bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moje první cestovní eduro
4.9.2018 v 09:48
Ahoj mám řidičák na A2 což je do výkonu motorky 35 kw a chtěl bych si pořídit nakou motorku ideálně náké cestovn enduro které zvládne jak popojídky kolem města a po městě tak třeba za den ujet 500 km kolem obsahu 5OO ccm která není těžká kráva a je to obratné a dobré (motorka je hodná na začátečníka a odpustí mu i tu nějakou chybičku )
moto jsem naposledy řídil před 4 lety v autoškole a můj rozpočet je cca max 50-60 tisíc děkuji za vaše rady

1 reakcí na tento příspěvek moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 09:52 | Nahoru | #1
Dominator, jasná volba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 09:55 | Nahoru | #2
Kohlstein> sorry ještě jsem zapoměl dodat jednu věc chci aby to byl dvouválec

(reakce na) moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 10:06 | Nahoru | #3

engel96 píše: Kohlstein> sorry ještě jsem zapoměl dodat jednu věc chci aby to byl dvouválec


Tak dominatorovo bráchu, Transalp.

1 reakcí na tento příspěvek moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 10:12 | Nahoru | #4
Tak požadavkem na dvouválec sis prakticky vyřadil všechny cendura do 35kw. Jediný co zbývá je KLE500. Jinak jsou vesměs všechno jednobuchy. Transalpů do 35kW je jako šafránu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 10:14 | Nahoru | #5
moucan> nebo myslíš že jednobuchy nejsou tak špatný někdo mi říkal že ve vyších rychlostech je to roztřesený a uřvaný

1 reakcí na tento příspěvek moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 10:27 | Nahoru | #6
Rozšiř si řidičák na áčko, nebudeš tak omezený a motorku aspoň nebudeš brzo prodávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 10:32 | Nahoru | #7
Mara8993> postupem času si budu chtít rozšiřovat na A ale jako první motorku chci max 500 aby jsem se na tom nezabil ne hned litra jako první motorku

moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 10:33 | Nahoru | #8
To GS co máš v úvodu není ideální. Je to těžké a v terénu předek věčně na dorazech

(reakce na) moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 10:50 | Nahoru | #9
engel96> Neříkám litra ale 600 je za mě v pohodě, mám stejnou zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 11:20 | Nahoru | #10

engel96 píše: moucan> nebo myslíš že jednobuchy nejsou tak špatný někdo mi říkal že ve vyších rychlostech je to roztřesený a uřvaný


Nemyslim si že poznáš markantní rozdíl mezi 1V a 2V. Obojí ti bude v určitejch otáčkách vibrovat a dělat bordel. Od 18 co mam papíry jsem nikdy neměl mašinu co by měla víc jak 2 válce a dá se na ten projev a vibrace rychle zvyknout. Pak záleží na převodovce a naladění motoru. Být tebou si prostě projedu cendura v tvojí cenový relaci a v mezích řidičáku a podle toho vybírej. Na výběr je toho hafo. XT,KLE,Freewind,Dominator, F650.

moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 11:22 | Nahoru | #11
Hlasoval bych pro KLE

moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 12:05 | Nahoru | #12
a co ten transalp jakej na to máte názor ?

moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 12:28 | Nahoru | #13
Tož ten je fajn ale má víc než 35kw.

moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 13:13 | Nahoru | #14
Mrkni na xtcko. 29kw lehka cestovka 120km/h v pohode dobra spotreba a odpousti chyby

moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 18:54 | Nahoru | #15
No ona i ta cenovka není kdoví co...
Freewind je dobrá, kultivovaná, pohodlná a levná motorka ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 20:39 | Nahoru | #16

moucan píše: Nemyslim si že poznáš markantní rozdíl mezi 1V a 2V. Obojí ti bude v určitejch otáčkách vibrovat a dělat bordel. Od 18 co mam papíry jsem nikdy neměl mašinu co by měla víc jak 2 válce a dá se na ten projev a vibrace rychle zvyknout....


Delas si legraci nebo to myslis vazne?
Pokud nerozeznas vetsi rozdil pri jizde jna jedno a dvouvalci, tak to asi budes pekne kopyto.

moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 21:56 | Nahoru | #17
Psal jsem to i v jiném tématu. KLE je dobrá volba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první cestovní eduro

4.9.2018 v 22:44 | Nahoru | #18

vilemx píše: Delas si legraci nebo to myslis vazne?
Pokud nerozeznas vetsi rozdil pri jizde jna jedno a dvouvalci, tak to asi budes pekne kopyto.



Kdo píše o rozdílech v jízdě? Engel 96 se ptal na vibrace a uřvanost. Příště víc čti a míň buzeruj .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první cestovní eduro

5.9.2018 v 10:12 | Nahoru | #19

moucan píše: Kdo píše o rozdílech v jízdě? Engel 96 se ptal na vibrace a uřvanost. Příště víc čti a míň buzeruj .....


Představ si, že jsem reagoval právě na uřvanost a vibrace.
Fajn, tak si jeď na dálnici třeba s Dominátorem a Transalpem. Pokud nepoznáš rozdíl v uřvanosti (předpokládám, že motoru, aby zase nebyl důvod k hnidopišství, oboje se standard výfukem) ani vibracích, tak asi něco bude špatně s tvojí nervovou soustavou.
Proč asi lidé na delší cesty dost často opouštějí 1V a přecházejí na 2V, přestože dál jezdí výletním tempem??? Právě že kvůli vibracím a tím spojenému hluku jednobuchu ve vyšších rychlostech.

moje první cestovní eduro

5.9.2018 v 12:26 | Nahoru | #20
Když se smíříš s tím, že nad 110-120 se tomu motoru nelíbí (to už stejně dost fouká) a nevadí ti jezdit do této rychlosti, bral bych určitě nějaký z těch osvědčených jednoválců 600-650. Vibrace se podle mě hrozně přeceňují. Jasně, že jsou cítit, ale to nezamená, že je to něco nepříjemnýho, pokud motor nepodtáčíš nebo nepřetáčíš. Asi nejlíp vykoušet a sám uvidíš. Nemám problém na DRku ujet třeba 600 km a vibrace mě u toho vážně netrápí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první cestovní eduro

5.9.2018 v 13:06 | Nahoru | #21
vilemx> Jasný, dvouválec je vrchol komfortu a vibrace nemá skoro žádný. V pohodě. Nebudu to dál rozebírat a poptám se neurologa zda semnou není něco špatně. Ještě že jsi mi tu napsal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první cestovní eduro

5.9.2018 v 13:40 | Nahoru | #22

moucan píše: vilemx> Jasný, dvouválec je vrchol komfortu a vibrace nemá skoro žádný. V pohodě. Nebudu to dál rozebírat a poptám se neurologa zda semnou není něco špatně. Ještě že jsi mi tu napsal.


Proč mi podsouváš, že prý dvouválec nemá skoro žádné vibrace a má být vrcholem komfortu? Nebo napiš číslo příspěvku, kde jsem to napsal. Jinak jsi lhář nebo troll. A přestaň v tom tancovat. Vlákno je o cendurech středních obsahů. Prosím, napiš typ jednoválcového cendura (např. XT, Dominator, F650, Freewind, Pegaso, apod.) , které je z hlediska motoru (vibrace a hluk od pohonu) uživatelsky přívětivější pro jízdu než dvouválcové enduro (např. TA, KLE, XTZ, TDM, Stromek, apod).

moje první cestovní eduro

5.9.2018 v 20:30 | Nahoru | #23
Teď jsem jeste projížděl net a našel jsem dvouvalcove enduro Kawasaki kle 500 co říkáte na tuto motorku vaše názory pro a proti ??

(reakce na) moje první cestovní eduro

5.9.2018 v 20:40 | Nahoru | #24
vilemx> pokud bude na sedle sedět ženská, tak věřím, že mohou nastat případy kdy jednoválec s velkýma vibracema bude rozhodně příjemnější než víceválcové motory

moje první cestovní eduro

5.9.2018 v 23:30 | Nahoru | #25
jednoznačne KLE! jazdil som na všeličom, aj väčšom, ale vrátil som sa ku dvojvalcovej klasike. Cenduro, v podaní KLE funduro ide o poctivé železo, s motorom z Nindže, príjemným posedom, ľahká, v teréne sa nestratí. motor je prazvláštny. od 2000 otáčok sa akosi rozgúľa na 3500, kde akceleruje do 6000 a tam mu ujebe dekel a ťahá jak sfúkaná fetka na didžine do 9000.

... a je na tebe, koľko mu dáš a tak pôjdeš. toto na domine nezaziješ, to je malý epileptický sloník. Áno, domino je ako lopata, vezmem a robím, vzducháč, jednobuch, ale minca má aj druhú stranu. domino vibruje, reve, žere olej,v malých rýchlostiach, nedaj Boh v zápchach varí.
Najazdil som sa ja na lúkach a čistinách, okolo Svinky na domine (dvaapole, mustangu, gilere, KTM), ale dvojvalec je dvojvalec.

moje první cestovní eduro

5.9.2018 v 23:39 | Nahoru | #26
KLE 500 je asi ta nejlepší volba při Tvých podmínkách. Je to lehká, hravá, obratná motorka, která má 6 rychlostí a osvědčený motor, který se dával i do ER-5. Dva kamarádi na KLE 500 jezdí, a když jsem jel na Transalpu 700, tak jsem měl větší zrychlení, ale maximálka na dálnici cca. stejná. Ten jeden kamarád má 62 let a má to fakt v ruce, a v zatáčkách pojezdí hromadu supersportů! Ale je to o tom, že má pro tu jízdu neskutečný cit. Takže není to jen o výkonu, ale docela hodně dělá hlava a ruce. A KLE 500 seženeš ve velké škále ročníků a cen. Zatímco Transalp může být dražší a není tak lehký.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS 500 vybratie motora z ramu Suzuki GS 500F Geofrey 0 8.3.2024 v 12:42 Geofrey
Suzuki GS500(F)E poradna zapojení h... Suzuki GS 500F Fxman 1 19.11.2023 v 10:06 kaplos
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Výfuk pro Suzuki GS500F 2005 [1, 2] Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F Dekron 59 16.7.2023 v 16:10 Tank7
Suzuki gs 500f - ladění karburátorů... Suzuki GS 500F Dekron 2 21.5.2023 v 18:05 Dekron


TOPlist