bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cukání motoru v nízkých otáčkách
4.9.2018 v 11:28
Ahoj,nemohu vyštelovat svoji čezetku,motor je po GO,zapalování seřízený,svíčka několikrát vyměněna,spojka udělaná,karburátor vyčištěný,několikrát vyměněná jehla + zkoušena na různou výšku zářezů,tryska vyzkoušena od 70-85,šoupátko bez vůle krásně startuje,rozjede se na 1 a při zařazení 2 zpočátku začne cukat až po osolení se chytí,prostě nejde pozvolna do otáček,při volnoběhu jde plynule.Pro úplnost palivo čerstvé,nádrž čistá.Pokud s tím má někdo zkušenost budu vděčný za radu.

1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru v nízkých otáčkách

4.9.2018 v 11:29 | Nahoru | #1
Přidávám se k dotazu, moje to dělá taky.

1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru v nízkých otáčkách

4.9.2018 v 17:52 | Nahoru | #2
řeší to borci na veteranforum.cz a na jawamanii, tady se toho moc nedozvíš a jinak jsem stejně postižený s čz 250, na plný plyn táhne jako bejk. Problém jsem částečně napravil větší HT a jiným karbošem. Svíčky, zapalování jsem taky dělal x krát a před go to jelo normálně.

(reakce na) Cukání motoru v nízkých otáčkách

5.9.2018 v 03:03 | Nahoru | #3
bakalus> zčínám mít podezření,že je něco špatně po tom GO,jestli ložisko nebo špatně sedlá převodovka,jinak už si to neumím vysvětlit.

1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru v nízkých otáčkách

5.9.2018 v 08:07 | Nahoru | #4
U mě na to má vliv volnoběžná směs. Je to moc bohatý. Ale když ochudím, tak neudrží volnoběh.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cukání motoru v nízkých otáčkách

5.9.2018 v 09:14 | Nahoru | #5
FiZzeR> u mě to samé,když to mám na volnoběh na stojánku má tendenci houpat,což před GO nedělala,měnil jsem kliku jako BAKALUS,takže špatně vyvážená klika?Objednal jsem s důvěrou přes net.Takže vezmu původní nechám si udělat znova repas a uvidíme.

(reakce na) Cukání motoru v nízkých otáčkách

5.9.2018 v 09:33 | Nahoru | #6

Luciper53 píše: FiZzeR> u mě to samé,když to mám na volnoběh na stojánku má tendenci houpat,což před GO nedělala,měnil jsem kliku jako BAKALUS,takže špatně vyvážená klika?Objednal jsem s důvěrou přes net.Takže vezmu původní nechám si udělat znova repas a uvidíme.


Klikovku nejde špatně vyvážit, jenom špatně vycentrovat. A protože nejde seřídit bohatost směsi, tak to občas někde bere falešný vzduch, a tipuju gufera na klikovce - nastartovat jde, ale až se to roztočí a rozvibruje, těsnicí břity selžou.

Cukání motoru v nízkých otáčkách

5.9.2018 v 10:35 | Nahoru | #7
já budu dál laborovat se směsí, volnoběh je naprosto ok, zjistil jsem rozdíly v jehlách, plovácích a po osazení karburace s větší TH, která se přibližuje předepsané jsem pokročil, záleží i jaký je filtr drátěnka/papír atd. Špatné go nevěřím, mám x motorů z jednoho zdroje, gufera se obvykle radí když už není jiná volba . Budu se dál hrabat v karburaci, mám dost jiných, ale není moc času...
U 559 s vape jsem se taky. dost trápil a nakonec to byla jen malá dírka v replice víčka.

Cukání motoru v nízkých otáčkách

5.9.2018 v 10:56 | Nahoru | #8
Jaká má být hlavní tryska na ČZ 125 ? Moje sportka po generálce motoru dělá podobné brikule - mám to furt bohatý a podezřívám hlavní trysku - bohužel na ní nejde přečíst numero kolikatka to je. Před generálkou pokud si vzpomínám ( moc jsem na ní nejezdil, jezdila na ní omladina která se pak zbláznila do aut a mně zůstala rozebraná sportka na krku) to nedělala a jezdila "normálně".

Cukání motoru v nízkých otáčkách

5.9.2018 v 12:03 | Nahoru | #9
někde jsem měl staženou tabulku karburátorů a jejich osazení pro všechny jawy a čz od jawarmaniaka, výborný zdroj informací.
Co mám ve 473 z hlavy nevím, tam jsem měl malý problém s přidíráním a po přechodu na m2t a lehkém obohacení je ok.

(reakce na) Cukání motoru v nízkých otáčkách

5.9.2018 v 12:03 | Nahoru | #10
FiZzeR> mozno to je mimo ake mne ti robilo na vmaxe...po vsetkych moznych ukonoch s karcami a svieckami to bola nakoniec indukcna cievka...mozno skusit vymenit

Cukání motoru v nízkých otáčkách

5.9.2018 v 18:50 | Nahoru | #11
Ke mi už hodně let. Dělalo to brikule vždycky a umění jezdce na veteranu je, ve vyhnout se situaci. V tomtok zlaty strikacky.

Cukání motoru v nízkých otáčkách

6.9.2018 v 09:26 | Nahoru | #12
Tak gufera bylo první co jsem vyměnil i s těsněním.Cívka je proměřená,hazí jiskru jako blázen.Já mám tenhle problém na ČZ125c,dočetl jsem se v dobovém časopise,že tam má být tryska 70,používám ale 85,dává to bohatší směs a jede líp.Jinam mám taky Jawa-ČZ 175 356,kde podle katalogu je velikost trysky 95-105,používám 100 a jede výborně.U 125,355 je velikost 80-90.Jinak jsem se rozhodl,že znova rozpůlím motor zase taková práce to není vše pořádně projdu a uvidím co to udělá.

Cukání motoru v nízkých otáčkách

6.9.2018 v 09:34 | Nahoru | #13
Také je divné,že je v několika komentářích zmínka,že před GO mašiny jezdily dobře,možná trochu trpělivosti než si motor"sedne"?

Cukání motoru v nízkých otáčkách

7.9.2018 v 13:47 | Nahoru | #14
jenže před a po go se změní hodně a vyhoněný motor má jiné poměry, bohatost směsi ovládáš na jehle. Tpělivost vetšinou každému dnes už chybí, po letech jsem si zvykl od problému odejít a vrátit se až vychladnu . Když se mi 125 po go přidírala, byla to moje vlastní uspěchaná blbost nikoliv mistra který ji dělal.

Cukání motoru v nízkých otáčkách

7.9.2018 v 15:44 | Nahoru | #15
Mně takhle blbne stará kulatá čezetí sportka 125 ccm, ne novější 476. Jsem si myslel že bych se odrazil od velikosti trysky v karburátoru pro 476 - ouha, jiný průměr difuzéru. Zkusím pohledat v hlubinách internetu tu výše zmiňovanou tabulku karburátorů, motorek a trysek. Pak pořídím správnou hlavní trysku, jednu o 5 větší, jednu o 5 menší a budu laborovat.

Cukání motoru v nízkých otáčkách

9.9.2018 v 10:32 | Nahoru | #16
jestli ji nenajdeš tak mi napiš do zpráv, až se do týdne vrátím domů tak údaje k 125 pohledám

1 reakcí na tento příspěvek Cukání motoru v nízkých otáčkách

9.9.2018 v 18:31 | Nahoru | #17

(reakce na) Cukání motoru v nízkých otáčkách

9.9.2018 v 18:56 | Nahoru | #18
Kohlstein> dík to je ono! Jsem v daleké cizině a můj mobil to nedá
zdroj neberte na 100%, někdo tam našel odchylky a nevím zda to autor aktualizoval

Naposledy editováno 09.09.2018 19:00:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
čz 125 t číslo rámu a motoru ČZ 125 JirkaPařez 11 17.12.2023 v 16:55 FiZzeR
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Cz125/150c ČZ 150, ČZ 125 _Macca_ 16 27.9.2022 v 18:53 Xstork
Čz 125 T seřízení karburátoru 2920... ČZ 125 Jany1985 2 6.9.2022 v 20:50 jawarmaniak
ČZ 125 T/B nejde do otáček ČZ 125 krystofvelecky 2 22.8.2022 v 12:29 jawarmaniak


TOPlist