Když zastavím a chci nohou vykopnout policajta tak musím mašinu hodně naklonit doprava. Někdy to je fakt na hranici neudržení a spadnutí a to i když je motorka na rovné silnici. Když sem někde v trávě tak musím i kousek třeba popojet a hledat důlek. Když na motorce nesedím, motorka je svisle tak je policajt asi 2cm nad podlahou když je zrovna v nejnižším bodě. Viz fotka. Nesere to taky někoho? Jak jste to řešili jinak než vzít flexu a fiknout cenťák a pak to svařit?
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800GS policajt
Jinak buď teda říznout, naměřit a svařit, nebo se dá koupit třeba od Číňanů universál s nastavovací výškou.
Já teda u manželčiné řezal (ale ona má dost sníženou motorku). Dovnitř jsem dal ještě závitovou ty, takže i kdyby nevydržel svár, tak to udrží (stojánek je uvnitř dutý, řízl jsem tak dobře, že už stačilo jen udělat závit na té užší straně).
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800GS policajt
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800GS policajt
Naposledy editováno 23.07.2018 19:29:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800GS policajt
mmks píše: a nemáš tam nějaké kosti na snížení?
Jinak buď teda říznout, naměřit a svařit, nebo se dá koupit třeba od Číňanů universál s nastavovací výškou.
Já teda u manželčiné řezal (ale ona má dost sníženou motorku). Dovnitř jsem dal ještě závitovou ty, takže i kdyby nevydržel svár, tak to udrží (stojánek je uvnitř dutý, řízl jsem tak dobře, že už stačilo jen udělat závit na té užší straně).
Taky si myslim že cenťák pryč by to vyřešil. Nebo počkám až tam fouknu nové gumy se špuntama a tím se to zvýší. Jinak fiknout a svařit je na 10 minut práce.
ThomasDRZ píše: Hodně tam dělá to rozšíření té patky stojanu. Při vyklápění stojanu to rozšíření dost drhne o zem a motorku je potřeba někdy i dost naklonit doprava.
Taky mne to napadlo ale ta rozšiřovací patka je spíše rozšířená jakoby nahoru než dolu kde by to vadilo. Je to pech. Člověk zastaví a nadlehčí motorku vysednutím a stejně to musim naklopit hodně doprava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800GS policajt
karf píše: MartasUS> Než to uřízneš, tak si podlož kola o pár mm, cm nebo o 5cm, abys věděl, jestli nebude pak motorka stát jen na tom stojánku...jestli je teda ideálně v těžišti
Jj určitě bych to nějak bezhlavě neřezal, ale vždy mne udivovalo jak na mojí bývalý Dakarceje motorka fakt hodně nakloněná na policajta
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800GS policajt
Bude snížená, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800GS policajt
Vlnič píše: Tak já nevím, mám úplně standardní GS 800, nikde nic nedrhne, nikam se nenakláním, policajta vyklápím intuitivně.
Bude snížená, ne?
To si nemyslím. Mám 180 a oběma nohama nedosáhnu na zem. Když sem na špičkách tak se taky nedotknu oběma na jednou. Po zastavení se jakoby nedlehčím a nakloním do prava a vykopnu stojan a fakt mi po každé škrtne a někdy zadrhne že se musim naklonit do prava ještě víc. Když to nějak zvednu tak budu potřebovat postraní kolečka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800GS policajt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800GS policajt
Vlnič píše: MartasUS> každej jsme jinej já mám asi 176 cm a dosáhnu dobře, né celou plochou chodidla, ale celkem bezpečně oběma nohama na rovině. Nemám teda adv.
JJ vypadá to že ADV je vyšší a má třeba delší i ten stojánek. Až ěkde zastavim vedle 800GS tak to poměřim.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Jezdili byste na tom ještě [1, 2] BMW F 800 GS Adventure | Laryskyva | 48 | 20.6.2023 v 15:30 eMnatřetí |
Balkán červen 2023 BMW F 800 GS Adventure | Beavisbass | 11 | 28.5.2023 v 14:10 tomek-ktm |
výměna nefunkčního tachometru na F8... BMW F 800 GS Adventure | Karfi27 | 5 | 18.4.2023 v 18:02 ja1 |