Poradite co a proč?
Díky
To co vy o skodovkach vysvetluju lidem ohledně V3S. V zimě zima v létě peklo, sborka rozborka po 1500km. Ložná plocha vysoko, co jsem se s tím za 10 let v armádě najezdil. Jasně malá satisfakce ve vhodne zvoleném terénu.... .
Konec konců zažil jsem tank, TANK uvizlej středem na pařezu uprostřed louky. Diváci uchcavaji smichy a neuděláš bez pomoci vůbec, ale vůbec nic.
Jasně, pomohl by přivázat na pásy trámek, ale ten ty právě nemáš. Celá osádka se mozdi s lanem( aby ho chytla mezi pásy). Ta svině lano nad pařezem projede. Pak ho musíš sundat zkusit znova, a nakonec ho vrátit do držáku, divadlo pro pěchotu... .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Redguy píše: To vypada zajimave, jen zalezi, jak moc je to presny.
Já bych ty škvírky nastavil cigaretovým papírkem.
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor vs Stříkačka
Jsou docela jednoduchý, dvě trysky, klapka a jehla s šoupátkem.
U aut to bývalo mnohem složitější, například u Š120 nebo i Favorita.... Vzdušníky, akcelerační pumpička, druhý stupeň, každý stupeň měl svoje vzdušníky, hlavní trysku, přechodovou a volnoběžnou...pak ještě sytič, to byl další karburátor... Pamatuju si jak jsme to ladili na učňáku....ale stačilo dodržet pár kroků a jezdilo to jak z praku....
Wenca24 píše: Využiju odpověď tobě ale mířím i na zlýho assassina, bo se chcu něco dovědět a když mě tady mojí "stříkačkofobie" zbavíte, budu jenom rád, protože zachvilku nebudu mít co si pořídit
Co je teda potřeba vzít sebou v případě stříkačky aby měl člověk šanci něco nouzově opravit a dojet? Zajímají mě teď jedno-dvouválcový (c)endura
Zeptej se kolegy s nickem se-se, ten ti poradí
3 reakcí na tento příspěvek Karburátor vs Stříkačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
dave-lister: To popisuješ karbec z Jawy, a i ty měly občas sytič, takže třetí trysku. Virago má čtyři a ještě obvod pro obohacování při strmém nárůstu podtlaku. Jednokarbecové dvouválce jako jsou třeba Harleye mají i tu akcelerační pumpu, jinak by to karburátor při prudkém přidání plynu neuživil. A všechno je to háklivé na čistotu a opotřebení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
kerut píše: Carcharot> tsss, takovy drobny ? http://www.jb-power.co.jp/info/?p=1717 ...radsi ani nehledej kurzovni listek (jako FCR jsou krasa ale docela nechapu kdo to je schopnej koupit)
Jsou takovi... Ja jsem ale misto starych karbcu koupil flatslide mikuni TM - keihin FCR je fakt uz moc :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
dave-lister píše: Já bych ty škvírky nastavil cigaretovým papírkem.
soupatko ma takovej tvar, ze smerem od filtru je i pri zavrenym plynu asi 5 mm mezera, takze se pouzivaji vrtaky vhodnyho prumeru na serizeni stejnyho otevreni na volnobeh , pak se otevre plyn tak, aby se vrtak dostal dal az k te nejnizsi casti soupatka, tim se nastavi, ze plyn taha za obe soupatka stejne.
jo a trysky jsou tam 3 a i akceleracni pumpicka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
kerut píše: Redguy, Dave-lister> smarja to nemate sparovy merky ?
cece skoro bych rekl, ze o tom je ta jejich veta "soupatko ma takovej tvar..."
kerut píše: Carcharot> tsss, takovy drobny ? http://www.jb-power.co.jp/info/?p=1717 ...radsi ani nehledej kurzovni listek (jako FCR jsou krasa ale docela nechapu kdo to je schopnej koupit)
Tak sem se na ten kurzovní lístek podíval, tak to je docela pecka no Ještě že sem měl štěstí a mám dvoje FCRka které jsem sehnal přímo s motorkama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
dave-lister píše: Někdo tu psal o složitosti karburátorů na motorkách.
Jsou docela jednoduchý, dvě trysky, klapka a jehla s šoupátkem.
U aut to bývalo mnohem složitější, například u Š120 nebo i Favorita.... Vzdušníky, akcelerační pumpička, druhý stupeň, každý stupeň měl svoje vzdušníky, hlavní trysku, přechodovou a volnoběžnou...pak ještě sytič, to byl další karburátor... Pamatuju si jak jsme to ladili na učňáku....ale stačilo dodržet pár kroků a jezdilo to jak z praku....
Nemyslím že karburátory u motorek jsou zrovna jednuchá věc. Dvě trysky jsou akorát opravdu u Jawy kde sytič funguje přeplavením nebo zatáhnutím clony. Jinak má každý motocyklový karburátor min. tři trysky
Když jsem to letmo zpočítal tak to dělá něco málo přes 330 součástek, tak nevím jak moc je karburátor z motorky jednoduché zařízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
BTW tech 5mm je uz dira jak vrata, tam uz aerodynamicky nejaka ta desetinka nehraje roly, resp vetsi vliv uz budou mit skrabance na povrchu kanalu nebo do kanalku vystupujici priruby atd..
E:
mischa638> jj je to slusna palka, ale jsou fakt pekny ...tohle uz je RC30 tam uz se to skoro ztrati v porizovaci cene masiny .. ten pocet dilu karburatoru jsem pri repasovani (obou dvou, mam jeden nahradni ) karbecu do maly VFR taky pocital, uz jsem to stihl zapomenout ale myslim ze to do posledniho sroubku bylo snad pres 400 !!
Naposledy editováno 26.07.2018 01:47:01
Naposledy editováno 26.07.2018 06:47:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
A když se pak objeví netěsnící plochy,zanesené trysky uvnitř těla nebo kanálky,vytlučené jehly nebo komínky,může se člověk na hlavu stavět...
Naposledy editováno 26.07.2018 07:10:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
Anti píše: mischa638> Tak nějak
A když se pak objeví netěsnící plochy,zanesené trysky uvnitř těla nebo kanálky,vytlučené jehly nebo komínky,může se člověk na hlavu stavět...
Jj, někdy je to řádná alchymie dát ty karburátory dohromady. Hlavně třeba u 30 let staré motorky která moc péče nezažila nebo když je po zásahu tunera. Třeba teď dělám starého Fazera a nějaký chytrák dal do šoupátek tak tvrdé pružiny že něšly zvednout skoro ani prstem a když sem sundal víčka tak tam normálně nebyly membrány, někdo je na tvrdo vyndal
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor vs Stříkačka
A nemam obrazek jak to vypada uvnitr, ale tohle je soupatko, ta delsi cast ovlada mnozstvi vzduchu, ale smerem od filtru je videt ta kratsi a na ty se meri spary, proto je tak velka a nejde pouzit sparomerky.
Naposledy editováno 26.07.2018 08:20:26
Kouzlo je v tom, že u karbutátoru musí vzduch předtím, něž se dostane do spalovacího prostoru, vykonat nějakou práci - vytvářet podtlak nutný k nasátí paliva přes trysku. U vstřikování toto odpadá, takže motor si při každém sacím zdvihu nasaje o trochu vzduchu víc. Víc vzduchu -> víc paliva -> vyšší výkon :)
BTW pro ostatni - kdo neveri, zvuk V4 360° vs normalni radak CBR ve stejnym objemu - nebe a dudy -
JohnnyS08> jj ty letecky motory meli hlavne vsechny kompresor, to je pak vykon/hmotnost nekde uplne jinde.. ja osobne ujizdim na hvezdicakach, to je zvukove i proti V4 masakr, a takova FW190, neskutecnej stroj (ted mylim po vykonovy strance, co se tyka vyzbroje radsi nemluvit.. celni setkani se 4 kanonama se rovnalo jiste smrti )
Naposledy editováno 26.07.2018 11:39:49