bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FZ1 - náhrada za originální přední vidlice
Čus lidi,

chtěl bych se zeptat zejména místních uživatelů, případně lidi co s tím mají nějakou zkušenost.

Jedná se o výměnu předních vidlic na FZ1 (rv.09), zvažuji tuto možnost, ale chci vybrat asi to nejlepší co se dá sehnat za normální peníze. Neuvažuji o WP, Ohlins apod., jedná se o alternativu která by mohla být např.: R1, ZX10R apod.

Ideální stav je takový, že se vymění pouze celá vidlice a zbytek zůstane (kolo,osa,kotouče, brýle)
Co jsem našel tak mi sedne "asi" R1 (04-06), ale celkové délka je asi o 5mm menší...
Pak R1 07-08 ty jsou zase větší, ale řešil bych pouze že by se utopili v brýlích, ale zase si nejsem jist jestli by mi to sedlo s osou kola, nebo na rozměr kotouče.

Tady je taková pěkná tabulka, ale jak je to ve skutečnosti by mě zajímalo víc

Díky


Naposledy editováno 01.02.2019 06:46:07

(reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

10.12.2018 v 10:47 | Nahoru | #61

Sonicek píše: Nedokážu říct, co se dá a co ne. Ale veřím tomu, že 150koní zadním kole je určitě reálná hodnota. Viděl jsem jich hodně na netu, samotné měření apod. Dokonce tu jeden kluk na bazaru měl FZ1 co měla v grafu 165koni a 122Nm, graf bych asi někde dohledal.
No já právě nevám, přece jen R1 má trošku jinou airodynamiku a ten nápor má v předná část, já bych musel někam jinam a nápor samostatně funguje od kolika km cca.,200km/hod.? Někde jsem četl, že R1 má trošku lepší ECU, že má X map při různých režimech jízdy a FZ1 má prostě jednu mapu, proto nevím jestli by něco takového tam šlo vůbec odladit...


No taky si moc nedovedu představit, jak udělat tu rouru dopředu... Nápor tipuju kolem těch 200 km/hod, což ty stejně asi často nejezdíš. Vůbec netuším tajemství jednotky R1, to už je mimo... Já jsem měnil pouze filtr, hrdla a teď dávám jiný roury, ale to nebude mít na nic nejspíše vliv.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

10.12.2018 v 11:00 | Nahoru | #62
ty hrdla jsi kupoval, nebo jsi někde nechal dělat. Dělá to firma Graves ve státech a chtějí za kus plastu nesmysl a pak další firma v IT a oni zase chtějí za podobný nesmysl z nerez plechu 3x větší nesmysl Koukám na netu, kdo by dokázal takové hrdla udělat, spodní přirubu nechám vypálit na laseru a zatiguju, a rozměry si udělám dle fotek a přepočítám dle měřítka Stačí sehnat firmu co dělá ty hrdla a je to easy job

Naposledy editováno 10.12.2018 11:01:13

FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

10.12.2018 v 11:34 | Nahoru | #63
obšlehni design těch graves, a nech to vytisknout na 3d tiskárně. Akorát to musí někdo nakreslit ve 3d.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

10.12.2018 v 11:46 | Nahoru | #64

Sonicek píše: assassin> Já právě aktuálně jezdím -1/0, a guma je v pořádku, takže pokud tam přidám vzadu +2, tak by šel řetěz víc nahoru, takže i tak by to mělo být lepší než stávající stav vzhledem k té vodící gumě ne?
No já bych taky chtěl dát profil 55, ale budu dělat STK, takže bych pak musel zase přehazovat a jinak s 55 má moto takové divné chování, a to jsem zkoušel ještě když jsem měl oem předek, teď mám z R1 a ty jsou o 5mm kratší, takže se obávám, že by to bylo ještě horší jak předtím.
Taky jsem koukal na 520, ale co uvadějí v tabulkách tak z hlediska nájezdu to nebude asi ideál, na závodním stroji to nikdo asi řešit nebude, ale pokud plánuji x-tisíc km, tak myslím, že 525 bude dostatečná. Jaký řetězové sedy berete? Mám stále origo, na gixeru jsem jedzil DID a teď koukám na ČZ, myslím, že tam asi nebude moc velkej rozdíl...jak to vidíte vy?
Co se týče kol, tak jedny se mi líbí, mám výhodu že tam dostanu kola jak z R1 tak z R6, jedny PVM jsou teď v DE za tuším 25tis., bude v tom velkej rozdíl? Nikde jsem nenašel bližší specifikaci.
Taky se mi zdá že Pepoš ví co dělá, když jsme se psali, tak to dávalo hlavu,patu. Určitě bych jel k němu, nemám to zas tak daleko a myslím, že v okolí stejně není nikdo kdo by to dělal líp. Ještě Frank, ale ten nebere telefon, a prej posledních pár let už to taky není úplně nejlepší.
Assassine, myslíš že bych na Tebe mohl mít prosbu? Něchtěl by se Ti udělat servoeliminátor na FZ1? Mám schéma, mám peníze...ale nemám člověka co by to udělal Měl jem od Tebe Tre na gixeru a dál o nikom nevím, že by to byl schopný udělat



jo jestli -1 nedela problem tak ok. ja na stk davam jiny zadni kolo no .. geometrii jsem na 55 gumu menil - mam stelovaci vysku vzadu - to ten R1 tlumic nema? retez mam ERV3 od DID, zatim drzi :D rozdil kdyz vymenis kola neni tak velkej abys to s odstupem casu poznal. ja to nepoznam. Ten eliminator byl nakej jednoduchej ne? to bych klido udelal, konektor mas?

to sani ti klidne vytisknu taky, s 3D delas ne? tzn ze bys to vymodeloval sam...

Naposledy editováno 10.12.2018 11:48:13

FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

10.12.2018 v 11:47 | Nahoru | #65
tak to nemám páru kdo by to uměl, případně kolik by to mohlo stát....to asi nebudu zase tak cenově daleko jak od té ceny za kterou se to dá pořídit.
Ty hrdla z kovu mi přijdou takové pěknější, ale určitě bych volil variantu, jak to má graves (myslím délkové provedení), jen sehnat někoho kdo to hrdlo takto dokáže udělat. Možná by to šlo na soustruhu, prostě zabřít koňa a nějakým kuželem do toho za tepla najet....nevím no.

(reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

10.12.2018 v 11:55 | Nahoru | #66
assassin> jj tlumič jde měnit na délce, ale teď jsem jej právě zase prodloužil, abych se dostal na délku toho oem, resp. je tam 320mm.
Já jsem právě na kola koukal už dřív, ale pokud by to v rozdílu bylo třeba 1% tak mi to za těch 20tis asi nestojí. Díky za tip.
K eliminátur mám jen scháma, jinak nic. Konektor nemám ale můžu Ti to všechno nafotit, případně poslat samotné servo. Co jsem našel tak je to konektor RFW-6P090-M
schéma here:
No já kreslím, ale 2D.....klidně Ti to nějak nakreslím ve 2D pokud Ti pomůže, mám kamarády co takové věci kreslí, zkusím se zeptat. Případně v jakém formátu by jsi to potřeboval, nevím jak to nahráváš do té tiskárny, co tam všechno může být, případně co zase ne...nemám s tím zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

10.12.2018 v 12:00 | Nahoru | #67
Model pro tiskarnu uz si poupravim, dokazu nejak prechroupat libovolnej 3d/2d format. I to 3d udelam rychle, nejvetsi opruz je to omerit. Tzn pokud bude skica s rozmerama nebo 2d vykres tak neni problem.

