Ventilové vůle byly na dolním limitu, některé trochu pod, tzn. byly natěsno. Já jsem udělal to, že jsem všechny při jednom nastavil na maximální přípustnou hodnotu. Tedy ventily se teď později otevírají a dříve zavírají.
Mohlo by to být příčinou toho, proč Strom od 3000ot. do cca 5000ot. táhne hůře, než předtím? Rozdíl není moc velký, ale cítit jde.
Už na hornetovi jsem si po seřízení ventilových vůlí (mechanik mi tak taky dával na maximální mez) všiml změny v projevu motoru, ale nějak si nevybavuju, že by jel hůře odspodu.
Naposledy editováno 24.08.2018 23:21:48
1 reakcí na tento příspěvek Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Je jasné, že u vypnutého motoru ohřátého na provozní teplotu budou naměřené vůle větší, než při obligátních 20 st. C, protože rozdíl teplot jak Alu hlavy i Fe ventilu je cca 70 st.C, ale teplotní roztažnost má Alu větší. Fígl je v tom, že teprve při běhu motoru je rozdíl teploty hlavy stále těch 70 až 90 st. C, ale ventilu už pár stovek st. C.
Platí to i obráceně, kdy při -30 je rozdíl teplot 50 st.C. oproti normálu, takže hlava se smrskne víc než ocel. ventil = naměřená vůle je nižší. Ale kdo by to v té kose měřil, že jo...
Edit: Kerute, nepředbíhej! Než jsem to doklofal, tak jsi mě předběhl. Teď tady budu za chytráka, co od tebe opisuje
Naposledy editováno 30.08.2018 11:02:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |