bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cestovní enduro
Zdravím,chtěl bych radu..Rozhodl jsem se prodat choopera,i když nerad ale po delším cestování na tomhle stroji jsem přesvědčen že ho musím vyměnít za nějaké to cestovní endurko..Vůbec ale nevím k čemu víc tihnout..Sjiždím recenze,testy atd..Má představa že by to neměl být žádný malý stromek apod..prostě nic kolem šesti kilča,minimálně Tiger 800..Přechazím s 1400 obsahu,takže spíše se poohlížím,po něčem o obsahu okolo litra a přikláním se ke kardanovemu pohonu,mám v merku pár strojů např: Moto Guzzi Stelvio 1200,nebo Yamaha XT1200Z Super Tenere,případně i Triumph Tiger Explorer ale tady už je cenovka docela hodně vyšší,zase by mě zajímal ten tří hrnek no..
Děkuji za poznatky a rozumné komenty...


Naposledy editováno 23.08.2018 20:57:41
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

Cestovní enduro

2.9.2018 v 20:54 | Nahoru | #121
Hold malá nabidka a vyšší poptávka, na tu nemusejí být ani Pardubičaci na perníku. Před pár lety hp2 někdo prodával za 350t a ostatní se mu smáli, že to nikdy neprodá a nakonec byla do týdne pryč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro

2.9.2018 v 23:08 | Nahoru | #122

MedWed píše: ... asi nejen pardubicaci

..ten bude taky z Pardubic...

..zásobenej..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro

3.9.2018 v 05:26 | Nahoru | #123
selkie>.... všichni z nich?

Cestovní enduro

3.9.2018 v 06:21 | Nahoru | #124
podle mě je to překlep. Kámoš z Brna jednou prodával dva roky starího Fireblada a místo 280.000 mu v inzert expressu otiskli 28.000. Nehavarovaný, jako nový. Málem musel vyměnit telefon...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro

4.9.2018 v 08:11 | Nahoru | #125
MedWed> evidentně... Ono je hezký, něco za nějakou cenu vyvěsit, otázkou spíš je, za kolik se daná věc skutečně prodá..mně by se taky líbilo za Vévodu dostat dvě kila, ale vím, že je to nesmysl, byť se ty ceny tak nějak pohybují..

(reakce na) Cestovní enduro

4.9.2018 v 08:42 | Nahoru | #126
selkie> mno, ony ty HP2 za tyhle prachy fakt chodí... I HP2 Sport chodí těsně pod půl mega...

Cestovní enduro

4.9.2018 v 10:38 | Nahoru | #127
Když jsem loni prodával zhruba stejně starého Diavela za tři kila,myslel jsem že nikdo takový prachy za ojetinu nedá.Ale ten měl cca 16 tisíc najeto.To HP má 60 tisíc a je ještě o půlku dražší.Holt BMW...Když to někdo dá...

Cestovní enduro

5.9.2018 v 08:07 | Nahoru | #128
Diavelka je ovšem paní motorka HP je takový hokus pokus - min. to tak vypadá...

Cestovní enduro

10.9.2018 v 00:51 | Nahoru | #129
Já bych si ujasnil napřed jestli užiju 21 kolo, srovnal řeč čísel a zamyslel se jestli budu jezdit ve dvou a případně naložený - to potom má cenu pořádný podvozek co našteluješ i když nebudeš jezdit v terénu.
21 kolo je trošku horší na silnici, ovšem při správně nastaveném podvozku a v dobrých rukou jsi nakonec rychlejší než ostatní.

Nejpodstatnější jsou GUMY co budeš obouvat
ŠPALKY - fungujou do 140 a v terénu
UNIVERZÁLY fungujou tak do 180
SILNIČNÍ - do 250

1) kubatura do cca 800 ta má slabší podvozek (počítám dvou a tří válce)
z mého pohledu to váží stejně jak 990 a Afrika a určitě to dostaneš na limity jak na silnici tak v terénu a cenově no ....
790 asi nechceš

2) kubatura okolo litru ... zde jen KTM a Honda .... tady neuděláš chybu
KTM už jen jetou - dobrá váha, dobrý motor, špička podvozek .... do terénu nic lepšího neseženeš a když budeš chtít blbnout tak to celé supr funguje
cenově velmi dostupný a když bude v dobrým stavu tak se krásně svezeš
Honda jetá/nová - to samé co KTM, víc příjemná a míň na sport
cenově dražší protože je to nové

2) kubatura nad litr ... už jen KTM
1090 no co k tomu napsat . váha menší jak 800, o 30% více výkonu a podvozek co si krásně naklikáš
1190 přidej si ještě dalších 25 koní a bohatší výbavu - nebudeš chápat co ta motorka umí a přitom je přívětivá

Jestli nikdy nebudeš mít slinu se svézt rychle na polní/lesní cestě, nebo v terénu může ti vyhovovat předek 19.
Tady už ty dva válce máš v řadě, do V - podél i napříč, do L, do boxera a taky tři
Váha od asi 200kg, kardan řetěz

Podstatný je PODVOZEK a VÁHA - 100 koní většinou stačí - jen je musíš přenést.

Pro zajímavost šířka 990 a 1190 - neměřil jsem to, ale vypadá to jako by nechtěli rozšiřovat výrobní linku a udělali stejně široký (uzoučký) rám i na novej motor 1190 (1290/1090). Tohle má prostě hlavu a patu.



Naposledy editováno 10.09.2018 01:28:05

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro

10.9.2018 v 08:47 | Nahoru | #130
Jo 1190 je super

(reakce na) Cestovní enduro

10.9.2018 v 09:20 | Nahoru | #131

foxdive píše: Jo 1190 je super



... jj... to tvrdi i zastoupeni KTM pro CR

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro

10.9.2018 v 10:10 | Nahoru | #132
To sem nikde nečetl všude je něco
Sám 1190 adventure vlastním a fakt super stroj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro

10.9.2018 v 10:14 | Nahoru | #133
foxdive> ... myslel jsem co se servisnich zasahu behem zarucni doby tyka (cili stroj je dokonaly, zadnych uprav neni treba) - jen rejpanec...

Cestovní enduro

10.9.2018 v 10:22 | Nahoru | #134
Jasné já to beru ono asi jak kde a jak komu ale to máš dnes skoro všude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro

10.9.2018 v 11:59 | Nahoru | #135
MedWed> největším problémem rakouských motocyklů je slovenské zastoupení

Cestovní enduro

10.9.2018 v 12:06 | Nahoru | #136
Úplně jak kdybys mě to vzal z úst bývalý majitel moji moto něco řešil a u zastoupení neuspěl, obrátil se přímo na Rakousko a problém sice s kecama byl vyřešen

(reakce na) Cestovní enduro

10.9.2018 v 12:46 | Nahoru | #137

selkie píše: MedWed> největším problémem rakouských motocyklů je slovenské zastoupení



... slovenske zastoupeni v CR... bych blil...

no nic, konec OT...

Cestovní enduro

9.7.2019 v 09:21 | Nahoru | #139
Nazdárek,
písnu svůj názor,tak mne nekamenujte.
Na cestování bych volil min.3 -válec a více.Jezdil jsem KTM 1290 SA a musím uznat,že je to povedený motocykl,motor jak kladivo,ale zkus ten dvouvál pustit pod 3 000 otáček a budeš koukat co je to za vibrátor.
Jedím Tigera 1200 a tohle 3 válcové cenduro a hlavně projev motoru je opravdu sametový(najeto již 46.000),bez vibrací,zátah skoro od volnoběhu,slušná spotřeba (5,8 l naloženej) a stále jich po silnících moc nepotkáš.

Cestovní enduro

9.7.2019 v 11:42 | Nahoru | #140
Tak nejezdi pod tři tis, to je jednoduché
Nekdo nemá rád sametový průběh a radši ty vibrace a chce ten motor pod sebou cítit
Ale proto sou různé motorky aby si každý mohl vybral
Tigra sem jezdil chvíli, ale pro mě to nebylo, když sem chtěl zábavu tak za byla hodně vysoko, projev jak píšeš na cestování super na to ostatní mě to nesedělo

Cestovní enduro

10.7.2019 v 11:11 | Nahoru | #141
1190 je strašnej nesmysl...do terénu to není, na silnici je to, vzhledem k určení, přemotorovaný, takže cestovat na tom taky úplně nejde (ve 130 mám dojem, že ta šestka vystoupí, jednu mi flákne a přenechá místo čtyřce), hbitý to je, takže si člověk neodpočine jako na GS....

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro

10.7.2019 v 11:47 | Nahoru | #142
To co píšeš plati asi pro tebe já jezdím na 6tku kilo na kochacku, premotorovany to taky není a terén se s tím jezdí úplně běžne v režimu 100ps a myslím si že po 1090r nic lepšího do terénu v mastodontech není
Ale každý to má jinak a tam to má být

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro

10.7.2019 v 12:26 | Nahoru | #143
foxdive> s elektronickým podvozkem do terénu.?

Šestka je v kilu podtočená až hanba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro

10.7.2019 v 13:04 | Nahoru | #144

selkie píše: foxdive> s elektronickým podvozkem do terénu.?

Šestka je v kilu podtočená až hanba

bavím se o R ku ale i s obyc se dá a dost lidí to jezdí, proč bys jako nemohl? Obyc není semiaktivni jen El stavitelný a v 1290 je, ale pokud máš off režim tak se nastaví na určitou hodnotu
Nevim tak pod tři tis nejezdím, pod už to je podtocene fest, nad 3500 úplně no problém
Edit :jo a beru tu rychlost podle GPS takže tacho je cca 110 asi, samozřejmě je to kochaci styl podle povahy terénu, pokud je rovinatý tak žádný problém, ale souhlasím s tebou že kdo chce na moto odpočívat tak si koupí jiný stroj, já na moto spát nechci

Naposledy editováno 10.07.2019 13:12:34

(reakce na) Cestovní enduro

11.7.2019 v 07:50 | Nahoru | #145
foxdive> nevim, přijde mi to jako tahat čerta za vocas...

A to je to, co jsem psal už na začátku...1190 je strašnej nesmysl na tom se prostě nedá jet v klidu...

Cestovní enduro

11.7.2019 v 09:38 | Nahoru | #146
Na žádné ktm
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere 31081 11 14.4.2024 v 02:55 MiKXX
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... pkKun 838 3.4.2024 v 07:12 pkKun
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere hudekd 11 4.3.2024 v 19:22 hudekd
Montáž centrálního stojanu na Trium... Triumph Tiger 1200 Mraf 8 22.2.2024 v 18:36 Houba1982


TOPlist