Jo ten eliminator je jednoduchej. Zkusim na to kouknout pres vanoce, mam to jako odpocinek od 3d, to uz mi leze na mozek :(

(reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

10.12.2018 v 12:05 | Nahoru | #68
assassin> tak fajn, díka za nabídku. Jak budu mít chvíli, tak vytáhnu origo, a začnu to pomale kreslit, bude Ti pravděpodobně stačit DWG.,že? Hodím tam všechny rozměry co půjdou, případně kdyby TI něco chybělo tak si to vytáhneš, nebo Ti to doplnim. Pokud by jsi zase něco potřoval ty, tak se klidně zeptej. Železo, nerez....není problém ještě jednou dík

(reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

10.12.2018 v 12:37 | Nahoru | #69

Sonicek píše: ty hrdla jsi kupoval, nebo jsi někde nechal dělat. Dělá to firma Graves ve státech a chtějí za kus plastu nesmysl a pak další firma v IT a oni zase chtějí za podobný nesmysl z nerez plechu 3x větší nesmysl Koukám na netu, kdo by dokázal takové hrdla udělat, spodní přirubu nechám vypálit na laseru a zatiguju, a rozměry si udělám dle fotek a přepočítám dle měřítka Stačí sehnat firmu co dělá ty hrdla a je to easy job


Teď mě napadlo - když je dělají i z plastu, co 3D tisk?
Já mám od Yoshimury. Je to asi nějaká hliníková slitina, teď už nevím.
Edit. Jsem zapomněl odeslat příspěvek a někdo byl rychlejší

Naposledy editováno 10.12.2018 12:40:44

FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

11.12.2018 v 13:44 | Nahoru | #70
Dneska jsem volal do Pepoš-moto, předběžně se domluvit na brzdu a v březnu by na měl čas

Kecali jsme spolu na téma hrdel a mám pár zajimavých info. hrdla která jsou dotupná tak ani jedny nejsou úplně ideální, hned mě zavrhl hrdla typu, všechny dlouhá a všechny krátké. Fungují jen ty co jsou jak má Graves. Ale i ty nejsou úplně ideální. Má vyzkoušené, že delší mají mít délku 80mm a ty kratší alespoň 40mm, a nejdůležitější je ten samotný rádius a ten v ideálním případě R8, uvidíme jak to půjde nakresli, případně realizovat.

Jinak dále jsem tady možná někde nakousl téma na změnu velikosti samotncý sekundárních klapek sání...mám to prej vyhodit, že pokud v oem stavu jdou otevřít do 90% a při flashy i na 100%, ale stejně tam díky nim turbulece a to je taky na škodu.

Jinak mi bylo doporučeno se kouknout na dostání vzduchu do airboxu, že ačkoliv nemá FZ1 náporové sání, tak je dobrý něco vymyslet, tak aby šlo nejvíce vzduchu do airboxu. Zkoušeli tam pomocí hadit dostat vzduch a 5koní hned bylo na světě.

Ale co ze všeho pomůže FZ1 nevíc? Těsnění pod hlavu, originální kompresní poměr prostě nestačí aby jsi z motoru dostal víc, takže do jara mám co dělat Jsem zvědavej co všechno stihnu nebo, a ještě něco.

Když to bude ladit, tak jsem se rovnou domluvil na QS

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

11.12.2018 v 13:56 | Nahoru | #71
Sonicek: jo dava to smysl. ad ty sekundarni klapky - zalezi na pilotovi. oni funguji jako podtlakem rizenej karbec, tzn das plnej a ono si to samo zveda soupe jak se motor rozbiha - tzn kdyz je nekdo zvyklej davat porad plnej, tak pri vyndani klapek to neni uplne ok. musis "citit" motor a pridavat podle toho jak se rozbiha, tzn treba ze pridas vic plynu a pak malicko ubiras az cejtis, ze to leti do otacek jak ma - takhle funguji prime karbce na soutezakach a treba prvni vstrikovani (ja mam na TL od vyroby jen jednu klapku)

