globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace řetězovky
20.8.2018 v 14:43
Ahoj,
chtěl bych se optat jestli někdo a případně jak úspěšně reklamoval řetězovku.

Stroj máme doma od nova a origo řetězovka vydržela 30 000 Km. Po výměně květen/2018 za novou (original - komplet sada) je nová po dalších 5 000 km zralá na výměnu (rozety i řetěz) . Podotýkám motorku jezdí jeden řidič/ka. Styl jízdy a řidič je stejný jako na předchozí řetězovce - výhradně cestování a žádná divočina.
Chápu že nová nemusí dát stejný nájezd jako původní, ale 30 000 x 5 000 se mi zdá jako nepoměr.

Po původním oťukání v servisu mi bylo řečeno, že ježděním po zadním se dá odrovnat za den a že ho dodavatel vyhodí.


Naposledy editováno 20.08.2018 15:11:23

Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 13:09 | Nahoru | #31
Pokud vidím dobře tak máš EK chain

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 13:11 | Nahoru | #32

foxdive píše: Dural sem snad viděl jenom na kroskach nebo ostrých endurech, kde jde spíš o hmotnost než výdrž a ta je většinou dost špatná



Na silničních moto se jezdi taky - okruhovky bezne. Vydrz je pro tento účel dostatečná :) par lidi co ma odlehčené moto (jasek,Stev, mileek a dalsi) jezdi duralové 520ky na litrech. Skoro bych rekl, ze rozeta z nejake 7kove slitiny s tvrdým eloxem vydrží vic nez obyc ocelové rozety... nebo minimalne stejne

Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 13:24 | Nahoru | #33
No to je možné ale nebude to rozeta za 7stovek, a u gladiuse mě to přijde zvláštní že by tam byla z duralu ale třeba su úplně mimo misu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 14:27 | Nahoru | #34

osiris píše: ...dík, radši fotku než slipy
...a na jaký to jezdíš mašině? myslím výkonem (nechápej to prosím špatně, jako nějaký vysírání, jen mě to zajímá, ta životnost )



Psal jsem že nejdýl mi řetěz vydržel 22tkm a rozeta nebyla úplně marná ještě... S4RS s 9tkama v rámu (cca. 105-110Nm a 140HP)

Assasin> význam byl to co píšeš. Že se mluví o nekalenejch rozetách jako o blátu, ale japato že pevnostní dural (ok, eloxem, kterej stejně na zubech výdrží tak 3tkm) to dá? Jestli ono ti nebude spíš o matroši jako takovým než o kalení.

(reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 15:18 | Nahoru | #35
t_freedom> dík

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 15:27 | Nahoru | #36
chlapy ja neviem ci je to pravda ja som to prekopiroval odtialto

https://www.okmoto.cz/cz-clanky-13.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 15:53 | Nahoru | #37
t_freedom> Covece zrovna na rozete bych ty desetiny jako nepodstatny nevidel, cim volnejsi bude valecek v profilu tim vetsi razy tam budou a tim driv pujde rozeta do prdele (vymacka se).. neni to samozrejme tak dokonaly odvalovani jako u ozubenyho kola, ale nejaka ta presnost uplne na skodu stejne nebude jak z hlediska zivotnosti (na tu bych i sral, stejne mam v planu bezkrouzek, kterej sam o sobe vydrzi tisic max dva.. holt spotrebak..) tak ale i z hlediska ztrat

(reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 16:02 | Nahoru | #38
kerut> blbost, stejně se to během prvních pár tisíc zajede do "stejna" … ikdybys tam na krásně měl někde úlet o 0,2- 0,3mm ten řetěz sedí na 180° opásání ( v jednu chvíli tam máš nosnejch min. 10-12 článků)... podívej se na rozetu když už má za sebou 10000km, je podbroušená od řetězu o viditelnej kus... podle mýho skromnýho názoru jsou DESETINY úplně žádná míra pro rozetu na ŘETĚZ..

Naposledy editováno 21.08.2018 16:03:29

Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 16:21 | Nahoru | #39
Ja som kupil na jar retaz D.I.D. 520VX2, najazdil som doteraz nanej 1500km, a retaz je KO.Tento tyzden mi pride druha retaz.Tato stara po 1500km je vytahana o rozdiel asi 1.5cm a pri jazde neskutocne hlasito seveli.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 16:33 | Nahoru | #40
Kerut: rozety palim z nerezu na laseru a v poho :D

Freedom: bylo to spis o kalenejch kolech obecne, duralova rozeta nevydrzi nic moc extra, jak zmizí elox a začne se menit tvar tak vezme ssebou řetěz - takze jo, vydrží to cca stejne. Stejne to bude i u měkký ocelový... s kvalitnima kalenyma to vydrží oboje dele. Nebo treba pokud se častěji meni ty alu rozety...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 16:54 | Nahoru | #41
assassin> origo jsem měl ocel rozetu a vydržela 22tkm...druhá šla s řetězem...po 17,5tkm... dala by ještě něco...
příjde mi, že ty dvouvály to žerou víc...

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 17:08 | Nahoru | #42
Freedom> no, ale to jak vypada vycvachtana rozeta po 10000 prece nekoresponduje s tim jaky jsou v tom prevodu ztraty ne ? na moto to uplne nepoznas protoze mas vykonu spoustu (i kdyz treba na casech na okruhu musi bejt podle myho takova ta rozeta "alá žraločí ploutve" uz znat ) ...ohledne zatizeni nezapominej na vuli v clancich, pokud nese zatez 12 zubu tak to uz je hodne spatny, to musi bejt pomalu i slyset.. jako jasne ze z toho ten retez nespadne a vetsi cast momentu stale prenese, ale....
zuby u dobryho retezovyho prevodu nesou podobne jako zavity, prvni neco pres pulku a kazdej dalsi zhruba pulku zbytku, ve chvili kdy "vyklouzava" prvni cep se prenasi sila na druhej uz pripravenej v zaberu, a dalsi..

E: ad dvouvaly - vsak jasne, vetsi razy v celym systemu, tedy i v retezovym prevodu

Assassin> vsak jasne, ale nerez neni dural, ze ..min vede teplo a podstatne vetsim teplotam i odolava.. ale o tom mam pocit jsme uz i mluvili
jinak nerezova rozeta musi bejt skoro nesmrtelna, to kazdopadne nerez je na oter a vymackani luxusni material

Naposledy editováno 21.08.2018 17:20:34

(reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 17:13 | Nahoru | #43

t_freedom píše: že se zrovinka ty z Brna ptáš...woe...kovářova kobyla a chodí bez adapteru … jestli jezdíš nahoru na Kuřim tak na výjezdu z Brna po levý straně je takovej pěkněj servis … TSS - mrkni, nebo tam zavolej.
Já mám jen pozitivní reference, beru od nich i lamely na spojku. Ale tohle je dobrý pro letmáče, S4ka má zadní vidli a to je asi k ničemu, ne?



Aha, no koukal jsem na ten jejich kram nekolikrat a nikdy se tam nestavil. Kolega v praci nadaval na jejich pristup. Jinak me to zajimalo spis z hlediska usetrenych gramu na rotujicich castech (uvazoval jsem i o cele rozete z hliniku) a taky trochu jako dizajnofka, kde by to nemuselo bolet ani co se tyce vydrze, ani penezenky..:)

Po sezone me ceka spojka i retezovka, tak spekuluju co a jak.

2 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 17:15 | Nahoru | #44
Tak reklamace uznána

(reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 17:20 | Nahoru | #45

david1 píše: Tak reklamace uznána


úspěch... přeji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 17:31 | Nahoru | #46
david1> co si im napisal?Teraz to riesim tiez tak ak ma poslu kade lahsie ake alibi pouzit?

(reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 18:43 | Nahoru | #47

t_freedom píše: assassin> origo jsem měl ocel rozetu a vydržela 22tkm...druhá šla s řetězem...po 17,5tkm... dala by ještě něco...
příjde mi, že ty dvouvály to žerou víc...

mám na dvouvalu origo retezovku 32tis km ještě tak 10dá si myslím

Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 19:20 | Nahoru | #48
Jen lehce k tématu:
Takhle mi po pár stech km dopadla rozeta poté, co se kousl jeden článek řetězu.A jak na sviňu trochu dál od baráku a mimo "civilizaci". Mizela fest rychle

edit: a to jsem to mazal a rozhejbával jak vzteklej

Naposledy editováno 21.08.2018 19:33:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 19:47 | Nahoru | #49
hondacr250> Nic jsem nepsal a neříkal, jen trocha asertivity a slušně se nedat odbýt prvním nezdarem. Ale je fakt, že do toho servisu jezdím pravidelně a komplet servis děláme jenom tam a mechanik je fakt poctivka, to se už moc nevidí..
V pátek po telefonu mě poslal do háje, tak jsem řek, že v pondělí přijedu.
Tak jsem přijel, a obrat o 180° a vše již bylo domluveno s dovozcem.
Ale jak jsem psal motorku máme od nova a sada byla koupena koncem května a začátkem července jsem se zastavil na dotažení a už tehdy mechanik říkal, že je to nějaké vytahané.

(reakce na) Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 20:59 | Nahoru | #50

patotn píše: chlapy ja neviem ci je to pravda ja som to prekopiroval odtialto
https://www.okmoto.c...anky-13.html [/quote]

jen drobna technicka, ciste mimo tema kaleni, v grafu je na cervene krivce hodnota 0,17 vys nez hodnota 0,18 na modre, a to same s hodnotami 0,28 a 0,29

Reklamace řetězovky

21.8.2018 v 23:07 | Nahoru | #51
Řetěz znamená problém. Já bych to nechtěl.

(reakce na) Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 06:53 | Nahoru | #52
david1> Oki, jen jsem nevěděl, jestli to byl tvůj dojem, nebo ti to zmrknul někdo, kdo ví wocogo První řetěž (od výroby) mi na H6 umřel v 28tkm, ale na hned, zničeho nic se brutálně nerovnoměrně natáhnul a to tak, že se hřál až mi pomale hořela bota. Kdykoli jsem pak na čemkoli řetez měnil, vždycky se mi nepravidelně vytáhnul, ze začátku více, pak se to skoro srovnalo, ale vždy tam rozdílný průvěs byl. Teď na VTR mám řetěz cca 25tkm (20 tkm mnou) jetej, je taky nataženej (už od koupi VTR), jezdím jej trochu volnější a furt pohoda. Mažu tento rok, jen nevyjetým motorovým olejem, víc zasírá zadní kolo, je to víc hlučnější, ale drží. Psal jsem to už vícekrát, pokud není nějaká výrobní vada, sady těch 20 - 30 tkm a to i ty za cca 3000,- kč. Pro mě je to na 5 -6 seźon, nic z čeho krvácet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 09:29 | Nahoru | #53

kerut píše: Freedom> no, ale to jak vypada vycvachtana rozeta po 10000 prece nekoresponduje s tim jaky jsou v tom prevodu ztraty ne ? na moto to uplne nepoznas protoze mas vykonu spoustu (i kdyz treba na casech na okruhu musi bejt podle myho takova ta rozeta "alá žraločí ploutve" uz znat ) ...ohledne zatizeni nezapominej na vuli v clancich, pokud nese zatez 12 zubu tak to uz je hodne spatny, to musi bejt pomalu i slyset.. jako jasne ze z toho ten retez nespadne a vetsi cast momentu stale prenese, ale....
zuby u dobryho retezovyho prevodu nesou podobne jako zavity, prvni neco pres pulku a kazdej dalsi zhruba pulku zbytku, ve chvili kdy "vyklouzava" prvni cep se prenasi sila na druhej uz pripravenej v zaberu, a dalsi..

E: ad dvouvaly - vsak jasne, vetsi razy v celym systemu, tedy i v retezovym prevodu

Assassin> vsak jasne, ale nerez neni dural, ze ..min vede teplo a podstatne vetsim teplotam i odolava.. ale o tom mam pocit jsme uz i mluvili
jinak nerezova rozeta musi bejt skoro nesmrtelna, to kazdopadne nerez je na oter a vymackani luxusni material



ty jsi hroznej teoretik...
nikdo nepsal nic o ztrátách výkonu , psal jsem že tolerance velikosti vypálený rozety s odchylkama v desetinách mm jsou vpohodě, nebo snad ne?
nepsal jsem že zátěž nese 12 článků...ale že opásání na rozetě je min 10-12 článků - takže jestliže máš někde odchylky v řádu desetin, velmi rychle si to řetěz zarovná.
nepsal jsem o opotřebení kdy zuby jsou jak žraločí ploutev, ale o tom, že po 10000km už je rozeta řetězem stejně zabroušena stejnoměrně.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 10:46 | Nahoru | #54
vilemx : To viem, robili 3 druhy kvality /DID ak sa bavíme o cestnej motorke a X krúžkoch/, teraz tú strednú vyhodili a je len VX a ZVMX.

A podľa toho ako tu písal aj hondacr250 o rýchlom zničení, radšej si 10-15eur priplatiť a kúpiť ZVMX, ktorá vydrží desaťtisíce km viacej a za tých pár centov to stojí.

Naposledy editováno 22.08.2018 11:06:21

Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 11:01 | Nahoru | #55
david1 : Aj tak by som sa spýtal, čo tam dali za reťaz. Oklame ťa aj člen rodiny, nie niekto z ulice. Sú aj zlé referencie na servisy, v kľude dá nejakú neznámu značku pofidernej kvality za cenu najdrahšej reťaze na tú moto. Nejakého výrobcu tam dáva. Lebo fakt sa tu môžu ľudia plašiť, že výmena reťaze od tohto leta vydrží len 1500 km, ale určite to tak nie je snáď /no už som dlho nemenil, lebo som vystriedal moto a zatiaľ deriem tú DID 520VM čo tam je/.

(reakce na) Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 11:31 | Nahoru | #56

nevo7 píše: A podľa toho ako tu písal aj hondacr250 o rýchlom zničení, radšej si 10-15eur priplatiť a kúpiť ZVMX, ktorá vydrží desaťtisíce km viacej a za tých pár centov to stojí.


Zálěží motorka od motorky a způsob použití (od leštěnkáře po kašlunato), ale rozdíl v desítkách tisíc km jsem mezi 525 V8, VX, VM a ZVMX nezaznamenal.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 11:37 | Nahoru | #57
vilemx : Ja som zaznamenal /už som to niekde spomínal/. Bandit600, 530VX dala 26000km, VM 40000km a pri ZVMX som to predal, tak neviem, ale dajme tomu, že dá 50000km, takže sa oplatí priplatiť si za ZVMX, ak dá dvojnásobok VX /v podstate sa len tieto dve ponúkajú pri x-krúžkoch/, ale dvojnásobnú cenu nemá.

Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 11:40 | Nahoru | #58
jestli se najde kdokoliv, kdo odpráskne řetězovku včetně kol ježděním po zadním za den, tak mu dám novou řetězovku zadarmo.
to jsem totiž fakt ještě nikdy neviděl u nikoho a strávil jsem deset let na letišti v podstatě se všemi českými kaskadéry.

každopádně 5tkm na řetězovce je divných. ale to, že jsou pryč i kola je fakt divné. pochopil bych, kdyby s tím někdo jezdíl non stop někde na pláži v písku, ale cestovním tempem?....bizzar...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 11:51 | Nahoru | #59

t_freedom píše: ty jsi hroznej teoretik......
......psal jsem že tolerance velikosti vypálený rozety s odchylkama v desetinách mm jsou vpohodě, nebo snad ne?



tohle prece neni o teoretizovani, a samozrejme ze to NENÍ v pohode vzdyt ty cepy jsou docela presny a brouseny (..v nasem pripade 10,16 h10 coz odpovida rozmeru 10,16-10,09..) takze s tema odchylkama v desetinach jsi (omylem) o rad vejs nez bys (asi) chtel.. predpokladam zevychazis z toho ze retezovy kolo neni brouseny tak presne jako kolo ozubeny (na stovky) ale nejakou presnost fakt mit musi aby spravne fungovalo, tolerance koresponduji s vuli v clancich, ta se casem zvetsuje takze mirne opotrebeni se tim dorovna, ale pokud jsou tolerance vetsi nez napruzi retez, je to spatne

.....fungovat "nejak" to bude samozrejme i v tech par desetinach, tyhle ozubeny prevody taky "fungujou" ... jenze jak, ja bych to teda v prevodovce mit nechtel


E: jeste k profilu.. ;)


Naposledy editováno 22.08.2018 12:00:06

(reakce na) Reklamace řetězovky

22.8.2018 v 12:33 | Nahoru | #60

nevo7 píše: Ja som zaznamenal /už som to niekde spomínal/. Bandit600, 530VX dala 26000km, VM 40000km a pri ZVMX som to predal, tak neviem, ale dajme tomu, že dá 50000km, takže sa oplatí priplatiť si za ZVMX, ak dá dvojnásobok VX /v podstate sa len tieto dve ponúkajú pri x-krúžkoch/, ale dvojnásobnú cenu nemá.


Problém je, že většina těchto statistik a zkušeností je pouze na jenom vzorku. A to ještě občas ani ne na stejných řetězových kolech. Proto je obtížné udělat nějaký jasný závěr, že třeba VX oproti ZVMX vydrží polovinu km, resp.o 20 tisíc km méně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
PRO blaze H sada tašek Suzuki SFV 6... Suzuki SFV 650 Gladius Beek 1 15.4.2024 v 13:17 jardad
Řídící jednotka na 35kw na Suzuki G... Suzuki SFV 650 Gladius motorkar_na_baterky 5 7.11.2023 v 21:59 beavis
Senzor na zařazené rychlosti Suzuki SFV 650 Gladius Pepekmotorkář 4 9.7.2023 v 19:01 Pepekmotorkář
Montáž pancéřových hadic - napětí v... Suzuki SV 650, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki SFV 650... tempest 22 3.4.2023 v 23:23 Ozzy_
Napínák rozvodového řetězu Suzuki SFV 650 Gladius bezdaz 4 15.1.2023 v 18:58 wáca


TOPlist