Ventilové vůle byly na dolním limitu, některé trochu pod, tzn. byly natěsno. Já jsem udělal to, že jsem všechny při jednom nastavil na maximální přípustnou hodnotu. Tedy ventily se teď později otevírají a dříve zavírají.
Mohlo by to být příčinou toho, proč Strom od 3000ot. do cca 5000ot. táhne hůře, než předtím? Rozdíl není moc velký, ale cítit jde.
Už na hornetovi jsem si po seřízení ventilových vůlí (mechanik mi tak taky dával na maximální mez) všiml změny v projevu motoru, ale nějak si nevybavuju, že by jel hůře odspodu.
Naposledy editováno 24.08.2018 23:21:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
BrumlaRT píše: V televizi nic není, tak vám trochu zamotám hlavu. V sání i ve výfuku vznikají kmity. Na tyto kmity je laděný sání i výfuky u sériových motorů . Každý supeň na vačce má své opodstatnění a k tomu i přispívá velikost vůle na ventilech. To že u závoďáku dávají větší, může být, ale součástí změny vůle je i doladění rezonance jak v sání, tak výfuku.
Pro znalé, ideál je dovření ventilu těsně před vracející se vlnou.
Proto změnou vůle nahoru a dolů mohu měnit chování motoru v určitých otáčkách.................
A tím jsem zde ukončil přednášku .
Je to marný, je to marný.🤔🤔🤔
Děláš tady ze sebe hroznýho znalce, ale tohle jsou poměrně dost základní věci... To se píše v každý knížce o motorech. Mimochodem jsem o pár přízpevků výše psal o ladění závodních motorů dle délky výfukových potrubí.ty kmity a sladění zabraňuje zejména ochuzeni ve střihu ventilů... Takovej pneumechanickej ventil...
Ale i nadále můžeš onanovat nad tím jak starej klasik vyučuje malý parchanty
Mmchd, furt umíš stavět ventily na setinu?
Naposledy editováno 27.08.2018 21:37:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
t_freedom píše: Děláš tady ze sebe hroznýho znalce, ale tohle jsou poměrně dost základní věci... To se píše v každý knížce o motorech. Mimochodem jsem o pár přízpevků výše psal o ladění závodních motorů dle délky výfukových potrubí.ty kmity a sladění zabraňuje zejména ochuzeni ve střihu ventilů... Takovej pneumechanickej ventil...
Ale i nadále můžeš onanovat nad tím jak starej klasik vyučuje malý parchanty
Mmchd, furt umíš stavět ventily na setinu?
Jaký pneumatický ventil??😁
Kmity ve výfuku podporují vyprázdnění válce podtlakem který vzniká před otevřením výukového ventilu. Naopak u sání kmity vytvářejí přetlak směsy před otevřením sacího ventilu. Bez hrábnutí do motoru tvarem výfuku a sání, se posadí krouťák dle odstupňování převodovky, kde je třeba.
Máš v tom guláš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 10 | 24.4.2024 v 18:57 Gahan37 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |