Téma: Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018
Mam ju od nova, kupovana z predajne. Manualna prevodovka. Cely zabeh aj nejakych dalsich 1000km, dohromady cca 2100km, sa spravala standardne, tzn. uplne super. No potom sa nieco stalo a prestala brzdit motorom. Z vyssich otacok to zacne mat brzdny ucinok, no ako pride 3000 rpm, brzdny ucinok motora sa strati a ja letim ako na volnobezke. Je to velmi neprijemne a nebezpecne, najma v zakrutach dole kopcom. Ale v zakrutach celkovo.
"Diplomovany" technik od Hondy tvrdi, ze je to v poriadku a ze motor si pod 3000 rpm zacne pridavat palivo v mnozstve pre udrzanie volnobeznych otacok.
V poriadku to vsak nie je, pretoze motorku si poznam od 0 km a takto sa skratka nespravala.
Dal som na tom previezt dvom skusenym ludom a obaja mi to potvrdili, ze to tam je. Jeden z nich ma AT model 2017 a ten mi povedal, ze v porovnani s jeho motorkou ta moja nebrzdi motorom vobec (samozrejme trosku zvelicene).
Mate niekto podobne skusenosti?

Naposledy editováno 16.08.2018 18:22:37
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

3.8.2018 v 15:46 | Nahoru | #1
AT má od roku 2018 nastavení, jak moc má motorem brzdit. Nemáš to na minimu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

3.8.2018 v 16:03 | Nahoru | #2
vilemx> ver mi priatelu, ze som vyskusal vsetky nastavenia. A je to skutocne parada iduc dole kopcom do zakruty a motorka sa Ti v nej rozbehne a Ty len vyvalujes oci, kde to co najbezpecnejsie zapichnut ..

Naposledy editováno 03.08.2018 16:03:52

1 reakcí na tento příspěvek Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

3.8.2018 v 16:45 | Nahoru | #3
Honda no .....budes muset koupit novou zas na 3000km

1 reakcí na tento příspěvek Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

3.8.2018 v 18:28 | Nahoru | #4
1. Odpoj na dvacet vteřin baterku, resetuješ ECU
2. zkontroluj a seřiď vůli v lankách od plynu, 2-6mm
3. kontrola sacího potrubí, netěsnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

3.8.2018 v 20:36 | Nahoru | #5

mrmmrm píše: vilemx> ver mi priatelu, ze som vyskusal vsetky nastavenia. A je to skutocne parada iduc dole kopcom do zakruty a motorka sa Ti v nej rozbehne a Ty len vyvalujes oci, kde to co najbezpecnejsie zapichnut ..



Asi budeš muset používat brzdy místo vyvalování očí, než Ti to dá někdo do pořádku a zase to bude brzdit motorem. Bylo by škoda rozbít novou motorku a popřípadě i hubu kvůli tomu, že přestala brzdit motorem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

3.8.2018 v 21:41 | Nahoru | #6
Maxipes_Fík>Tie oci boli myslene obrazne, ale mas samozrejme pravdu. Je stale v servise, ale podla nich je total v cajchu. Bezpecna. Ladia diagramy a porovnavaju brzdne drahy s referencnou motorkou, no aby sa isli previezt do realu, ako som im odporucil ....
Skoda reci ... to som asi ja hypochonder, podla nich

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

3.8.2018 v 22:16 | Nahoru | #7
mrmmrm> no asi joo....nevim jak ma honda resene vstrikovani ale veril bych tomu ze v urcitych otackach zacne privstrikovat palivo(teplota motoru=emise) ja bych i technikovy veril... Pokud ne muzes ji reklamovat!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

3.8.2018 v 22:50 | Nahoru | #8
HornisGSX> ja nehovorom, ze mu apriori neverim, ale niekde chyba nastala, pretoze motorka zmenila spravanie. Akurat to diagnostika nezachytava

(reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

3.8.2018 v 23:15 | Nahoru | #9
Asi by bylo na místě srovnání s jinou afrou...? Nějakou zajetou. Měl jsi možnost porovnat?

1 reakcí na tento příspěvek Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 07:12 | Nahoru | #10
A co se stane, kdyz jedes velice pomalu (trebas 2500 otacek) a pustis plyn? Bude se to drzet na te hodnote nebo to naopak jeste vylitne na 3000?

1 reakcí na tento příspěvek Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 08:13 | Nahoru | #11
jak se tak divam, cim vic elektronickejch kur*tek tim hur ! Zlaty motorky kde jedina elekrika bylo osvetleni a kladivkovy zapalovani!

(reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 09:13 | Nahoru | #12

yeuop píše: A co se stane, kdyz jedes velice pomalu (trebas 2500 otacek) a pustis plyn? Bude se to drzet na te hodnote nebo to naopak jeste vylitne na 3000?



Nie, podla mojho nazoru (a tak sa moja motorka normalne spravala tych prvych 2100km) by motor mal normalne brzdit az po volnobezne otacky. Podla vyjadrenia technika sa (udajne normalne) obnovi dodavka paliva v mnozstve pre udrzanie volnobehu pri 2800 rpm, konkretne vstrek v dlzke 2ms, a to v maximalnom predstihu, aby pribrzdoval piest, pred hornou uvratou. Ak je to naozaj tak, tak v mojom pripade je to pravdepodobne s prilis malym predstihom, alebo vobec ziadnym, takze ten kratky vstrek nepomaha motoru brzdit, ale pomaha mu udrzat aktualne otacky. Teoreticky by za to mohlo byt zodpovedne cidlo na meranie polohy klukoveho hriadela, ale to je iba moja najcerstvejsia domnienka, na ktoru som este nedostal od technika odpoved.

Ono sa to takto cele opisane moze vidiet banalne, ale pri jazde, ked sa spolieham na normalne spravanie motora ma to v najnevhodnejsej chvili v zakrute uvolni a potom uz len ostane hrabnut po brzdach. Resp. kde mi predtym stacilo podradit o jeden stupen, teraz treba o 2-3 stupne, aby sa dostavil porovnatelny brzdny ucinok. Na grafe z diagnostiky to nemusi byt az tak viditelne, ale to uvolnenie brzdneho ucinku hoci na pol sekundy v zakrute moze byt kriticke.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 09:15 | Nahoru | #13

sered píše: jak se tak divam, cim vic elektronickejch kur*tek tim hur ! Zlaty motorky kde jedina elekrika bylo osvetleni a kladivkovy zapalovani!



Uplny suhlas, keby sa dala kupit v mechanickom zaklade, tak ju mam doma.

Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 10:15 | Nahoru | #14
Trochu popíchnutí, spíš na výrobce - jestli už máš model 2018 s el. plynem, tak jim holt někdo toho testovacího jezdce u prvních kusů dělat musí. Čistě teoreticky, nemůže to mít souvislost s tím profláknutým (ne)odkalováním airboxu? Další možností je, že Honda už musela řešit to občasné škytání a chcípání při zavřeném plynu, tak to trochu přepískli do opačného extrému. Jo a začalo to dělat samo od sebe nebo například po nějakém servisním zásadu, položení, atd.?

(reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 10:18 | Nahoru | #15

mrmmrm píše: Uplny suhlas, keby sa dala kupit v mechanickom zaklade, tak ju mam doma.


Schválně, máte někdo statistiku, kolik se prodalo těch holoverzí bez ABS z prvního roku výroby?

Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 12:58 | Nahoru | #16
Plně ti rozumím, jako banalita mě to nepřipadá, brzdění motorem je pro mě důležité , jednou jsem si půjčil motorku u které při podřazovaní před zatáčkou spojka zabrala o dost dýl než u mé......., pěkně jsem měl staženou prdel.. ..

1 reakcí na tento příspěvek Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 13:52 | Nahoru | #17
Zkus TPS senzor, já si ho nechal nastavit na SV 1000 lehce nad volnoběžné otáčky, aby tam teklo více benzínu do 4000 Ot/m, protože do se to nedalo uřídit, furt cukala jak kdybych byl amatér.. Od té doby maximální spokojenost a motorka přestala cukat a jela klidně už od 2000 ot/m, vedlejší efekt a pro mě velké rozačování, pod 4000 ot/m motorka nebrzdila motorem, na 4000 ano... Nejsem si úplně 100 % jistý, ale před nastavením toho TPS to tuším fakt brzdilo až do volnoběhu motorem.

Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 13:53 | Nahoru | #18
Takhle od klávesnice těžko radit, ale není to spíš tím, že tu motorku podtáčíš? 2800 když ještě stále brzdíš je dost málo, na kolik máš nastavený volnoběh? Když to na rovince vytočíš, pustíš plyn a necháš to zpomalit až na volnoběžné otáčky, co se děje?
Když sis tu motorku kupoval, měli k dispozici už zajetou předváděčku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 16:18 | Nahoru | #19
Riddick> AT 2018 má už plně elektronický plyn, takže tam nejspíš nebude klasický TPS, co je u lankových plynů. Spíš to vidím na nějakou adaptaci klapek, podobně jako u aut

Co jen tady na m.cz čtu ohledně problémů nové AT se škytáním, střílením, chcípáním, nechutí startovat a teď nově s nebrzděním motorem, tak asi napíšu do nějakého startovače o prašule na nový business - přestavba AT zpátky na karbece a obyčejné CDI v sociál/hardcore verzi, pro fajnšmekry/geeky přestavba na programovatelné FI. Vše bez vazby na ABS, e-Call, ventilkový práskač a s emisemi EURO (fuck) OFF. Hlste se, ať můžu do formuláře napsat očekávaný počet tisíců zákazníků.

(reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 17:38 | Nahoru | #20

vilemx píše: Riddick> AT 2018 má už plně elektronický plyn, takže tam nejspíš nebude klasický TPS, co je u lankových plynů. Spíš to vidím na nějakou adaptaci klapek, podobně jako u aut

Co jen tady na m.cz čtu ohledně problémů nové AT se škytáním, střílením, chcípáním, nechutí startovat a teď nově s nebrzděním motorem, tak asi napíšu do nějakého startovače o prašule na nový business - přestavba AT zpátky na karbece a obyčejné CDI v sociál/hardcore verzi, pro fajnšmekry/geeky přestavba na programovatelné FI. Vše bez vazby na ABS, e-Call, ventilkový práskač a s emisemi EURO (fuck) OFF. Hlste se, ať můžu do formuláře napsat očekávaný počet tisíců zákazníků.



Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

4.8.2018 v 21:33 | Nahoru | #21
Já bych při takových otáčkách podřadil na nižší kvalit.

Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

5.8.2018 v 00:40 | Nahoru | #22
Priatelia, pri 3000 rpm je na rychlomere 92 km/h pri zaradenej 6-tke. Musite uznat, ze predsalen by brzdit motorom nejaku chvilku este mala. Mozno aspon po 2000 rpm, no idealne do volnobeznych otacok.

Mam este GSX1400 striekackaz roku 2003 a ta brzdi motorom az po volnobeh bez akehokolvek zavahania.

Ale opakujem, moja Africa sa spravala tych prvych 2100 km absolutne bezvadne. Bol som doslova v siedmom nebi. A potom zrazu BUM a uplne ina moto ...

Rozdiel v spravani je inak aj pri akceleracii. V blizkosti tych 3000 rpm je az sterilne kludny ten motor. Keby ho nepocujem, tak je hladky ako elektromotor. A ku 4000 rpm pridu zase ovela vyraznejsie vibracie ako predtym.

Fakt mi to pripada ako posunuty bod predstihu ...

A klasicky potenciometrovy TPSenzor to fakt nema. Tu je poloha skrtiacich klapiek merana podla podtlaku v hrdlach MAP senzormi.

Naposledy editováno 05.08.2018 00:42:41

1 reakcí na tento příspěvek Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

Skvělá odpověď, děkuji! 5.8.2018 v 01:10 | Nahoru | #23
Precti si vlakna o problemech se skytanim a chcipanim modelu s lankovym plynem. Po vypusteni kondenzatu (olej a voda) z odkalovacich hadicek to pry pomaha. Je mozne, ze u RbW verze se to projevuje tvym zpusobem, tedy ze motorka je ted oblbnuta zanesenym cidlem v airboxu nebo sacich hrdlech a proto se zacala chovat divne. Interval najetych km na preteceni hadicek by tomu klidne odpovidal.

A polohu klapek zna RJ primo od servomotorku, ktery klapkami nataci.

Naposledy editováno 05.08.2018 01:12:46

(reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

5.8.2018 v 08:32 | Nahoru | #24

vilemx píše: Precti si vlakna o problemech se skytanim a chcipanim modelu s lankovym plynem. Po vypusteni kondenzatu (olej a voda) z odkalovacich hadicek to pry pomaha. Je mozne, ze u RbW verze se to projevuje tvym zpusobem, tedy ze motorka je ted oblbnuta zanesenym cidlem v airboxu nebo sacich hrdlech a proto se zacala chovat divne. Interval najetych km na preteceni hadicek by tomu klidne odpovidal.

A polohu klapek zna RJ primo od servomotorku, ktery klapkami nataci.



Vilemx - Mas mozno pravdu, lebo spodna drenazka je fakt naplnena olejom tak na 10cm. Upozornoval som ich nato, ked som im motorku odovzdaval na servis, ale mam pocit, ze na to nebrali zvlastny zretel. Presne to som predpokladal, vi preteceny olej nemoze ovlyvnovat tie podtlakove MAP senzory. Toto by mozno mohol byt tiez dovod. Vdaka za typ.

Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

5.8.2018 v 08:37 | Nahoru | #25
Nemáš někde vypadlou podtlakovou hadičku? Tohle by odpovídalo na falešný vzduch ke kterému ŘJ dává 2ms paliva aby dodržela směšovací poměr podle lambdy.

2 reakcí na tento příspěvek Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

5.8.2018 v 08:42 | Nahoru | #26
V 90km/h šestku ani snad nedávám... Pod 3 tis to brzdění motorem už znát moc nebude. To bych šel o kvalt, klidně o dva dolů a pak to musí být znát, ale na poslední kvalt nevím, nevím. Až zítra ráno pojedu, zkusím... Nějak jsem nad tím moc zatím nepřemýšlel, nejvíc jezdím v rozmezí 3-5tis. otáček...

(reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

5.8.2018 v 08:51 | Nahoru | #27
lopata75> ten motor pri jazde na rovine v pohode zvlada jazdu aj na 2500 rpm bez sklbania. Tu ide o to, ze jazdim napriklad na 4-5 tis.rpm a uberiem. Motorom brzdi do 3000 a tam sa ten brzdny ucinok strati razom. Nie plynule. Je to velmi ostre rozhranie a robi to aj na najsilnejsom nastaveni. Pre ludi ktori idu palbu v hornej tretine otackoveho rozsahu je to nepostrehnutelne, lebo sa tam vobec nedostanu
ale pre pohodovu, resp. mierne sviznejsiu jazdu v zakrutach je to velmi neprijemne. Motor urcite nepodtacam. Na toto mam cit a neznasam tie vibracie od namahy v nizkych otackach.

Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

5.8.2018 v 08:58 | Nahoru | #28
To vím, že snese 2500, ale to už chce s plynem zacházet opatrně. Ale píšeš rozumně... Na tu 6ku nevím, většinou to skopnu o kvalt až dva ..

Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

5.8.2018 v 09:20 | Nahoru | #29
V Hondě asi nemají vypouštění přepadu v ceníku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nebrzdi motorom CRF 1000L Africa Twin 2018

6.8.2018 v 09:31 | Nahoru | #30
Nedávno jsem měl na den pujčenou Afriku DCT a docela mi překvapilo, že automat klidně v obci při 50km/h řadil 6ku , to podle gearingcommandera je 1700 rpm .

lopata75 píše: V 90km/h šestku ani snad nedávám...

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nosiče bočních kufrů pro Africa Twin 18 [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin mich29 31 Dnes v 16:01 vilemx
CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z ... [1 ... 18, 19] Honda CRF1000L Africa Twin joules 570 Dnes v 11:59 technick
Africa Twin - vyřešení ,,rámů Honda CRF1000L Africa Twin 69šakal 0 Včera v 22:39 69šakal
Honda Africa CRF 1000L Plexi turbolence [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin mildafleck 47 16.11.2018 v 06:17 Boro9
Řazení CRF 1000 manual Honda CRF1000L Africa Twin Brkytom 15 15.11.2018 v 07:13 PIGO

TOPlist