bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oživení Ducati
11.8.2018 v 08:04
Mel bych na vas dotaz.poridil jsem si Ducati S4r,ktera nekolik let byla ladem v jedne garazi,takze aktualni stav nepojizdna a nefunkcni.Moto chci znova ozivit,takze mam par dotazu.jak resite vypusteni stareho oleje co tam je tak 5 let a ani se nehnul.startnout to s tim starym olejem,aby se zahral na vypusteni,nebo ho rovnou vypustit?co svicky?nechat na ty prvni starty jeste ty stare,nez to chytne,nebo dat rovnou nove?nechci zase nove svicky hned ulit,protoze nevim jestli to chytne na prvni drnc.samozrejme budu cistit celou palivovou soustavu od nadrze po vstrikovace.Dalsi vec co serizeni motoru?motorka ma jine komplet svody,upravene sani kn filtr a pry jinak celkove naladena,tak jestli je to treba nechat znovu po tech letech odstavky naladit.
Predem dik za uzitecne rady
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Ducati

11.8.2018 v 08:51 | Nahoru | #1
Hlavne vymen remeny popr kladky pac se taky muze stat ze nebudescmuset olej ani resit

(reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 08:57 | Nahoru | #2
HornisGSX> jasne,s tim pocitam,jen jsem to nenapsal.na ty remeny jsem uz koukal a vypadaji jak nove i ty kladky,tak snad ten start to zvladne

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Ducati

11.8.2018 v 10:32 | Nahoru | #3
Menit svice na zahrati oleje je nesmysl.

(reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 11:19 | Nahoru | #4
Gonzo> ja nemyslel na zahrati oleje,ale proste na ten prvni start.menit je kazdopadne budu i tak,ale nechci aby nez se to probudi zbytecne treba ulil nove svicky.poradne nevim jeste ani jake tam jsou a vsichni vime jak pak treba funguji ulite NGK

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Ducati

11.8.2018 v 11:24 | Nahoru | #5
To chce hlavně klid a námořnickou rozvahu. Vypusť z toho starej benzín, nalej čerstvej, nabij (nebo možná vyměň) baterku, a natoč to. Jak se to prohřeje, tak si vyměň ten olej s těma svíčkama, dofoukej kola, vyčisti a namaž řetěz a jdi to opatrně a v klidu projet. Další věci řeš až operativně, jak na ně budeš postupně přicházet.

Oživení Ducati

11.8.2018 v 11:27 | Nahoru | #6
Zrovna jsem probudil k životu motor z S2R:nevím jak dlouho stál...Olej jsem vypustil a pro jistotu shodil víka abych se podíval po korozi nebo nějakému vysráženému šlemu.Kupodivu vše cajk.Olej nový,svíčky staré.Palivovoou cestu chce taky zkontrolovat.Ladění bych být tebou řešil až když bude problém.

Oživení Ducati

11.8.2018 v 12:23 | Nahoru | #7
Jako jo,ja to beru v klidu,je to takova hracka na dlouhe zimni vecery.je tam toho hodne co chce udelat.baterka je ko,benzin smrdi jak stara barva,takze ven pujde i cerpadlo a novy filtr,vzduchac kn,ten vycistim,chcijou obe vidle,takze nove gufera,zadni guma ko a dalsi spoustu veci plus nejaka kosmetika,takze pujde casem i do laku.

(reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 13:36 | Nahoru | #8

Romans512 píše: To chce hlavně klid a námořnickou rozvahu. Vypusť z toho starej benzín, nalej čerstvej, nabij (nebo možná vyměň) baterku, a natoč to. Jak se to prohřeje, tak si vyměň ten olej s těma svíčkama, dofoukej kola, vyčisti a namaž řetěz a jdi to opatrně a v klidu projet. Další věci řeš až operativně, jak na ně budeš postupně přicházet.


1 reakcí na tento příspěvek Oživení Ducati

11.8.2018 v 16:00 | Nahoru | #9
sundej dekle od rozvodu a vyndej svice a pak manualne zatoc motorem a u toho se divej jak chodi kaldy a remeny. Ono pokud remen je dlouhodobe v jedne pozici, tak pak je riziko, ze bude nerovnomerne natazenej a ztvrdlej, muze ti to preskocit. Pokud se to vse bude hejbat jak ma, tak aspon mas nejakou vetsi sanci, ze ti to neskoci a muzes to jit i se starejma remenama projet.
Mam osobni zkusenost s rozvodem u auta, ktere stalo 5 let na bazaru a pak po tech letech jsem ho koupil a nazvejknul. okamzite to skocilo, ale tam to bylo jedno, protoze se konstrukcne nemohl potkat. Proto jsme do toho "rizika" sel.
Nadruhou stranu, ten remen mel zasebou mnohem vic, nez kolik bude mit remen u tve ducati. Nicmene i tak spagetaci predepisuji vymenu nejen na pocet kilometru, ale i na stari a asi vi proc.
Akorat si budes ale muset poradit s atypickym nastrojem, ktery je potreba u ducati na otaceni motorem. Ale neni slozitej na vyrobu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 17:06 | Nahoru | #10
cuir> dik za info,neco takoveho me taky napadlo to nejak rucne protocit bez svicek,jestli je to ok.jeste se zeptam,vsiml jsem si ze dole v motoru je nejake sitko,to by asi taky nebylo na skodu vycistit,ze?zatim vse zkoumam co a jak na netu,protoze moto mam teprve treti den a jeste jsem se k nemu ani nedostal,takze uvidim jestli zitra konecne na tom neco udelam.

Oživení Ducati

11.8.2018 v 17:11 | Nahoru | #11
Nevi nekdo o nejakem eshopu neco jako parts depot i na ducati?nikde nemuzu nic najit,sem tam jen vzdy par veci,ale jinak nikde nic.

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Ducati

11.8.2018 v 17:34 | Nahoru | #12
Taky se přidám. Jak už bylo napsáno, pokud je tam dost oleje, tak se není moc čeho obávat. Svíčky se nezkazily, ty řemeny omrkni. Dej tam Vervu, pokud ten benzín smrdí jak chcanky, už se z něho vylučují pryskyřice a Verva tyhle usazeniny pomůže rozpustit.
Předloni jsem si pořídil do sbírky bourák, kde snad deset roků nikdo olej ani nedolíval, černá olejnatá kapalina byla dosti pod měrku, na stěnách na prst tlustá blátivá vrstva, do poslední chvíle před prodejem občas jezdil, když majiteli selhalo všechno ostatní. Aplikoval jsem pročištění naftou a od té doby najel bez nejmenších problémů 25 tisíc, japončík jeden nezničitelná.

(reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 17:41 | Nahoru | #13
Beranidlo> benzin dam uplne novy a tu nadrz stejne rozeberu,protoze mam pocit,ze to trosku chytlo lisku.a na ty dily jsem se ptal,protoze treba na cerpadle je tesneni,tak kdyby nahodou prasklo,at vim kde dodatecne sehnat.olej tam teda necham i ty svicky na ten prvni start a uvidim jaky bude vysledek.jen me sere baterka,ktera tam je nalezato a vychazi nejlip asi ta yuasa za 16kil.

2 reakcí na tento příspěvek Oživení Ducati

11.8.2018 v 18:49 | Nahoru | #14
Olej vypust, tak jak je. Máš na to dost času, nech to vykapat přes noc. Dej novej s filtrem, můžes udělat hned i hrubej, co je dole v nejnižším bodě vany, vedle filtru.
Vypusť benzín. Bejt tebou bych sundal nádrž a několikrát bych jí proplách novým benalem, otočil a hrdlem vylil případný sračky. Myslím že všechny S4R(S) měly plastovou lehkou.
Otevři výka, vyndej svíce a můžeš jen pro klid duše dovnitř cáknout párkrát olej, nebo WD40ku... Ale není tp nutný. Pak bych vzal za startér a za neustálého dohledu opatrně protočil. Nebo pokud se bojíš tak zezadu zadním kolem nejdřív.

Na part-depots ser, na Ducati moc toho nemaj.
Potřebuješ filtr na benzín



Seženeš na netu.
Olejovej je 153ka...KN153, HF153 nebo jakejkoli jinej výrobce.
Jaký díly ještě potřebuješ?

(reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 20:02 | Nahoru | #15
t_freedom> dik,presne tohle s nadrzi mam v planu,bohuzel je zelezna,ale to pujde v pohode,moc tam toho neni.filtry a spotrebni matros uz mam sepsany,takze pohoda.jen co jsem si vsiml,tak je praskle lanko od sytice,asi netesnici nadobka na kapalinu u spojky,chybi prave zavazicko a na dalsi veci dojdu postupne az se do toho pustim.vsiml jsem si,ze dost dilu pasuje i z s2r ,tak neco starsiho by se i naslo.jen musim poresit tu baterku co tam lezi,koukal jsem na tu yuasu a pry pokud bude nalezato tak se musi nechat nejak nabit rovnou u vyrobce.jo a shanim orech na sundani zadniho kola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 20:05 | Nahoru | #16
t_freedom> jo a jak mas tu fotku toho filtru,nepatri tam nahodou mahle kl145? Ja prave nasel ze tam patri tento a je namontovany primo v nadrzi na cerpadle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 20:23 | Nahoru | #17
Hanysekk> zadní ořech je myslím 46ka...aspoň u mě.
Ten benz filtr je na moje S4RS, nedám ruku do ohně že to je stejný. Baterku už jsem měnil a vše jsem si dělal sám, nalil, nechal odstavenou hodinu a pak zavřel, pak nabil. Nedělal jsem s tím žádnej problém.
Hodně věcí je ebayi

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Ducati

11.8.2018 v 20:28 | Nahoru | #18
já nevim, ale na partsdepotu mají skoro vše a ještě k tomu jako člen sv klubu to mam lacinější než odkudkoli jinde. Jde tam zadávat čísla dílů, který si člověk vybere z rozpadů ze stránek Ducati..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 20:30 | Nahoru | #19
t_freedom> kouknu na ten filtr az ho vytahnu z nadrze,mezi tim tvym a ten co jsem nasel ja je asi dost rozdil,tak at ho nekoupim blbe,protoze taky neni nejlevnejsi.a ten orech co jsem koukal by mel byt 56ka.budu ho potrebovat jen jednou,tak shanim,jestli se nekomu nevali doma.takze ty jsi tam dal klasickou agm baterku?ja jsem na ne koukal a vsude psali ze nesmi mit vetsi sklon nez 30 stupnu,jen ta yuasa muze byt nalezato,ale musi byt asi nejak spesl nabita.mozna mam hloupe dotazy,ale je to ma prvni dukatka,tak se radsi ptam.jeste mam dotaz ohledne chladici kapaliny.staci jakakoliv do moto,nebo musi byt nejaka spesl?ted tam je nejaka tmava srajda.

(reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 20:31 | Nahoru | #20
Rolda89> asi nechapu,ale co myslis tim cisla dilu z rozpadu stranek Ducati?

Oživení Ducati

11.8.2018 v 20:40 | Nahoru | #21
odsud jde stáhnout spare parts catalog, je to rozpad celý motorky, měli by tam být všechny díly i s obědnacíma číslama http://www.ducati.c...maintenance/index.do
pak jde objednací číslo zadat na partsdepot, kde vybereš výrobce Ducati, občas to nevezme tečky v objednacím čísle, tak je potřeba je vymazat, zatím vše co bylo potřeba jako řemeny, zadní světlo, nádobka kapaliny atd jsem tam sehnal, doba objednání jsem měl něco okolo týdne až dvou, je to Ducati no https://partsdepot....y/hledani-dle-cisla/

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Ducati

11.8.2018 v 20:48 | Nahoru | #22
Nejdřív si možná prověř kolik ten origo díl stojí v Ducati, parts depot bývá dražší...

(reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 20:49 | Nahoru | #23
Hanysekk> 56 je hrozně moc. Jakej máš ročník? S4R?
tam by měl bejt stejnej náboj. Mrknu se raději v garáži zítra. Budeš ho potřebovat pořád, když budeš sundavat kolo, přezouvat. Mám Yuasu, dolíval jsem si jí sam, funguje už 4roky.
Chladící kapalina cokoli na hliník...

(reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 20:50 | Nahoru | #24

VikousS4 píše: Nejdřív si možná prověř kolik ten origo díl stojí v Ducati, parts depot bývá dražší...



Já doporučuju obecně ebay, když víš výrobce a obecný EAN je to často o dost levnější

Oživení Ducati

11.8.2018 v 20:52 | Nahoru | #25
VikousS4> s tím ověřením souhlasim, bez slevy to vychází stejně jako v Ducati, ale třeba spojkový pružiny na parsdepotu byly i tak o dost lacinější

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Ducati

11.8.2018 v 21:14 | Nahoru | #26
Diky moc kluci za rady,ty dily jsou super.rocnik mam 2004.

1 reakcí na tento příspěvek Oživení Ducati

11.8.2018 v 21:27 | Nahoru | #27
Jak už tady bylo psáno, tak to chce hlavně klid a nepos... se z toho Olej rovnou vypusť a dej novej i s filtrem. Na začátek bych dal filtr klidně nějakej obyč. Vyjedeš 2 nádrže, což je zhruba +-500km a dáš novej olej i filtr, třeba to KNko (KN-153). Svíce nech klidně původní, když to na ně pojede. Párkrát protoč motorem přes ráčnu a zkontroluj napnutí řemenů. Beztak tam budou kevlary a ty se mění tuším co 20tis. Ten časový údaj 4roky je spíš takovej sichr výrobce za co chce ručit. Oni se nezkazí ani za 5,6let... Měnil bych je až na novou sezónu. To že je motor/jednotka upravená nemá na nic vliv a to seřízení bych řešil, až když nastane nějaký problém, jinak se tam nemá co pokazit. Pokud to chceš při dlouhých zimních večerech dávat do kupy, tak pak nech na jaře pro klid duše udělat ventily. To je asi vše k řešení. Gumy bych koupil rovnou nové a ten ořech si pořiď, stojí pár drobných (350-400?) a určitě ho použiješ víckrát, než jednou.

Naposledy editováno 11.08.2018 21:29:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 21:28 | Nahoru | #28
Hanysekk> máš tedy S4R 996
Nebo S4 916?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 21:41 | Nahoru | #29

Hanysekk píše: cuir> dik za info,neco takoveho me taky napadlo to nejak rucne protocit bez svicek,jestli je to ok.jeste se zeptam,vsiml jsem si ze dole v motoru je nejake sitko,to by asi taky nebylo na skodu vycistit,ze?zatim vse zkoumam co a jak na netu,protoze moto mam teprve treti den a jeste jsem se k nemu ani nedostal,takze uvidim jestli zitra konecne na tom neco udelam.


Jo, ten filtr na sání (#19) olejového čerpadla nebude na škodu pořádně proprat, ať jsou menší tlakové ztráty. Taky se k tomu můžeš postavit tak, že tam teď naliješ jakýkoliv motorový olej 10W-40, v ceně možná 80-100 korun za litr, párkrát to projedeš jako při záběhu a po 500km znova vyměníš.

(reakce na) Oživení Ducati

11.8.2018 v 21:49 | Nahoru | #30
Beranidlo> presne tohle jsem myslel,kouknu na nej,vycistim a aspon uvidim kolik bordela je v motoru
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R barbaronan 66 3.5.2022 v 16:49 geloš
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R honzabiker 10 4.12.2021 v 14:32 assassin
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R Kleta81 28 2.7.2020 v 12:56 t_freedom
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R JehlikCz 6 30.5.2020 v 09:27 t_freedom


TOPlist