globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: schéma el na JAWA 250 s regulátorem napětí
30.8.2018 v 22:58
Ahoj, mám 250/353 s nepůvodní spínací skříňkou, která má polohy 0, 1, 2 a 3. Postup - zapojení elektriky dle schématu, které vám raději přikládám v příloze, použití 6V 8Ah baterie a nastavení předstihu. Co teď dřív..Již po zapojení elektriky a nabití baterie (už pouze na 4,3 při proměřování) a přebroušením jemným brusným kamenem pevný a pohyblivý kontakt zapalování mi při otáčení vačkou házela jiskra mezi kontakty i na svíčce ve všech polohách spínačky. Pak jsem sundal hlavu a měřil šuplerou vzdálenost zdvihu pístu k horní úvrati a naměřil jsem 6mm. Pootočením talíře na kterém jsou zároveň kladívka a kondenzátor jsem nastavil kontakty tak, že se začínají otevírat v momentu, kdy zdvih pístu se nachází v poloze 3,5mm před horní úvratí. Ovšem i po tomto nastavení jsem byl bez výsledku a nenastartoval. Můžete mi někdo poradit co teď, popřípadě poslat upravené schéma, které předpokládám, že bude mít nějakou chybu..Spínačku raději také pošlu, díky za rady jawaři!

1 reakcí na tento příspěvek schéma el na JAWA 250 s regulátorem napětí

31.8.2018 v 05:17 | Nahoru | #1
Zdar, tady máš schéma na tvou skříňku se správným zapojením regulátoru. No nic tak nemáš. z telefonu mi nejde přidat obrázek tak až doma z komplu to poslu

(reakce na) schéma el na JAWA 250 s regulátorem napětí

31.8.2018 v 12:23 | Nahoru | #2
rg250> Ok. tedy

schéma el na JAWA 250 s regulátorem napětí

31.8.2018 v 18:35 | Nahoru | #3
nevím sice co to máš za stroj, asi to bude jen polní úprava a na to je 353 asi škoda. Pokud ne, kup levně na bazoši novou eletriku a skříňku která tam patří, jinak na poslední burze v Drahotuších jsem skříněk viděl 3pozadí po bednách prodejců.

2 reakcí na tento příspěvek schéma el na JAWA 250 s regulátorem napětí

31.8.2018 v 19:53 | Nahoru | #4
Zdar, posílám plánek elektriky. Je to na klasickou spínačku co máš na obrázku.

1 reakcí na tento příspěvek schéma el na JAWA 250 s regulátorem napětí

31.8.2018 v 20:00 | Nahoru | #5
Kdyz zasunes, tak to jiskri skoro vzdycky, kdyz je jeste nejaky napeti... 4V je dost malo, pripoj paralelne k baterce nabijecku a zkus to nakopnout, jestli ani nestekne, tak nastav poradne odtrh, vymen svicku a ujisti se ze je co zapalit.. kdyz ji na nabijecku nakopnes, vymen bazerku bo je v hajzlu.. tak asi tak

(reakce na) schéma el na JAWA 250 s regulátorem napětí

31.8.2018 v 21:16 | Nahoru | #6

Scorpioooo píše: Kdyz zasunes, tak to jiskri skoro vzdycky, kdyz je jeste nejaky napeti... 4V je dost malo, pripoj paralelne k baterce nabijecku a zkus to nakopnout, jestli ani nestekne, tak nastav poradne odtrh, vymen svicku a ujisti se ze je co zapalit.. kdyz ji na nabijecku nakopnes, vymen bazerku bo je v hajzlu.. tak asi tak


Píši, že předstih mám, odtrh je na max. rozevření 4,5 ale v tom bych rozhodně tento celý problém neviděl. 4V souhlasím, jenomže můžu být rád i za ně, ta baterka měla ve všech komorách před nabitím sotva polovinu kyseliny a dlouho stála, ale když to dává jiskru..? Mám ji vypůjčenou, jde mi pouze o nastartování a odzkoušení převodovky před samotnou komplet renovací, nabíječku též nemám doma k dispozici. Podle tebe je to tedy čistě tou baterií?

(reakce na) schéma el na JAWA 250 s regulátorem napětí

31.8.2018 v 21:19 | Nahoru | #7

rg250 píše: Zdar, posílám plánek elektriky. Je to na klasickou spínačku co máš na obrázku.


Jenom, že to co jsem zde posílal, je téměř totožné s tímto schématem jen s rozdílem, že tam nemám zapojené snínače, světla a klakson..Něco tam musí být špatně totiž a já netuším právě co. Spínačka má také trošku odlišná značení oproti té jawácké na schématu.

schéma el na JAWA 250 s regulátorem napětí

31.8.2018 v 21:51 | Nahoru | #8
Ahoj, schéma vypadá celkem dobře, nevidím tam nic špatně. Můžeš na zkoušku zkusit odpojit relátko (D,M,B) a nechat tam jen kabely pro cívku. Nebude to dobíjet, ale chytnout by to mělo. Pokud je jiskra mezi kontakty moc velká je špatný kondenzátor. Měl jsi nejdřív nastavit odtrh na 0.35mm a pak předstih na 4.5mm. Pokud je slabá baterie nenastartuješ, maximálně to občas blafne. Taky může být problém ve svíčce nebo v karburátoru. Mě jawka chytne jen po přeplavení karburátoru a když se jí ani potom nechce tak při startování naklonit na levý bok, to většinou zabere.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3868, 3869] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116065 Dnes v 20:29 Borntobewild
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist