Chci koupit držák topcase na svoji mašinu. Včera jsem to koumal, že to objednám a přišel jsem na problém. Na mašině mám už namontovaný držák bočních kufrů. Přikládám obrázek/návod k jejich montáži. Jak je z něj vidět, pozice 2 a 3 se liší podle toho, zda budou na motorce pouze boční kufry, nebo boční + hlavní. Já už tak motorku koupil, tzn., že mám naní nyní pozici 3 a pro montáž držáku budu potřebovat pozici 2. Tu samozřejmě nemám, jako náhradní díl se prý nedá koupit. Tak se chci zeptat, není tu někdo, kdo kupoval držák bočních kufrů GIVI PLX 359 a pozice 2 (2 kusy) mu zůstala a byl by ochotný ji prodat ? Kdyby jo, tak se ozvi a nějak se domluvíme, pokud neseženu, tak budu muset nechat stočit.
Dále mě v givi.cz upozorňoval, že nosnost toho držáku topcase je pouze 6 kg. Mají to i napsané u produktu.Prý riziko prasknutí rámu a prý nedoporučují instalovat veliké kufry. Já budu používat GIVI MAXIA 52L . Takže jeden z těch největších, o menším kufru vůbec nepřemýšlím, zaprvé se mi nechce další kupovat a hlavně kupuji na 2 přilby a ty se tam vejdou jen tak tak. Celkem dost mě to vyděsilo, ale ten kufr tam doopravdy potřebuji. Koukal jsem do galerie a vidím že podobné veliké kufry máte na fazerech poměrně často, stalo se Vám tedy někomu nějaká deformace toho podsedlového rámu? Já v zadním kufru převážně vozím lehké věci, spíš slouží jako kufr pro helmy když někde motorka stojí, nebo vněm vozím stan, když jedeme někam dál.
Předem díky za info
Naposledy editováno 20.08.2018 10:48:17
Letos měl v Rakousku motorku dost naloženou( všechny tři kufry+spolujezdkyně) a při průjezdu velice nepříjemnou dírou na silnici někde v nějaké prdeli v lese na dojebaném asfaltu, se mi roztrhl šroub přepákování zadního tlumiče na dvě půlky!!!!! Evidentně to mělo souvislost s přetížením motorky, kdy se přidal faktor asi trošku přepnutého šroubu, náhlého rázu při průjezdu nerovnosti (tlumič šel nadoraz). Naštěstí tam jedna polovina šroubu zůstala viset a to přepákování se jen zdeformovalo.
Pointa: Ty nosnosti asi nejsou pro srandu králíkům!!!!
Dvě přilby ti topcase nepřetíží! Ale určitě vždy dodržuj pravidlo, že těžší věci patří do bočních kufrů a motorka není náklaďák!
Takže jak píšeš, váhu do bočáků a lehký věcí do topcasu, jako jsem to řešil do teď.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer | context | 11 | 28.8.2023 v 12:46 honza_biker |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 5 | 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_ |