bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW k1200r Sport
Zdravím uvažuji o koupi motorky BMW k1200r sport
Mám dotaz na převodovku tato motorka je r.v. 2007 najeto přes 60000
Dočetl jsem se že se hodně opotřebuje a pak vyskakuji kvalty a případná oprava stojí dost peněz
Prosím o zkušenosti a rady na co si dát pozor

Naposledy editováno 16.07.2018 20:43:01

1 reakcí na tento příspěvek BMW k1200r Sport

16.7.2018 v 19:45 | Nahoru | #1
ja bych si dal pozor na to aby to nebylo moc opetrebovany a nevyskakovaly kvalty, prej to stoji dost penez opravit, jsem slysel....

1 reakcí na tento příspěvek BMW k1200r Sport

16.7.2018 v 20:22 | Nahoru | #2
Poslední K1200 se 60t co jsem viděl měla podle zjištění inveltu poslední prohlídku servisu se 100t km....nekoukal jsi na stejnou?

(reakce na) BMW k1200r Sport

16.7.2018 v 20:44 | Nahoru | #3
Gahan37> nevím je to možné borec byl ze Sokolova

(reakce na) BMW k1200r Sport

16.7.2018 v 20:45 | Nahoru | #4
Uzivatel507> asi záleží co bude vše v prdeli ale četl jsem kolem 60000 celá převodovka

BMW k1200r Sport

16.7.2018 v 21:35 | Nahoru | #5
Co vím, tak kámošovi odešla spojka, pak převodovka a na závěr ještě ABS

BMW k1200r Sport

17.7.2018 v 05:41 | Nahoru | #6
Radši K 1300, lepší převodovka i spojka.

BMW k1200r Sport

17.7.2018 v 05:44 | Nahoru | #7
Přesně K1300 je už vypiplanější, ale i ta 1200 jede jak bejk, když trefíš dobrej kus...

BMW k1200r Sport

Skvělá odpověď, děkuji! 17.7.2018 v 08:03 | Nahoru | #8
hromada lidí četlo a ještě větší hromada těch motorek jezdí
všeobecně nebyl problém převodovky, ale spojky / používaného oleje, upravované tuhosti pružin v průběhu výroby, zacházení se spojkou atd.
Náchylnost převodovky tam je, nicméně dobrý kus se určitě dokáže najít. je kolem toho větší haló, než by bylo zdrávo.
jede to jak cyp, první čtyři kvalty jsou tam zbytečně

BMW k1200r Sport

18.7.2018 v 16:28 | Nahoru | #9
Chlapi a jak je na tom k1200s
Jsou tam stejna motorizace a převodovka?

BMW k1200r Sport

18.7.2018 v 22:34 | Nahoru | #10
Ještě se na tom v rámci svolávačky snad dávaly jiné napínáky rozvoďáku. Já na tom lítal cca hodinu a už byl problém s pal. pumpou, za další hodinu umřela na D5 a po vychladnutí přidřené pumpy zas hodinu jela Šlo o dovoz s 53000 km, napínák neměněn, byl trochu slyšet rozvoďák... Byla za super prachy, ale radši jsem klukovi co jí chtěl, řekl ať se na to vysere a najde si lepší kus....

BMW k1200r Sport

15.8.2018 v 11:31 | Nahoru | #11
Ahoj. Mam K1200R Sport ,dovozovou 2007 .V rodine mam jeste jednu - 2005 K1200R .Takze muzu porovnat. Oba jsme na ni byli v Chorvatsku.
Daval jsem hydro napinak original asi za 3500 - preventivne. Drzi olej po vypnuti motoru a pri startu ti nezachrasti. Mam histirorii od BMW. Na tohle svolavacka neni. Svolavacka je na jine veci. Jako na plastouvou vystuhu dole, na spodku rovodaku, u kliky - aby nevyskocil. Pokud by k tomu nahodou melo dojit. Da se to najit na webu i tady.
Prevodovka v poradku zatim u obou. Zalezi ,jak prase s tim jezdi. Jedine, co je maly nezvyk, je ze kopne pro zarazeni 1.st. Je to ale vlastnost.
Menil jsem olej a filtry sam. Vzduchac je trochu naprd pristupnej. Musi se sundat bocni plast. Olejovaj ok. Co se tyka oleje - nikdo poradne nevedel, co tam dat.Mluvil jsem i s BMW. Nakonec jsem tam dal Motul 300v a supr. Metoda vymeny oleje je taky zajimava.Neni tam olejova vana ,ale plastovej rezervoar pod nadrzi. Takze podle me je nejlepsi vyndat kontrolni hadicku oleje - pres ni vylejt olej a zbytek pres filtr a sroub vypusteci. Nekdo to dela tak, ze necha motor zalej a honi to pres cerpadlo - ja bych se bal, ze se to zadre.
Jinak co se tyka eletriky: Moto ma uz CANBUS - OBD2 ,takze jsem si udelal diag kabel a pre BT a mobil si zaktivuji treba palubni PC (ne kazda umi zobrazit spotrebu). Nastavil jsem to i na 2005ce. SPotreba Chorvatsko 5,5L .Jinak kolem 6L .
Masina ma brutalni vykon a kroutak od spoda. Jo a pokud nad 8000ot nastupuje raketovy start. Ja se naprosto spokojil s otackama do 7-8tis po celou dobu vyletu.
ABS to ma uplne v pohode a nevadi me - timpadem i posilovac brzd. ESA je docela dobra.Vyhrejvani v zakladu. Diky tezisti velice ovladatelny stroj. Mel jsme Suzuku GSX-R 750 a 1000 ,rv2001 .Neda se srovnat. Tohle je fakt letadlo se super ovladanim na silici. Mam tam 190 pneu
Jel jsem s tim poprve v lijaku, po dalnici v Chorvatsku a Rakousku kolem 80-100km ..ani se to nehlo.
Byl jsem posranej, jelikoz umim prd ...ale naprosto me moto vyvedla z omylu. Sehnal jsem jeste spodni kapotu.Vypada to fakt pekne (dam do prosilu)
Jinak K1300R je proste uz moc draha. Je tam trochu prepracovana prevodovka ,to je asi vse.

1 reakcí na tento příspěvek BMW k1200r Sport

15.8.2018 v 11:37 | Nahoru | #12
Jo a jeste jedna vec - jedina zavada ,pred tejdnem, ze me zacal z moto tect benzin proudem. Zjistil jsem, ze praskl zpetny ventil u nadrze (je to tvaru "L") .Prasklina byla mala, ale diky tlaku z cerpadla to strikalo jako prase.Nastesti se nic nestalo. Koupil jsme za 600 i se sponou original a bylo za 1h opraveno. Sice nadrz a plasty dolu, ale to je o praxi . Pokud budu moct, povim, co vim ) . Jo a vyhoda je, ze si na BMW pozadas o historii moto. Ja ji mam taky vyjetou. Jinak ,ano, prisli jsme na to, ze ta moto K1200R 2005 byla trochu ztocena...proste se to asi muze stat

(reakce na) BMW k1200r Sport

12.9.2018 v 15:46 | Nahoru | #13
Diky no ono to bude asi od kusu
Četl jsem že i spojkový koš odchází lozisko
Bojím se že taková to závada se nepozná při koupi a pak to bude ranec za opravu
No uvidím jestli se něco naskytne zatím tomu nechávám čas

BMW k1200r Sport

8.12.2018 v 16:12 | Nahoru | #14
Jak píše digison je to letadlo. Koupil jsem ji letos v únoru najel jsem zatím 8 tisíc a vše Ok. Velkém je tam najeto 49 tis. Rok výroby 2006 a předchozí majitel měnil převodovku za 63 tis. Je tam teď z k1300 takže to už je držák. 163 koni na radní pneu je až moc. Radim dat lepší gumy měl jsem Michelin Pilot Road 2 a sjely serychle 8 tis teď jsem dal Michelin Road 5 měli by vydržet více. Byla na brzde a je tam mě si výkon tak jsem dal kN filtr a je to cajk. Filtr jsem dával hlavně proto ze se trochu dusitá pri spinavem origo filtru při rychlém zastavení. Filtr KN vše vyřešil a je tam i sportovní vyfuk remus tak proto jsem chtěl i kN filt. Teď na brzde 165 koni. Hlavně se tato moto musí řídit hlavou. Vlastně každá masina. Klidně piš kdybys chtěl vědět více.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
BMW K 1200 R Sport a hlučná spojka BMW K 1200 R Sport Gerrit 21 22.6.2020 v 17:38 šmudla
Zvýšené plexi na BMW K 1200 R Sport BMW K 1200 R Sport Gerrit 6 26.12.2019 v 16:19 Luky721
Riaditka nakrivo BMW K 1200 R Sport ottap 7 4.10.2017 v 10:07 sullda
manual k k1200rs nema nekdo? BMW K 1200 R Sport mirorr 2 21.7.2017 v 13:13 Laduj


TOPlist