bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řazení CRF 1000 manual
5.9.2018 v 23:02
Nazdar všichni.Stal sem se majitelem CRF 1000.Má namotáno 17000Km a je to manual. Mam ji chvilku ale co mě zaráží tak je řazení zejména při řazení rychlosti za 4 na 5 nebo z 5 na 6 někdy spadne do falešnýho neutralu nebo zařadí ale kvalt vypadne.Jezdil sem na všem možným dřív ale s tímhle sem se u žádný mašiny nesetkal. Dělám něco blbě při řazení nebo jaký to má řešení? Blbej olej třeba v motoru nebo něco s převodovkou? Děje se někomu něco podobnýho? Díky za připadný info

1 reakcí na tento příspěvek Řazení CRF 1000 manual

6.9.2018 v 06:08 | Nahoru | #1
Jednou nebo dvakrát se mě to stalo na CB 650F. Myslím že mezi 2-3 nebo 3-4. Ale ze začátku když jsem na ní začínal a asi jsem to tam kopal nějak moc ladně. Od té doby jsem na to řazení trochu hrubší a nevadí to ani mě ani motce od té doby se mě to naštěstí nestalo. Vím o čem mluvíš je to nepříjemné. Nikde jsem to už pak ani neřešil nevím čím to mohlo nastat že tak vypadne kvalt. Zkus to tam prostě kopat pořádně snad už se to nestane.

(reakce na) Řazení CRF 1000 manual

6.9.2018 v 08:10 | Nahoru | #2
Mara8993> no uvidime teprve se s tim seznamuju. Nikdy sem to na zadny motorce fakt nezazil. Jak sem ale vcera procital ruzny fora o africe tak se to deje spoustu lidem a odpoved Hondy je ze zadny problem chyba je v ridici. Fakt super pristup

Řazení CRF 1000 manual

6.9.2018 v 08:24 | Nahoru | #3
Zkus si dat pozor na doslapovani kvaltu.

1 reakcí na tento příspěvek Řazení CRF 1000 manual

6.9.2018 v 09:01 | Nahoru | #4
Občas se mi to zpočátku stalo na mé bývalé NC 750X také a opravdu chyba byla ve mě - buď jsem zcela nedošlápl rychlost (nemyslím tím, že je třeba do řadičky hulvátsky kopat jako kůň, ale sice jemně, ale domáčknout do krajní polohy) nebo když jsem řadičku zcela neuvolnil při rychlém podřazování. Např. jsem na cestě za zatáčkou dojel pomalý traktor s vlekem a protože proti jela auta a nemohl jsem předjet, tak jsem musel rychle za sebou podřazovat a botou jsem zcela mezi kvalty neuvolnil řadičku a chtěl rychle pokračovat s další nižší rychlostí. Nebo jsem chvátal při řazení vyšších rychlostí a na nártu nohy mi zůstala ležet ne zcela předtím uvolněná řačička atd.. Je pravda, že některé mezery mezi rychlostmi na to byly náchylnějí (u NC myslím 2-3 a pak asi 5-6). Zpočátku jsem z toho byl taky nervozní (když na displeji naskočila vodorovná pomlčka ), ale pak jsem si fakt všiml, že je to mým "hajdaláctvím" při řazení a motorka za to nemůže. Je možné, že jiné převodovky tuhle nedůslednost řidiče více tolerují, ale takhle to u některých převodovek Hondy asi bude, jsou možná až přespříliš přesné. Resp. alespoň já měl takovou zkušenost. Jak jsem zjistil příčinu, tak pak už se mi to snad za dalších 8 tis. km nestalo ani jednou. V mém případě šlo tedy jen o můj zlozvyk v hajdaláckém řazení z předchozí motorky, která si to nechala líbil....

Naposledy editováno 06.09.2018 09:04:24

(reakce na) Řazení CRF 1000 manual

6.9.2018 v 09:19 | Nahoru | #5
MirSe> no uvidime snad si zvyknu. Ale mrzi me to u stroje za takovy prachy ze clovek musi resit takovou picovinu. Rikam jezdil sem na ruznejch strojich naposled na Honde XL 700 a na zadnym stroji se mi nikdy nepovedlo dat jinej neutral nez mezi jedna dve. Mozna je to tim ze ta draha u afriky je dost dlouha vic nez u jinejch masin. No musim asi rocvicit vic nohu 😊

Řazení CRF 1000 manual

6.9.2018 v 11:42 | Nahoru | #6
Taky se mi stalo, na GSX 750 Inazuma ale spíš si myslím že mi zůstala nějak "vyset" vysavená spojka bo po dvou sekundách se to samo chytlo bez pazvuků.

1 reakcí na tento příspěvek Řazení CRF 1000 manual

6.9.2018 v 11:51 | Nahoru | #7
Seříď si výšku řadící páky podle nohy, aby ti to šlo dobře a problém zmizí. Nic víc v tom není

(reakce na) Řazení CRF 1000 manual

6.9.2018 v 22:33 | Nahoru | #8
dakarista> dnes postelovano dal sem radicku niz nez byl sel sem to projet a razeni v pohode zadny falesny neutraly. Na pivo sem pak nic mene jel na alpoj xl 700v a i kdybych radil sebe jemneji a delal buhvi co nikdy nespadne do zadnyho falesnyho neutralu nebo ze by vypadla rychlost je nemyslitelny. Proste prevodovka v africe neni zadna hitparada.

Řazení CRF 1000 manual

6.9.2018 v 22:50 | Nahoru | #9
nic mene afrika ma dost dlouhou drahu pro razeni zkusim vyrobit radicku kde bude tahlo razeni umisteno vic vpredu a vyzkousim na moto jestli bude nejake zlepseni pri razeni.

Řazení CRF 1000 manual

29.10.2018 v 08:16 | Nahoru | #10
zdrarec čtu vaše připomínky k prevodovce afriky a u mně dobrý slezl jsem z 1200 gs najel za mesic 4000 na africe a ok asi pro to že u gsa byla převodovka dost tuhá a jsem zvyklý ty kvalty dávat vice silou spíš mně točí sedlo tvrdý jak na krosce takže ocením tip

1 reakcí na tento příspěvek Řazení CRF 1000 manual

29.10.2018 v 20:41 | Nahoru | #11
Taky se mi to občas stává mezi 4/5.Pokoušel jsem se upravit polohu řadičky,ale myslím,že chyba je v tom, když se řadí bez dostatečného ubrání plynu.

Už jsem si myslel,že jsem nemehlo jenom já.
Ona AT má poměrně dost tvrdé aretace rychlostí!

(reakce na) Řazení CRF 1000 manual

29.10.2018 v 22:30 | Nahoru | #12
PIGO> Mám druhou AT 1000. U té první za 8500km ani jednou žádný problém. U druhé se mi to asi 2x stalo ze 4 na 5. Motorka jede asi tak 100 - 300 m pětkou a pak vypadla. Docela mě to vyděsilo, protože při tom je vydlička dost namáhaná. Seřídil jsem polohu řadičky a dávám si při řazení 4-5 větší pozor. Je cítit, když kvalt nedocvakne. Pak to chce hned dát šestku. Přijde mi, že má drážka bubínku nějakou výrobní nepřesnost. Doufám, že se to časem bude lepšit. Ale padat by kvalt určitě neměl. Mě zatím znovu nevyskočil. Ale zcela v pořádku to určitě není.

Řazení CRF 1000 manual

6.11.2018 v 13:18 | Nahoru | #13
Ahoj, mně se to stávalo když přecházím z cestovních bot na krosové.. občas nedořadím..
Chce to jen hruběji řadit.. ne jen laxně zacvakávat - hlavně nahoru .. dolů to padá samo..
Od doby co jsem tam dal olej 10W40 se mi to už nestalo vůbec..

Řazení CRF 1000 manual

14.11.2018 v 07:56 | Nahoru | #14
razeni sem vyresil po svem do radicky sem dal novy kloubek vic dopredu tudiz nemusim tolik zvedat nohu pri razeni a zadny problemy s falesnejma neutralama uz nemam

Řazení CRF 1000 manual

15.11.2018 v 07:13 | Nahoru | #15
No prosííím...pak že to nejde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist