Ventilové vůle byly na dolním limitu, některé trochu pod, tzn. byly natěsno. Já jsem udělal to, že jsem všechny při jednom nastavil na maximální přípustnou hodnotu. Tedy ventily se teď později otevírají a dříve zavírají.
Mohlo by to být příčinou toho, proč Strom od 3000ot. do cca 5000ot. táhne hůře, než předtím? Rozdíl není moc velký, ale cítit jde.
Už na hornetovi jsem si po seřízení ventilových vůlí (mechanik mi tak taky dával na maximální mez) všiml změny v projevu motoru, ale nějak si nevybavuju, že by jel hůře odspodu.
Naposledy editováno 24.08.2018 23:21:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Druhou motorku CB1300 co máme doma se dávala do autorizovaného servisu, měli mimojiné měnit podle servisního itervalu idiriové svíčky. Nicméně nýmandi, zaměstnanci servisu, si asi řekli, že to je ok a naco by se s tím srali, když jsou svíčky v pohodě, takže si to jen naúčtovali a svíčky nevyměnili.
Naposledy editováno 27.08.2018 10:31:51
Mufiozo píše: Kratzmar1> Jj, to je přesně ten důvod, proč kašlu na servisy, naposledy jsem měl na motorce problémy s dodávkami paliva, chtěl jsem po servismanovi, aby mi mimojiné vyčistil karburátory, a samozřejmě se na to vysral, ale mě řekl, že to dělal. Fuck off s takovýma servisákama. To že si ty vůle zkusím nechat přenastavit profíkem mě už napadlo, ale bohužel těm servisáckým nevěřím. Jsou schopni se mi na to podívat, říct si že vůle jsou v normě na max limitech, mě říct že to dělali - bude si myslet že jsem blbeček co to stejně nezjistí - naúčtuje si práci a čau.
příjde ti fakt normální, přijet do servisu, autorizáku a říct " chci nastavit vůle na horní hranici "? Myslíš si, že právě nějakej ZKUŠENEJ mechanik si nebude myslet, že jsi magor, právě proto, že je zkušenej praktik a né ten výkvět teoretiků tady co ti lahodí tvýmu egu?
V motorech se nezávisle na ventilech děje takových věcí, že zrovna jednoznačný potvrzení změny průběhu na jejich základě, je absolutní pohádka z říše snů...
Stačí abych ti dal průchozí filtr vzduchu a můžeš mít úplně stejnej pocit, nebo vyleštil kanály sání atd.
Konkrétní stejný motory dle toho jak byly zajetý se mohou lišit o několik procent výkonu, stejně jako průběhem křivky krouťáku...a ty tu budeš laborovat v rozmezí cca.0,15mm variace vent. vůle
To je zase fakt téma hodný disputace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
chtěl jsem po servismanovi, aby mi mimojiné vyčistil karburátory, a samozřejmě se na to vysral, ale mě řekl, že to dělal.
Trošku jsi nepochopil o čem jsem psal,já osobně jsem celkem punťa a ojebávání nesnáším,jen je třeba vědět kde jsou hranice reálného problému a kde je to už placebo...Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 10 | Včera v 18:57 Gahan37 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |