bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor vs Stříkačka
 
23.7.2018 v 10:08
Uvažuji o koupi motorky a Přemýšlím jestli jít do starších ročníků s karburátorem nebo novější s přímým vstřikováním.
Poradite co a proč?
Díky
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

Karburátor vs Stříkačka

3.8.2018 v 14:53 | Nahoru | #181
Japonci nejaponci, tohle proste funguje nejlip. Jestli se ti tohle uplne nepozdava, zkus seridit rozhozenyho intrudera 1400. Jejich system propojeni karburatoru te dostane do kolen a mozna i do blazince. Nicmene ja to nedelam na chcipnuti. Samo, ze kdyz potom bezi oba valce, tak otacky stoupnou, ale to uz se doladi dorazem. Pak se jeste serizuje lanko plynu, aby chodili stejne a tam uz je dobrej mit vacuummeter a otackomer. Tahle procedura u guzzi trva tak pul hodky u uplne rozhozeneho motoru. U japonce za pul hodiny to mas tak leda nachystane, abys mohl zacit neco delat.

Karburátor vs Stříkačka

3.8.2018 v 14:58 | Nahoru | #182
Takze nastavis smes tak, aby byly nejvyssi otacky a pak dorazy tak, aby na obou valcich zvlast byl stejny volnobeh? A pak synchro, aby se soupatka otviraly ve stejnou dobu, chapu spravne?

Karburátor vs Stříkačka

3.8.2018 v 15:34 | Nahoru | #183
Eeee. No.... nejdriv musi byt karbce ok, ciste, v poradku plovaky, stejna hladina (nema az takovy vliv) potom z nejakeho vychoziho stavu, kdy motor na volnobeh bezi, odpojim jeden valec a serizuju ten druhy tak, ze se snazim sroubkem bohatosti udrzovat otacky na cca 800 ot/min, pricemz neustale vysroubovavam doraz soupatka, aby bylo co nejniz. Vetsinou to funguje tak ze doraz povolujes a bohatost utahujes. Cim vic je soupatko otevrene, tim min bude reagovat na sroub bohatosti. Chce to vzdycky chvili pockat a sledovat otacky, jestli neklesaji, nebo nestoupaji. V bode kde uz je soupatko hodne dole a moc to nereaguje na otaceni uz jen doladim na bohatosti, jeste o ctvrt az pul otacky povolit, aby to proste melo trochu vic paliva. To same druhy valec. Kdyz je pak zapojis oba, otacky budou trochu vyssi, coz se da opet doladit dorazem a bohatosti. Tomu slabsimu valci - teda levemu nechas soupatko trochu vic otevrene. Ono to jde delat s obema valci, kdyz bezi zaroven, ale neni to tak dobre slyset. To je smes na volnobeh a otacky tak do poloviny spektra. Potom se jeste serizuji lanka na soupatku tak, aby se rovnomerne otevirala - ve 3000 otackach aby byly stejne podtlaky. Dulezite je taky mit serizene sytice, aby oteviraly stejne a taky aby tesnily.

Karburátor vs Stříkačka

3.8.2018 v 17:35 | Nahoru | #184
Karbce jsou po repasi, hladina i plovaky OK. Ja nejdriv nastavil stejny otevreni soupatek na volnobeh kalibrama tak, abych pak mohl otacet obema sroubama stejne a vedel jsem, ze jsou soupatka stejne pootevreny, pak jsem nastavil ty plynovy lanka tak, aby se obe soupatka zacly otevirat stejne a jeste jsem v nejaky pozici plynu zmeril obe soupatka znovu kalibrama (ehm, vrtakama). Tim jsem synchronizoval karbce tak, aby chodily uplne stejne (v ramci moznosti), coz je tedy u Guzzi asi nesmysl, jak rikas.

Tu bohatost jsem pak nastavoval podle ucha ale s obema valcema zapojenyma, proste jsem na jedny strane hledal nejvyssi volnobeh, ubral dorazama na obou stranach volnobeh, pak na druhy strane tocil smesi pro nejvyssi volnobeh a zase ho dorazama srovnal na nejakych 1200 otacek.
O kolik nechat ten levej valec vic otevrenej? Pul otacky, celou? A jestli dobre chapu, tak tu synchronizaci plynovejch lanek je potreba delat az po tom pootevreni levyho soupete, tj to levy bude vzdy o neco vejs?
Moc diky

Naposledy editováno 03.08.2018 17:37:14

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor vs Stříkačka

3.8.2018 v 18:14 | Nahoru | #185
No v zasade je to spravne, akorat ty dorazy jsi mel stelovat vzdycky jen na jednom valci. Ten rozdil je max tak 1/4 otacky. Ale je to poznat, motor neni tak hruby. Zkus si je dat stejne a pak ho zvednout, jestli poznas rozdil. Ono kdybys mel podtlaky, tak ti reknu rozdil o jeden dilek na stupnici. Ty lanka se serizujou taky nejlip na podtlaky. Protoze kazdej valec muze sat jinak a to proste vrtakem - totiz kalibrem neseridis.

(reakce na) Karburátor vs Stříkačka

4.8.2018 v 09:41 | Nahoru | #186
mvmoto> OK, diky, zkusim si s tim pohrat, az bude venku snesitelne a dam vedet

(reakce na) Karburátor vs Stříkačka

4.8.2018 v 15:32 | Nahoru | #187
mvmoto> na 33let znáš postupy starejch ladičů ... Takhle mám naladěný i ducati... Podobnost čisté náhodná...

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor vs Stříkačka

4.8.2018 v 15:43 | Nahoru | #188
Bo zname stejnyho ladice ze Sobechleb

(reakce na) Karburátor vs Stříkačka

4.8.2018 v 16:59 | Nahoru | #189

mvmoto píše: Bo zname stejnyho ladice ze Sobechleb



A jéje... A japato ty víš kdo mě to ladil?

Karburátor vs Stříkačka

4.8.2018 v 17:49 | Nahoru | #190
Long story short - proste jsme se o tvoji ducati parkrat bavili a vzhledem k 14544 prispevkum, jsi uz celkem celebrita. Ale uz spolu v kontaktu moc nejsme.

Karburátor vs Stříkačka

5.8.2018 v 20:27 | Nahoru | #191
Je to úplně to samé jako u aut. Taky někdo uvažuje o pořízení auta (neveterána) s karbcem? Taky se budete dohadovat, jestli to je u aut jen kvůli emisím? Jistě!!

Karburátor vs Stříkačka

16.8.2018 v 18:16 | Nahoru | #192
štvou mi s cenama origo čerpadel a sdružených čidel (často prodávaných jen s tělesem klapky) u malých dvác pro studenty a dojížděče. V asii za to určitě přes 10tkč nechtějí, tady ano. Levné náhrady obtížné pro laika správně vybrat.
Ani jsem nevěděl, že suzuki používalo u malých motorek integrovaný vstřik u škr.klapky (bez čerpadla v nádrži), ale cenově to stejně nepomohlo

Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist