Posledna vec ktora na odohnala od znacky suzuki bola nasledovna... pri vychadzani s kruhoveho objazdu mi moto s nicoho nic vypla. Ziadna znama FI na displeji ani nepreblikla ani sa nejavila porucha. Po zhodeni sedadla dole a prekontrolovani poistiek som zmeral baterku ktora hlasila 0,5 V... tak som sa v domneni ze je vyslahana napojil s kablami na auto a chcel som skusit aspon ci natoci kde tu zrazu pri zapnuti zapalovania spod spinacky biely dym... imobilizer uz nepreblikoval iba svietil ale cerpadlo sa zaplo aj pretocila ale ked som zbadal ten dym hned som vsetko vypol a volal si odtah co u japonca nieje prijemne.
Vznika nasledovna otazka co mohlo odyst na tej mojej masine? Viez ze spinacka aj s imo je asi urcite hotova.... jedine skusit druhy kluc alebo popripade skusit nakodovat imo ci nestratil signal ale z nicoho nic? Na margo veci baterna aj dobijanie bolo robene minuly rok ku koncu sezony a baterka bola v zime riadne udrziavana.... olej meneny pravidelne nebolo pred burkou cize ziadne blesky ani nic proste sa vypla a bola bez prudu....
pri prepipani kontaktou v polohe off klucika nema + a - okruh ale akonahle ho dam do on ako keby som chcel startovat uz vznika problem ako keby skrat v spinacke kde sa kostra dotkne plusu. Pri skusani a svieteni toho slavneho imobilizeru na mieste poruchy mala snahu tocit teraz ked som kupil novu baterku a isiel merat a patrat po chybe ani nepretoci ani nezapne cerpadlo chova sa to tak ako keby nemala kluc.... budiky sa rozsvietia a ziadne FI na obzore nieje....
Moja otazka je v teoretickej rovine mozne odpojit niakym sposobom imobilizer aby som to vyskusat pri zapnuti ci prebija alebo dobija alebo co sa tam vlastne stalo?
Dlasie je co vsetko mohlo dostat supu ked mi baterku uuupone scuclo?
Nali ste s tim uz niekdo skusenosti alebo ooculi aspon o podobnom pripade?
Som bezradny a neviem ako dalej do suzuki sa mi s tim nechce ist.
edit: možná ti opravdu jen šlusla spínačka a než jsi cokoli stihl změřit tak se v ní pomalu vybyla i baterie. Připojení na silnější zdroj (autokabelama) jí muselo rozpálit tak že začala doutnat. Už jsem měl v ruce pár rozsypaných spínacích skříněk a chová se to dost podle nálady. Víc by asi poradil někdo kdo má zkušenosti s konkrétním modelem.
Naposledy editováno 07.08.2018 15:56:30
Napětí je stejné, to je fakt ale jetá moto baterie je podstatně slabší (měkký) zdroj než autobaterie. Pokud je regler vypálený tak bych odpojil nabíjení úplně aby moto nedostala vyšší napětí od alternátoru než by snesla.. potom bych nabil baterii a zkusil nastartovat. Musí běžet alespoň chvíli i bez zapojeného dobíjení.
Programování asi potřeba nebude, myslím, tedy pokud je to jako u auta, že by měla být u klíčku jen čtecí elektronika a samotný kód klíčku by měl být naprogramovaný v ŘJ.
1 reakcí na tento příspěvek K7 elektrika
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |