bmw_r1300gs_cartec

Téma: Asistence pojištění

29.7.2018 v 12:50
Vím, že se tady už zkušenosti s asistencí popisovaly.
Hlavně s Moto Care a jen několik málo lidí má dobrou zkušenost. Teď na mě vyskočila reklama na asistenci od ÚAMK. Nevěděl jsem, že je i na moto, myslel jsem, že jen na auta.

Jednu zkušenost (kladnou) jsem tady s ÚAMK našel, ale je to staré.
www.motorkari.cz/tema/

Má někdo nějaké další zkušenosti s ÚAMK?
www.uamk.cz/motohelp

Díky za případné info.

Naposledy editováno 29.07.2018 13:03:57

29.7.2018 v 16:00 | Nahoru | #1

30.7.2018 v 09:29 | Nahoru | #2
Přečti si podmínky! Při poruše mají 10 dní na opravu. Dříve tě neodtáhnou a tím tě donutí i při komplikovanější poruše nechat mašinu v zahraničí opravit. A většinou je to podstatně dražší než u nás. Ostatní asistence mají max. 48 hodin.

30.7.2018 v 16:33 | Nahoru | #3
Nějaká zkušenost s Novisovým produktem?
Docela se mi zamlouvá, nenašel jsem nikde háček..

Naposledy editováno 30.07.2018 17:35:53

31.7.2018 v 05:21 | Nahoru | #4
spike-cz> zkušenost zatím žádná. Psal jsem i do Global assistance, jestli to není nějaký podvod, potvrdili, že je to jejich produkt. Není to zrovna malá asistenční firmička a když jsem po nich něco chtěl v rámci pov/hav pojištění u koop kvůli plechovce, nebyl žádný problém a vše vyřízeno rychle. Tedy v rámci ČR. Každopádně repatriaci mají bezkonkurenční a o tu jde hlavně.

Edit a tuším, že ohledně té repatriace, mají v podmínkách normálně napsanou repatriaci moto, včetně posádky, ne jako jiné asistence, kde si musíš vybrat, jestli pojedeš ty, nebo motorka.

Naposledy editováno 31.07.2018 05:24:20

31.7.2018 v 09:34 | Nahoru | #5
Novis:

díky, to vypadá dobře.

31.7.2018 v 17:11 | Nahoru | #6
Za mne doporučuji Allianz. Letos osobně osobně vyzkoušeno. Porucha nahlášena cca v 17:00 a motorka včetně jezdce druhý den večer z Košic v Praze cca 650 km. A to jenom proto, že jsem nechtěl jet na noc, protože by si motorku v servisu nikdo ve 3 ráno nepřevzal. Tak zajištěno vše ubytko + odtah + odvoz řidiče.
Pouze jediná nevýhoda, ale za to Allianz nemůže. Na Slovensku byl nejbližší autor servis až v Bratislavě a to po dohodě s operátorem nemělo cenu motorku vozit až tam s nejistým výsledkem tak motorka se vezla až do Prahy. Jinak na opravu mají 8 hodin a pokud se stroj nepodaří opravit tak se veze domů.
Odtah přijel cca. za 30 min po zavolání.
Nemůžu si stěžovat.

Naposledy editováno 31.07.2018 17:20:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asistence pojištění

4.8.2018 v 20:50 | Nahoru | #7
david1> který konkrétní produkt tam poptávat?

5.8.2018 v 12:04 | Nahoru | #8
spike-cz> asistence plus nebo asistence plus maxi. Rozdil je ve výši plnění.

Ale myslím, že je to prodejne jen jako doplněk k pov nebo hav poj a neprodávají to samostatně.

Naposledy editováno 05.08.2018 16:49:59

5.8.2018 v 15:04 | Nahoru | #9
Tak uvidíme. Mám totiž Kooperativu..

2.1.2019 v 18:27 | Nahoru | #10

Novis píše: To se mi zdá lepší https://www.asistencnisluzby.cz/cz/ [/quote]

Rok se s rokem sešel, máte někdo dobrou či špatnou zkušenost s touto asistenčkou?
Na dovolenou jsem si to koupil, ale nestalo se mi nic, čili nevím ... jak jsou kvalitní.
Co vy?

3.1.2019 v 16:44 | Nahoru | #11
Zdravím , já si kupoval od ( http://www.uamk.cz/motohelp ) ale , nic se mne nepřihodilo.

25.2.2020 v 18:26 | Nahoru | #12
Ahoj, mám UAMK FULL THROTTLE a loni v červenci mi klekla motorka v Moldávii, 1658 km od domova, nejdříve jsem si sám zajistil odtah 35 km do Kišiněva (www.motoland.md, majitel Denis Cucu, mluví plynně anglicky), kde se mi fakt snažili pomoc, fakt skvělý přístup, ale bohužel oprava nebyla možná a za to vše s rozborkou a zborkou 25 EUR. Teprve potom jsem volal UAMK (bylo cca 08:41h), v 10:00h volaly zpět a chtěli po mě doložit neopravitelnost, na češ jsem jim dal kontakt na Motoland, pak ještě volali 4x, neboť mě chtěli poslat odtah z Česka a že budu doplácet km, které se nevejdou do repatriace (ta je 2000 km, 1000 km tam a 1000 km zpět), takže bych platil 1316 km za "zvýhodněnou" sazbu 28Kč/km, takže 36 848 Kč doplatek. To jsem odmítl a chtěl jsem odtah 1000 km z Kišiněva, na to mi řekli, že to musí schválit vedoucí a že se ozvou, to bylo v 19:35h. Druhý den mi po několika urgencích volal vedoucí 11:43h, že je to možné, ať si vyberu místo, kam mě odtáhnou, volba byla jasná Poprad, odkud jezdí autovlak do Prahy. Řekl mi, že pro mě posílá Slovenskou odtahovku a že za 24 h mě odtáhnou. Další den v poledne jsem jim volal, kde jsou, tak mi slíbili, že zjistí, jak to je a zavolají. V 16:40 volali, že pro mě přijede Moldavský automotoklub. ten mi okolo 21:00h volal, že druhý den mě v 9:00h ráno odtáhnou, tak jsem před 9 h byl v Motolandu, čekám, čekám a čekám v 10 h mi Denis říkal, že to je normální, ať počítám, že pojedu nejdřív po obědě, tak jsem si zašel na jídlo, bylo výtečné, a po obědě Denis volal na automotoklub, kdy se uráčí pro mě přijet. Ve 14:30h přijela odtahovka, naložila pouze motorku a že za 1 h pro mě přijede, že musí vyřídit papíry. V 16:45h se vrátil a myslel jsem si, že se konečně rozjedeme směr Poprad, po 2 km musel tankovat a za dalších 500 m, že si musí dojít na večeři, to už jsem fakt kvet, a chtěl jsem si to odřídit sám! Po 25 minutách dojedl a hurá do Popradu, pouze jeden řidič a že to odřídí nonstop. V noci za jízdy měl mikrospánek, už jsem se viděl v nebi! Na což jsem ho seřval, ať zastaví a vyspíme se, byli jsme 5 km od hranic s Maďarskem, šli jsme spát byli 3h ráno. V 7 h jsme stávali a zařadili se do fronty na hranicích (byli jsme čtvrté auto v řadě), zde jsme čekali až do 14.00h, neboť Maďaři si auta mimo EU vychutnávali, ale žádná důkladná kontrola, pouze nikam nespěchali, pořád kouřili, kafíčka, svačinky, bombíčka, WC a podobně. V 18:30 jsem byl konečně na nádraží v Popradu, kde k mému překvapení na mě čekal táta s vozíkem, takže jsem se po 5. dnech konečně dostal domu! Bez pojištění asistence mimo Česko bych nikdy nejel a zpětně to hodnotím pozitivně, neboť jsem měl čas projít Kišiněv, památky, bary atd.. Ceny jsou zde pro nás fakt levné, ubytování v luxusním apartmánu v samém centru za 650 Kč/noc, za honosnou večeři s pivem jsem nikdy nedal víc jak 360Kč a taxi cca 6km do Motoland stálo 80 Kč
Abych to shrnul, UAMK celkem dobrý, dokonce i zaplatili den hotelu na víc v Kišiněvě, když nepřijeli Slováci, jen by to chtělo rychlejší reakce. Za 990 Kč je to super, když se ti stane něco podobného jako mě.

26.2.2020 v 12:26 | Nahoru | #13
namot> Ano , také využívám. v roce 2018 nic ale , 2019 už byl problém u Constanti v Rumunsku najeto do díry a zničené oba ráfky. Po telefonátu asi do 2 hodin dorazila místní odtahovka a dovezla na sjednané místo servisu ( zdarma ). Vše zařídily , následně oprava trvala do 10 dnů. Tak nešlo využít odtahu ale , proplatily taxi na ( provizorní ) ubikaci a tři noci. Opravdu za 990. Kč rok si myslím že je to dobré.

26.2.2020 v 15:56 | Nahoru | #14
A co moto-care nějaká zkušenost mě zase celkem zaujala služba od nich. Díky

2.8.2020 v 11:25 | Nahoru | #15
Celá akce měla jen jeden zádrhel: v asistenci nenašli mou smlouvu v sistému, tak jsem cáloval hotově. V pondělí mažu na pojišťovnu, snad to bude cajk.

3.8.2020 v 20:16 | Nahoru | #16

Papanhe píše: Čerstvá zkušenost s odtahem z Německa. Píchl jsem v sobotu zadní kolo (s duší). Volal na svou asistenci k povinnému ručení u ČSOB poj. Za 10 min mi volali ze smluvní firmi že vyjíždí, kde konkrétně stojím. Pak přišla z asistence SMS kdo a čím pro mě jede včetně odkazu na online sledování toho vozidla. Měl rám na přepravou motorek. Odtach do místa bydliště v pohodě. Celkem 130 Km a cca 2h.

ČSOB pojišťovna má na moto výluku, dále to nebudu komentovat.