globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 1993 VFR750F technická
21.8.2018 v 15:43
Dobrý den pánové a potencionálně i dámy,

vím že téma technický kontrol je omílané do zblbnutí takže pokud tady na hloupý dotaz od nezkušeného blbečka nebudou žádné reakce tak se nebudu vůbec divit...

Takže koupil jsem staré vefro které asi někdo položil takže nemá kompletní kapoty

v techničáku je ale udělaná změna, je tam Karoserie, Druh (typ): - (origo tam myslím býva Kapotovaná nebo něco takového)
takže otázka zní: Budou s tím na technické problémy? Ptal jsem se už dvou známých a dostal jsem dvě různé odpovědi tak by mě zajímalo co vy na to :)

Díky za každou odpověď

Naposledy editováno 21.08.2018 15:44:17

1993 VFR750F technická

21.8.2018 v 16:11 | Nahoru | #1
řešit to budou protože se to fotí.bez kapoty máš smůlu

1993 VFR750F technická

21.8.2018 v 16:34 | Nahoru | #2
Ani tam nejezdi.

1993 VFR750F technická

21.8.2018 v 17:17 | Nahoru | #3
pokud mas v TP fakt uvedeno "karoserie: - " tak by ses v tomhle smeru podle me mohl klidne i hadat,..
nicmene dalsi otazka je jsou treba ostry hrany (podminka zadne ostre hrany plati stale i bez ohledu na to jestli je nebo neni uvedena kapotaz, atd atd..)

1993 VFR750F technická

21.8.2018 v 20:40 | Nahoru | #4
Na evidenční kontrole problémy mít nebudeš pak na stk asi jo, nicméně koupit je za 7-10t na eBay plus lešení atd co budeš potřebovat by neměl být problém

Naposledy editováno 21.08.2018 20:40:27

1993 VFR750F technická

22.8.2018 v 09:09 | Nahoru | #5
Pokud narazíš na dobrýho technika neměl by s tím být problém. Ten bych viděl spíš v tom výfuku a přední masce která homologaci viděla tak možná z vlaku cestou z číny. Další věc je ta neorigo digitální přístrojovka a sundal bych ten spodní klín, je tam beztak na nic a tvoří ti zbytečně ostrou hranu.

1 reakcí na tento příspěvek 1993 VFR750F technická

22.8.2018 v 15:38 | Nahoru | #6
Výfuk mám v plánu nějak pořešit, co jsem tak četl tak tam nejspíš nechám vygravírovat nebo vyleptat nějako éčko, s tou maskou nevím jak to je ale světlo tam jakousi homologaci má... jinak já mám v plánu to postupně vrátit do stavu v jakém to bylo když to sjelo z pásu, ale taky bych rád jezdil :D

Naposledy editováno 22.08.2018 15:54:37

(reakce na) 1993 VFR750F technická

22.8.2018 v 20:23 | Nahoru | #7
mc-sikes> Hele slusny vfr750 v tomhle roku se v Německu koupi od 1000e v kompletním stavu....kolik Tě to stalo ze jsi nejel tam prosím Tě....já takhle koupil vfr400 a už to nepočítám

1993 VFR750F technická

22.8.2018 v 20:52 | Nahoru | #8
18 klacků a bylo to blízko tak jsem po tom skočil... jinak ještě jsem teď narazil na článek z autobklubu:
http://www.autoklub....ojit-stk-vyfuky.html
je to z roku 2016 ale pořád se k tomu dá na autoklub.cz normálně proklikat takže by to mělo být stále aktuální, píše se tam že motorky starší než 2001 nemusí mít na výfuku homologaci... zajímavé

1 reakcí na tento příspěvek 1993 VFR750F technická

22.8.2018 v 21:41 | Nahoru | #9
motorky starsi nez 2001 nemusi mit homologaci na nicem, protoze v te dobe jeste homologacni znacky nebyly standart (neda se napsat ze nebyli vubec, to bych kecal, ale nebylo to jeste nijak centralizovany a uzakoneny jako svata povinnost) Homo znacky bys ale spravne mel mit na neorigo vecech ktery sis tam domontoval po r. 2001 - resp na doplncich ktere byly vyrobene po r. 2001 a homologaci uz tudiz podlehaji, ...jenze dost tezko Ti nekdo prokaze ze ta motorka takhle nevypadala uz davno (samozrejme ze selskym rozumem treba takovej mini LED blinkr v SMD pred rokem 2001 k dostani moc nebyl, ale na selskej rozum se tu nehraje...) A tudiz je to prakticky o tom na koho narazis, po strance zakona mas papirovy pravo ty, a kdyz te technik posle s tvym pravem do pici bude ti to stejne houby platny..

BTW docela by mne zajimalo, jak se kapotovany motorce dostala do TP ta pomlcka ? dost pochybuju ze by takovou vyjimku schvalil nekdo oficialne, natoz Honda

(reakce na) 1993 VFR750F technická

23.8.2018 v 09:09 | Nahoru | #10
kerut> Myslim si že jestli to někdo dřív dotáhnul už v tomhle stavu a přihlašovalo se to na český papíry bez kapot tak tam jednoduše úředník doklepl pomlčku na popud dovozový STK která kapoty prostě "nenašla" a po prdeli. Ještě pár let zpátky byly STK, dovozy a zápisy do TP malej divokej západ.

1993 VFR750F technická

13.9.2018 v 10:43 | Nahoru | #11
Výfuk mám bez E a prešiel som (STK v ČR, toto leto) - motorky staršie ako 2001 nemusia mať. Dokonca mám v techničáku napísané, že motorka má nehomo prvky.
Prístrojovka a maska, myslím, žiadne E nepotrebujú. Naopak, potrebuješ ho na svetle, blinkroch a zrkadlách. Plus nesmieš mať nikde ostré hrany.
Kapoty v dobrom stave tak lahko nezoženieš, budeš ešte potrebovať úchyty a lešenie, ktoré tam nemáš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist