bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha dragstar classic - atyp regulátor dobíjení
Ahoj,

odešel mi regulátor dobíjení na mém drakoušovi classikovi a viz. fotky, se nemůžu dopracovat co tam bylo původně narváno. Drakouš je z druhé ruky z Belgie, má to být rok 2001, avšak podle vinu JYAVP055 mi to vyhazuje, že je to ročník 2002.

Podle vinu jsem našel tady tento, takto je i v servisní knížce(co jsem stáhnul) https://www.ajsutto...egulator-assy?uid=0.
Avšak zde mi koncovka nesouhlasí s tím co mám v mašině - nepřipojím.


AB moto mi pak nabídlo tento, ale tam se dívám že nesouhlasí počet drátků. https://www.brands4...aderegler-rg-20.html

Jsem z toho jelen. Neřešil jste někdo něco podobného?



Díky,
Bůča

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha dragstar classic - atyp regulátor dobíjení

6.8.2018 v 21:54 | Nahoru | #1
Použil bych buď přímo originální náhradní díl (odhaduji že bude stát 4500-6500), nebo od http://www.elesys-m...hp?route=common/home (do 2500 i s poštovným), případně od https://www.regulat...ijeni.cz/regulatory/

Naposledy editováno 06.08.2018 21:57:01

(reakce na) Yamaha dragstar classic - atyp regulátor dobíjení

6.8.2018 v 22:09 | Nahoru | #2
_zdenda_> Díky Zdendo.

Jako nejlepší řešení vidíš tento "originál" dle čísla dílu z manuálu https://www.brands4...eregler-esr-444.html a odšmiknout a nacvaknout správnou koncovku na kabelu jdoucího z mašiny?

Kamoš je elektrikář, tak bych to s ním vyměnil.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha dragstar classic - atyp regulátor dobíjení

6.8.2018 v 22:30 | Nahoru | #3
Jako lepší vidím něco od našeho výrobce - originál díl za dvojnásobnou cenu mi připadá zbytečný.

(reakce na) Yamaha dragstar classic - atyp regulátor dobíjení

7.8.2018 v 08:56 | Nahoru | #4
Ahoj, tak po mé zkušenosti s dobíjením jsem volil regulátor Elesys, jak psal _zdenda_ přede mnou. A mohu jenom doporučit. Jeho konstrukce je masivnější a lépe odvádí teplo. U Draka je docela zásadní problém v umístění tohoto regulátoru, který je vpravo dole pod deklem a ještě pod svodem výfuku, takže se nemůže tolik chladit. Řešil jsem to montáží regulátoru místo původního klaksonu (udělal jsem si držák a nechal si vypálit z nerezu ozdobnou mřížku). Koukni ke mě do profilu jsou tam nějaký fotky.

Yamaha dragstar classic - atyp regulátor dobíjení

7.8.2018 v 09:49 | Nahoru | #5
Elesys, Vape, Ignitech ... jeden z nich. Da se i domluvit, ze ti udelaji koncovku takovou, jakou mas na motorce a kabelaz tak dlouhou, jak potrebujes. Ten hnedej drat, co tam mas navic je asi kontrolka dobijeni? Je nekam zapojenej? Z konektoru ti vede akorat pet dratu, ne? 3x zlutej (3 faze alternatoru), cervenej a cernej (+/- na baterku).

Yamaha dragstar classic - atyp regulátor dobíjení

8.8.2018 v 17:38 | Nahoru | #6
Na tuto motorku pasuje regler Elesys. Jen nezapojíš hnědý drát, je to +12V po zapnutí klíčku. Tyto moderní regulátory jej nepotřebují. V návodu k němu máš i barvy vodičů co je co a jak napojit, drahý originál dávat je nesmysl...

Yamaha dragstar classic - atyp regulátor dobíjení

23.8.2018 v 19:36 | Nahoru | #7
Nazdar.Mal som aj ja problem z regulatorom pred asi 12timi rokmi.Vtedy bol orginal velmi drahy.Tak som nasiel nahradu od firmy Igni Tech a dodnes funguje.http://www.ignitech.cz/cz/vyrobky/rch25z/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 25 8.4.2024 v 09:29 Rooks
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 4 8.4.2024 v 08:43 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 10 2.4.2024 v 21:00 50789


TOPlist