globalmoto_duben_nolan





Téma: regulátor nebo
 
13.8.2018 v 11:39
zdary. Nemáte někdo na půjčení (vyzkoušení) regulátor dobíjení na Yamaha YZF R1 rok 99 popřípadě nevíte o nějakém šikovnej elektrikáři v Praze a okolí? Problém: když jedu v noci,svítím oběma předníma svetlama a zmáčknu brzdu tak mě to zhasne kompletně displej ale hned opět naskočí a nebo když přepnu na dálky a zpět na tlumená tak jedu cca 2 sekundy po tmě než naskočí světla zpět.Ve dne je to v pohodě to mě svítí jen jedno přední světlo ale jak svítím oběma přijde mi že to nestíhá dobíjet a bere to z baterky.diky

Naposledy editováno 14.08.2018 13:07:54

regulátor nebo

13.8.2018 v 17:47 | Nahoru | #1
A to je takovy problem sundat sedlo nebo misto kde mas baterku... Vzit voltmetr a zmerit pri plnem zatizeni(vsechny spotrebice) co to dela????co? A kecy typu nemam voltmetr...tak ho koupis v kazdem hobby krame za 200-300kc.....

1 reakcí na tento příspěvek regulátor nebo

13.8.2018 v 20:39 | Nahoru | #2
to můj problém neřeší......já vím že to špatně dobíjí to už jsem proměřoval jen potřebuju někoho kdo je schopen určit kde je problém....zda regulátor nebo alternátor.......jediné co jsem zjistil je že po 15 minutách jízdy na regulátoru neudrzim ruku jak je horkej

regulátor nebo

13.8.2018 v 21:25 | Nahoru | #3
No a kdyz to promeris je tam co???? Hodne kluku tu psalo milion vlaken jak prijit budto na vadny regulator nebo alternator!!! A uprimne kdo ti pujci dobrou soucastku????ha jestli je vadny alternator a spalis dotycnemu regl budes mu kupovat novy? Original treba? Projdi vlakna na tato temata je jich tu dost.... Dokonce tu nekdo psal i prensny popis jak to merit!

(reakce na) regulátor nebo

13.8.2018 v 21:45 | Nahoru | #4
Padouch_: Nemusí to být ani regulátor ani alternátor, vypadá to spíše na přechodový odpor na (vyhřátém) konektoru nebo pojistce, vadný kostřící drát... Takže nezbývá než měřit a měřit. Za prvé to chce zjistit, jak skáče napětí když blbne ta palubka a světla. Za druhé, změřit samostatně alternátor (na to tu návody jsou). A pokud budou alternátor i konektory OK, zbude regulátor.

regulátor nebo

13.8.2018 v 22:56 | Nahoru | #5
asi takhle.jsem automechanik a klidně tě motor rozeberu do posledního šroubku a udělám generálku ale do elektriky se rozhodne pouštět nehodlám proto shanim elektrikáře nebo někoho kdo tomu rozumí.

regulátor nebo

13.8.2018 v 23:20 | Nahoru | #6

regulátor nebo

14.8.2018 v 08:17 | Nahoru | #7
Tohle neni jen dobijenim, protoze pokud jsi nastartoval tak je baterka nabita natolik ze by musela ten deficit pri vetsim odberu utahnout.
Mas nekde jinej problem. BUd kostru na krku nebo konektor jak rika 1000virago.

A ne cas nemam odjizdim na dovolenou , zadne dalsi zakazky uz nebeme

1 reakcí na tento příspěvek regulátor nebo

14.8.2018 v 09:45 | Nahoru | #8
právě že včera jsem nastartoval a po 15 minutách jízdy už ani neotocila starterem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) regulátor nebo

14.8.2018 v 10:07 | Nahoru | #9
Padouch_: A jaké bylo po těch 15 minutách napětí baterie?

(reakce na) regulátor nebo

14.8.2018 v 10:14 | Nahoru | #10
1100Virago> Je to marny, Je to marny, JE TO MARNY . Raditeli zemekoule neporadis!!!

1 reakcí na tento příspěvek regulátor nebo

14.8.2018 v 10:22 | Nahoru | #11
jo tady je to marné. napíšu že sháním elektrikáře ke kterému bych si dal motorku na servis a dočkám se jen odpovědí které jsou mi k ničemu. nerozumím elektrice a nebudu se do ní s.at, každej ať dělá co umí.

(reakce na) regulátor nebo

14.8.2018 v 12:54 | Nahoru | #12
Padouch_> tak jestli si automechanik a neumis pouzivat volmetr bez prosim te fabriky na pas co kdybych za tebou prijel ze me zlobi nejake cidlo??? Jo ja zapomel menici menici a ono to jedno s tech dvaceti bude

regulátor nebo

14.8.2018 v 12:56 | Nahoru | #13
další mimo.ok najdu si někoho sám.tady je to samej .....

Naposledy editováno 14.08.2018 13:08:50
Téma je zamknuto


TOPlist