Motor běžel na dva válce...1 a 4 tej. Říkám si tak že by cívka ? Vyndám svíčky, jiskry hází všechny stejně. Pro jistotu jsem zkusil cívky i prohodit beze změny. Tudíž cívky jsem vyloučil. Po nějakým laborování a neustálým startovaní se chytl 3tí válec. No ale teď momentálně stojím na tom že druhej válec má úplně suchou svíčku. Vstřiky jsem měřil multimetrem, odpor mají všechny stejnej, proti zemi svod nemají a při připojení zdroje +12V vstřik cvaká a má odběr stejně jako ostatní. Takže žiju zatím s myšlenkou takovou že se nejspíš nějakej bordel dostal do railu a ucpal vstřik.. Jen dodám že čerpadlo tlačí dost...neměřil jsem tlak benzinu z toho lítá fest, tam problém nebude.
Spíš mě dál zajímá, že by to mohl dělat regulátor tlaku na railu. Takhle, jeslti jsem to dobře pochopil,funguje na principu ventilu kterej se otevírá podtlakem a tím upouští tlak z railu = pouští benzín zpátky do nádrže.
Nevím tedy jeslti je to správně ale když nasadím na výstup regulátoru hadičku (místo zpátečky do nádrže) tak protíká benzín ventilem do hadičky. Pokud podtlak připojím valí toho benzínu mnohem víc. Ale propouštět by neměl vůbec ne ? Pokud je bez podtlaku...
Zkusil sem i výstup zacpat aby se zvedl tlak na railu, lehce se chod zlepšil ale druhej válec je furt studenej na svodu výfuku a svíčka suchá... Všelijaký profukování do railu jsem zkoušel...s otevřeným vstřikem a nic.
Už si fakt nevím rady, chyba žádná nebliká. Elektriku jsem prošel včetně měření podle servisního návodu a vše je v toleranci. Napětí na vstřiky taky jde. Dodám že pokud za chodu vyndám třeba fajfku tak je chod furt stejnej, i když odpojím vstřik...než se rozblikne chyba a vypne motor trvá to cca 5 sekund ale hned po tom odpojení žádná změna. Ten válec je úplně mrtvej...
Motorka běží ale při přidání děla hnusný zvuky, střílí do výfuku,nejde za plynem,dusí se... no humus. Hodím sem video.
No a co teď ? nějak nevím kudy jít...jedinný co sundat motor, rail a vyzkoušet vstřiky venku...
rady ? zkušenosti ?
Video v tématu možná nepůjde, musí se přímo na youtube
Naposledy editováno 06.09.2018 02:20:31
1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 jede na tři válce
Motorka někde dlouho stála protože sem ji kupoval s nádrží skoro prázdnou a vyrezlou... čistil ji ale ne chemicky. Něco hold povolilo... Každopádně je to na novej filtr a ultrazvuk.
Měl jsem stejný problém na mém Hornetu jako kolega viz. Nahoře. Pomohlo vyčistit vstriky. Byly hodně ucpané. A poté motorka nějakých 500km jela v pohodě. Ale potom se problém opět začal objevovat a zhorsovat. Nejsem si jistý, zda by se vstriky mohli zacpat za tak krátkou chvíli kdyby byl třeba bordel v nádrží? Díky za každou odpověď.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 14 | Dnes v 22:01 mRKEF |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |