bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sx 125 prosím poraďte
29.7.2018 v 17:32
Zdravím všechny dobre duše, včera jsem koupil sx 125 rv. 1997 , a má několik problému. To, ze nejde vůbec do otáček a víc jak nad 4tis ot se nedostanu je nejspíš hodně bohatou směsi, svíčka je total černá a trochu i mokrá, ale nepovedlo se mi ji ani poradně ohřát protože moc dlouho neudrží volnobeh. No proste musím sestelovat karbec a to snad nějak udělám už tady toho bylo napsáno dost co se tyče toho, ale s tím souvisí ještě ten druhy problém a to,ze při nastartovane motorce jde radit hoodne těžko, bolí mě z toho až noha, dvojku zařadím někdy až na po několikáté a musím to tam tou nohou fakt rvát ,ale hlavně nejde zařadit neutrál. Když není nastartovana tak to jde lehounce i rukou hodit neutrál ale při nastartovane ani náhodou. Takže vlastně ani nemám jak nastavit ten karbec. Snad jste to aspoň trochu pochopili z mého popisu. Proste při nastartovane motorce jde radit fakt špatně a neutrál není šance. Olej tam je. Jinak jsem docela lajk a veškeré informace jsem vyčetl tady na fóru. Karbec si asi poradit dokážu. Snad. Ale s tím řazením fakt nevím :( budu rad za vaše odpovědi, dekuju a hezky den

Sx 125 prosím poraďte

29.7.2018 v 19:48 | Nahoru | #1
Nehrab se v tom a zavčas to vrať.

Sx 125 prosím poraďte

29.7.2018 v 20:17 | Nahoru | #2
S tím řazením je to na půlení motoru, asi vidličky nebo řadící segment, kulisa a to ještě můžeš mít špatný kolečka v převodovce, což u takhle starý motorky je pravděpodobný. To že ti nejde do otáček, může být více věcí něž jen seřízení karbce, to je to poslední. To ti nakecal prodejce, aby se toho zbavil, prostě problémy se zlehčují, aby se to prodalo. Teď jsem řešil na jedné motorce podobný problém, že nešla do otáček a bylo to špatný CDI. Byl jsem rád, že jsem ho na ebay sehnal použitý za 4litry, nový stojí 10,5. Jestli tomu nerozumíš, tak to sám dohromady dáš těžko a bude to stát ranec.

Sx 125 prosím poraďte

30.7.2018 v 08:31 | Nahoru | #3
Dekuju za vaše názory , a jak to zjistím na 100% co s tím je? Kam se mám podívat a na co abych zjistil co je špatně? Možná to bude jen nějaká prkotina. Radši bych začal od toho nejjednodussiho a pak teprve došel k půlení motoru.
S tím karburátorem to aspoň zkusím, dam tam menší Hl. trysku a jehlu zvednu nebo snizim abych to ochudil??
Jak to nepůjde tak to dam do servisu ať zjisti čím to všechno je, a frajerovi řeknu ze buď ať mi to zaplatí nebo mu to dovezu zpátky a hodím mu to na hlavu

Sx 125 prosím poraďte

30.7.2018 v 08:36 | Nahoru | #4
Jo a ještě bych chtěl doplnit, ze mám na startpace sjety tisicihran takže nemůžu ani zkusit jestli jde nastartovat na ten neutrál. Musím vždy roztlacit. A ještě jedna věc. Včera se mi možná podařilo tam hodit ten neutrál při nastartovane motorce, ale jakoby jen na půl, motorka šla na volnobeh ale pořad jakoby trosku popojizdela...

1 reakcí na tento příspěvek Sx 125 prosím poraďte

30.7.2018 v 10:56 | Nahoru | #5
o důvod víc to vrátit. to bude asi nejrozumejsi

(reakce na) Sx 125 prosím poraďte

30.7.2018 v 11:28 | Nahoru | #6

karavanista píše: o důvod víc to vrátit. to bude asi nejrozumejsi


jediny reseni, RYCHLE NA VOZEJK A VRATIT!

Sx 125 prosím poraďte

30.7.2018 v 12:58 | Nahoru | #7
Je to vrak, kolik si za to dal? Za to bych nedal ani deset.

Sx 125 prosím poraďte

30.7.2018 v 13:10 | Nahoru | #8
Tak dneska jsem zjistil , ze tam není žádný olej v té převodovce. Muže to být tím? Když tam je rychlost tak to nejde ani tlačit se spojkou. Kluci vážím si vašich rad, ale ze to mužů vrátit vím taky. Věřím, ze to nebude zas tak horké. Zkusím nalit nový olej a uvidím. Každopádně jste zatím nenapsali nikdo “podívej se tam a tam a zkus to a to a uvidíš” . Za to bych byl vdecnejsi

Naposledy editováno 30.07.2018 13:10:54

Sx 125 prosím poraďte

30.7.2018 v 19:59 | Nahoru | #9
Nevim co chceš slyšet, co popisujes jsou hrubý závady na rozhozeni motoru, nějakým dolitim oleje nic nespravis. Jestli jezdila motorka bez oleje, tak potěš koště Můžou být v haji ložiska, ozubeny kola ...... a to se ještě nebavis o klice a valci, typuju že to bude ve stejným stavu. Pak můžeš začít tlumici, brzdami, rafky a dalsich xxx věci a máš v motorce klidně např 80 litru a je to pořád stara mrdka. Odvez to za včasu, dokud tě to nic nestalo

Sx 125 prosím poraďte

30.7.2018 v 23:02 | Nahoru | #10
Takže dnes vyměněny olej v převodovce za Valvoline 10w40 na mokrou spojku, dále procisteny hlavní tryska, ta menší vedle, plovakovou komoru, jehlu jsem snížil o dva zářezy tzn. ze je teď na prvnim zářezu shora a byl na třetím zářezu shora. Takže jsem to trochu ochudil a ualá motorka nastartovala jezdila a hlavně .. řádila i neutrál šel v pohodě. Takže jsem motorku ohřál a už šla lehce do otáček ale Furt to není ono. Pak jak se ohrala tak jsem chtěl nastavit volnobeh a zdechla. Asi jsem to nějak rozladil tím sroubem na volnobeh a pak už se mi nepodařilo to nahodit. Takže já jsem dneska spokojený , motorka hlavně řadí a to je hlavní. Objednal jsem si sady trysek, nový vzdusnik protože je nějaký divny poničený , vyměnim ještě svíčku a snad to bude dobre. Pokud to vyresim snad to někomu pomůže.
A chci se zeptat, nemáte náhodou nebo nevíte kde se dá koupit ta spodní část ze startpaky která se nasazuje na tisicihran? Díky moc

Sx 125 prosím poraďte

30.7.2018 v 23:12 | Nahoru | #11
Ještě k tomu karburatoru.. je tam hlavní tryska 194 a v plném plynu to nejde do otáček. Z výfuku kape dost nespaleneho oleje a svíčka byla total černá. Znamená to ze je to moc bohaté , je to tak?
Takže tam mám dat jakou trysku? O kolik menší?
A ta úzká tryska co je hned vedle, ta je na co? Je tam 42 a motorka na čtvrt plynu docela jela dobře ale určitě ne dokonale. Tak co s tím teď?
Jehla byla hodně vysoko, byla na druhem zářezu od spoda, to je taky hodně bohaté ne? Tak jsem ji snížil o dva zarezy, takže je teď na prvním nahoře. Tím jsem to ochudil? A v jakých otáčkách? Opravte mě prosím kdyžtak.
Dekuju moc všem co se snaží poradit a ví jak ladit krosku.

Sx 125 prosím poraďte

31.7.2018 v 19:56 | Nahoru | #12
Zdravím chlapi, mam takový dotaz? Je normální že kape voda z příruby výfuku? Dneska když jsem lafil karbec a šel to projet tak najednou z víčka od chladiče začala prskat voda tak jsem zastavil, víčko otevřel a zavřel a dojel domu. A ted když stoji tak ji někde z příruby nebo jakoby primo z výfuku kape voda. Mate s tim někdo zkušenosti?

1 reakcí na tento příspěvek Sx 125 prosím poraďte

31.7.2018 v 23:17 | Nahoru | #13
Tak jen laď Jinak plati viz výše, pokud máš takovéto dotazy, tak je to pro tebe neopravitelne, za kolik jsi ten strep koupil ? Pokud ti tlakuje chladič, tak těsnění pod válcem nebo spatny vicko od chladiče, praskly valec, hlava .......

Naposledy editováno 01.08.2018 06:28:41

(reakce na) Sx 125 prosím poraďte

1.8.2018 v 20:40 | Nahoru | #14
Fantom111> Je to tesneni pod hlavoupřipravené - O kroužek. Už je vše vyčištěné a pripravene pro nové těsnění, které jsem už objednal...cca 400Kč i s postovnym. Uvažuju,že udělám rovnou pist kdyz uz to mam rozdelane, nikasil je v pohode. Jeste mozna vymenim tu vrtulku a lozisko ve vodni pumpe bo se me to nejak nezda..tak pro jistotu,ale nevim vubec kde to sehnat? Prosel jsem cely google a nenasel. Tak kdyby jste nekdo vedel lip tak budu rad :)
Jinak nejsem levej , ale bohuzel nejsem mechanik a neznam to vsechno jak to funguje, i presto se mi to zda docela jednoduche ;) porad je to jen dvoutakt. Ale radsi se ptam je to snad spatne?? Lina huba,hole nestesti ;)
Jsem jen lajk a ne zadny profik tak treba tim pomuzu dalsim co nekdy budou mit podobny problem jako ja, ne kazdy kdo rad jezdi je vyuceny mechanik!
Od toho tu to forum snad je ne?
Přeju všem hodně zdaru při opravách, a ze to jde! :)
Uvidíme co se objeví dalšího 😂 Njn KTM

Sx 125 prosím poraďte

1.8.2018 v 22:05 | Nahoru | #15
No červeny silikon pod hlavou, to je pěkný, slušný oddil, máš pevne nervy, že tě to neznepokojuje Predchozi majitel uz asi únik vody taky řešil. Modli se, at to je pouze to těsnění a ne třeba kriva hlava (urcite jsi to taky promeril merkrami. Doufám, že hlavu utahnes momentovym klicem, at ji nezkřižíš. Jak jsi prosim poznal, že válec je dobrý a podle čeho budeš kupovat nový pist ? Předpokládám, že jsi valec proměřil supitem. A co ojnice je dobra ? Kolik ma najeto, pokud vymenis pist, zvýší se tlaky a je jistá pravděpodobnost, že to ojnice nemusi vydržet, respektive ojnicni lozisko. To je právě ono, co ti pri destrukci muze prolitnout valcem a máš po novym pistu včetně nikasilu. Co loziska na klice ? Jak jsem četl, zázračným olejem se ti uzdravila převodovka. Nemáš vůbec obavu, že tam v převodovce neni žádný kovový fragment, co by ti mohl vlitnout mezi kola? Co spojka, krosky trpy na osekany spojkovy koš a unasec, v pořádku ? I když je to starý, ale pořád jeto to zavodni stroj se vsim všudy bohužel i se servisem Pokud na tom chceš jezdit, bych to rozhodil, prohledl, nechal udělat a můžeš v klidu jezdit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX ferdoo 5 12.3.2024 v 22:47 ja1
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX Djandn 27 21.2.2024 v 13:35 Djandn
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX Djandn 2 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX Djandn 3 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein


TOPlist