kterej se otevírá podtlakem a tím upouští tlak z railu = pouští benzín zpátky do nádrže.
Nevím tedy jeslti je to správně ale když nasadím na výstup regulátoru hadičku (místo zpátečky do nádrže) tak protíká benzín ventilem do hadičky. Pokud podtlak připojím valí toho benzínu mnohem víc. Ale propouštět by neměl vůbec ne ? Pokud je bez podtlaku...
Zkusil sem i výstup zacpat aby se zvedl tlak na railu, lehce se chod zlepšil ale druhej válec je furt studenej na svodu výfuku a svíčka suchá... Všelijaký profukování do railu jsem zkoušel...s otevřeným vstřikem a nic.
Už si fakt nevím rady, chyba žádná nebliká. Elektriku jsem prošel včetně měření podle servisního návodu a vše je v toleranci. Napětí na vstřiky taky jde. Dodám že pokud za chodu vyndám třeba fajfku tak je chod furt stejnej, i když odpojím vstřik...než se rozblikne chyba a vypne motor trvá to cca 5 sekund ale hned po tom odpojení žádná změna. Ten válec je úplně mrtvej...
Motorka běží ale při přidání děla hnusný zvuky, střílí do výfuku,nejde za plynem,dusí se... no humus. Hodím sem video.
No a co teď ? nějak nevím kudy jít...jedinný co sundat motor, rail a vyzkoušet vstřiky venku...
rady ? zkušenosti ?
Video v tématu možná nepůjde, musí se přímo na youtube
Naposledy editováno 06.09.2018 02:20:31
Motor běžel na dva válce...1 a 4 tej. Říkám si tak že by cívka ? Vyndám svíčky, jiskry hází všechny stejně. Pro jistotu jsem zkusil cívky i prohodit beze změny. Tudíž cívky jsem vyloučil. Po nějakým laborování a neustálým startovaní se chytl 3tí válec. No ale teď momentálně stojím na tom že druhej válec má úplně suchou svíčku. Vstřiky jsem měřil multimetrem, odpor mají všechny stejnej, proti zemi svod nemají a při připojení zdroje +12V vstřik cvaká a má odběr stejně jako ostatní. Takže žiju zatím s myšlenkou takovou že se nejspíš nějakej bordel dostal do railu a ucpal vstřik.. Jen dodám že čerpadlo tlačí dost...neměřil jsem tlak benzinu z toho lítá fest, tam problém nebude.
Spíš mě dál zajímá, že by to mohl dělat regulátor tlaku na railu. Takhle, jeslti jsem to dobře pochopil,funguje na principu ventilu kterej se otevírá podtlakem a tím upouští tlak z railu = pouští benzín zpátky do nádrže.
Nevím tedy jeslti je to správně ale když nasadím na výstup regulátoru hadičku (místo zpátečky do nádrže) tak protíká benzín ventilem do hadičky. Pokud podtlak připojím valí toho benzínu mnohem víc. Ale propouštět by neměl vůbec ne ? Pokud je bez podtlaku...
Zkusil sem i výstup zacpat aby se zvedl tlak na railu, lehce se chod zlepšil ale druhej válec je furt studenej na svodu výfuku a svíčka suchá... Všelijaký profukování do railu jsem zkoušel...s otevřeným vstřikem a nic.
Už si fakt nevím rady, chyba žádná nebliká. Elektriku jsem prošel včetně měření podle servisního návodu a vše je v toleranci. Napětí na vstřiky taky jde. Dodám že pokud za chodu vyndám třeba fajfku tak je chod furt stejnej, i když odpojím vstřik...než se rozblikne chyba a vypne motor trvá to cca 5 sekund ale hned po tom odpojení žádná změna. Ten válec je úplně mrtvej...
Motorka běží ale při přidání děla hnusný zvuky, střílí do výfuku,nejde za plynem,dusí se... no humus. Hodím sem video.
No a co teď ? nějak nevím kudy jít...jedinný co sundat motor, rail a vyzkoušet vstřiky venku...
rady ? zkušenosti ?
Video v tématu možná nepůjde, musí se přímo na youtube
Naposledy editováno 06.09.2018 02:20:31
Kdyby těma hadičkama protíkal opravdový benzín, ten co má modrou barvu, tak se to nejen nestane, ale dokonce bych věřil, že se to i samo opraví. Kluci, kluci, celé roky se snažíte ušetřit tankováním levnějšího naturalu, a pak to takhle dopadne.
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 jede na tři válce
Rabouz> Tohle teda Verva neopraví, nicméně kde myslíš, že se tam ten bordel vzal? Koroze všech dílů palivové soustavy způsobená dlouhodobým používáním naturalu je to. Deset let se jezdí s Hornetem pro srajdu, až se ucho utrhne. Varování všem.
Vycistil sem je,profoukl...prostrikal sem je čističem. Zkusil je, dávají dobře a všechny stejně...motor běží parádně
Motorka někde dlouho stála protože sem ji kupoval s nádrží skoro prázdnou a vyrezlou... čistil ji ale ne chemicky. Něco hold povolilo... Každopádně je to na novej filtr a ultrazvuk.
Motorka někde dlouho stála protože sem ji kupoval s nádrží skoro prázdnou a vyrezlou... čistil ji ale ne chemicky. Něco hold povolilo... Každopádně je to na novej filtr a ultrazvuk.
Zkusím se sem vetřít a znovu otevřít toto téma.
Měl jsem stejný problém na mém Hornetu jako kolega viz. Nahoře. Pomohlo vyčistit vstriky. Byly hodně ucpané. A poté motorka nějakých 500km jela v pohodě. Ale potom se problém opět začal objevovat a zhorsovat. Nejsem si jistý, zda by se vstriky mohli zacpat za tak krátkou chvíli kdyby byl třeba bordel v nádrží? Díky za každou odpověď.
Měl jsem stejný problém na mém Hornetu jako kolega viz. Nahoře. Pomohlo vyčistit vstriky. Byly hodně ucpané. A poté motorka nějakých 500km jela v pohodě. Ale potom se problém opět začal objevovat a zhorsovat. Nejsem si jistý, zda by se vstriky mohli zacpat za tak krátkou chvíli kdyby byl třeba bordel v nádrží? Díky za každou odpověď.
Zdar pozemšťané, mám úplně stejný problém u Horneta 900 rv 2003. Stál asi 10let, nyní na jaře generální oprava vyčištění nádrže, nové palivové čerpadlo, svíčky, jelo super, najel jsem 4000km a motor se začal dusit, nešel do otáček, nemá výkon, jel na dva, tři válce, divný zvuk motoru a vibrace asi kvůli nefunkčním válcům. Po 7 týdnech v servisu vyměněno palivové čerpadlo v nádrži (píská jak cirkula) , rozdělaný motor, tlaky prý ok, vstřiky byly poslány na vyčištění do Brna, propláchli, ale prý jsou ok, poslány zpět. Zdálo se, že je to ok, ale cítil jsem, že to není tak jak má být, výfuky neměly zvuk jaký měly, ujel jsem 200km a problém znovu, dusí se, nejde do otáček, divný vibrace motoru, nevíte co s tím už jsem z toho nešťastnej?! Motorka byla u experta 7 týdnů a povezu ji tam znovu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |
Tempomat Kaoko na Hornet CB 900 F ... Honda CB 900F Hornet | Jiřřan | 5 | 6.6.2023 v 18:29 Jiřřan |
Tank lock h9 Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 10 | 11.4.2023 v 07:29 Brunotutti |
Honda Hornet Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F Hornet | kolousek83 | 5 | 10.4.2023 v 13:09 PeťanBé |