ad tisk, ty hrdla jako jsou na druhem obrazku by sly lepe. u tech prvnich je problem, ze lezi na podlozce plochou co jsem oznacil modre, tiskarna poklada plast ve vrstvach a tam kde jsem udelal cervenou linku tak by pokladala plast do prostoru = spadne dolu na podlozku. vzdy musis mit na co stavet. tiskarna umi cca 45stupnu previs. nebo tam jde udelat podpurnou konstrukci co se pak odstrani, ale je tam spatna pevnost a povrch, radeji se snazim konstruovat to tak aby to slo bez podpor. tzn ta varianta pripravena pro soustruzeni + vypalek je ok.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

11.12.2018 v 13:59 | Nahoru | #72
Yoshimura to má v SBK kitu takto. Očividně se jim to osvědčilo, protože to tak mají i na svých závodních strojích doposud...
Ten QS dobře vybírej. Co jsem slyšel a četl, tak je dost rozdíl v kvalitě a opravdu dostává převodovka jinak zabrat.

Naposledy editováno 11.12.2018 14:01:03

(reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

11.12.2018 v 14:06 | Nahoru | #73
assassin> je to přeně jak popisuješ, taky mi to říkal. Prostě když dáš full, tak to zahltíš.
Rozumím co píšeš, prostě buď to stavět aby veškeré plochy šli od 0. Ještě mě napadlo, ale nevím jestli je to reálné. Já bych si udělat tu "desku" za kterou je to uchycenona laseru z železa. a fungovalo by to stejně jak je tom druhém obrázku, ty by jsi vlastně udělat jen trubky a rádiusem + dole nějaké osazení, a jáí bych to dělenou deskou/přírubou přidělal do airboxu. Rozumíš jak to myslím? Klidně by ta trubka mohlo být i ze dvou průměrů, tu spodní část bych pak nechal utočit na soustruhu až po ten malej lem, aby zůstala pevnost.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

11.12.2018 v 14:08 | Nahoru | #74
Sonicek: jo rozumim. presne tak by to slo. Ale napadlo me reseni i te upevnovaci desky :D

FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

11.12.2018 v 14:13 | Nahoru | #75

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

11.12.2018 v 14:14 | Nahoru | #76
BlackSabbath> to mají pěkně udělé, vsadíš hrdlo a jedeš. On má čidla skladem a načasu je to přímo u samotného ladění. říká, že to dělá každé druhé motorce co tam má

(reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

11.12.2018 v 14:16 | Nahoru | #77
assassin> Můžu hádat? Dodám výpalek z 0,5 plechu a ty to všechno do sebe zaliješ, co?

(reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

11.12.2018 v 14:19 | Nahoru | #78
Sonicek> Jo, mají to moc hezké a šikovně udělané. Je tam příprava pro přidrátování šroubů, aby při uvolnění nespadly dovnitř. Tak snad to převodovku moc neovlivní. Nastavení na brzdě považuju za standart při tomto. Vždycky se divím těm, co to naklikají doma a jsou v klidu...

FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

14.12.2018 v 06:11 | Nahoru | #79
Kluci potřeboval bych trochu helpnout, chci vyměnit těsnění pod hlavou a to záměnou z oem za oem z R1, dá se někde dohledat síla tohoto těsnění? Co jsem zatím našel je pouze FZ1 0,32 (koprese 11,5:1), ale od R1 (komprese 12,4:1) jsem nic nenašel (odhadem tipuji tak 0,3). Pak jsou těsnění od YEC a ty už jsou v mém případě "extrémní" 0,20 - 0,10 atd....
Bude případně nějaká civilnější šíře těsnění od YEC sedět?

FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

14.12.2018 v 06:23 | Nahoru | #80
Tady je odkaz na fórum, ale jsem z toh zmatenej, buď samotným překladem nebo nevím.
http://www.yamahafz1...wthread.php?t=143153

Můžete to někdo jen tak prolítnou a dát nějakej výsledk?
Přece nemůže mít FZ1 a R1 stejné těsnění, když mají stejnou hlavu, ale rozdílnou kompresi ne?

FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

14.12.2018 v 07:55 | Nahoru | #81
Tipuju, že budou mít několik tlouštěk těsnění nebo jedno těsnění je z několika tenčích vrstev a můžeš si ho upravit.

2 reakcí na tento příspěvek FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

14.12.2018 v 09:47 | Nahoru | #82
Tomu moc dobře nerozumím, myslíš, že to těsnění je něco jako knížka? Hromada vrstev a si určuji jakou tloušťku z toho udělám? To mi nepřijde, že by to tak mohlo být. Podle mě je to nějakej výlisek a oni mají různé tloušťky....Chtěl bych sehnat někde těsnění o tl.0,2, ale co jsem našel je jen 0,18 nebo pak kolem 30 a více...ty co jsou 0,15 apod, mě přijde že už je takovej extrém a já chci brát ladění motoru i s ohledem na jeho životnost. Psal jsem ještě mail klukovi do států, kterej dělá flash ECU a různé počovinky hlavně s FZ1, tak uvidíme jestli mi dá nějaký konktrétní typ těsnění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

14.12.2018 v 10:13 | Nahoru | #83

Sonicek píše: Tomu moc dobře nerozumím, myslíš, že to těsnění je něco jako knížka? Hromada vrstev a si určuji jakou tloušťku z toho udělám? To mi nepřijde, že by to tak mohlo být. Podle mě je to nějakej výlisek a oni mají různé tloušťky....Chtěl bych sehnat někde těsnění o tl.0,2, ale co jsem našel je jen 0,18 nebo pak kolem 30 a více...ty co jsou 0,15 apod, mě přijde že už je takovej extrém a já chci brát ladění motoru i s ohledem na jeho životnost. Psal jsem ještě mail klukovi do států, kterej dělá flash ECU a různé počovinky hlavně s FZ1, tak uvidíme jestli mi dá nějaký konktrétní typ těsnění.


Přesně tak, Suza to tak třeba má. Těsnění se skládá z několika plátů a můžeš si vlastně upravit tloušťku dle potřeby. Myslím, že to tak má i Yamaha, někdo mně to říkal. Já když jsem nechával dělat motor letos, tak jsem zrovna nechal udělat repasi, když už to bylo rozdělaný. Poměr jsme určili 13,1:1, tak jak to má Yoshimura. Ale těsnění se taky myslím sestavovalo až při skládání z jejich, co mají v kitu. Myslel jsem si, že tam prostě dá těsnění dle tabulky a hotovo, ale nakonec to tak nebylo. Takže bych to asi u tebe nechal udělat a až to bude skládat, tak uvidí, co bude potřeba. Nebo ti sám doporučí, do jakýho poměru jít a tak. Tohle už chce zkušenýho člověka, ne jen vyměnit těsnění pod hlavou a hotovo.
Edit. Ty chceš měnit myslím i vačky, tak i to to bude víc náročný.

Naposledy editováno 14.12.2018 10:25:15

(reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

14.12.2018 v 10:31 | Nahoru | #84
Sonicek> ohledne tech vrstev tesneni pisou i v tom odkazu, ktery si postoval, tim si i redukuji tu tloustku...ale urcite se k tomu vyjadri jeste nekdo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

14.12.2018 v 10:34 | Nahoru | #85
BlackSabbath> uvidíme, hledám dál a čekám až mi někdo poradí Není problém sehnat 0,18 ale to mi přijde už hodně, bych byl někde kolem 13,4 :1
Vačky měnit nebudu, nikdy jsem nenašel, že by změna nějak výrazně pomohla. Dokonce i Pepoš, říkal že stačí oem vačky lip načasovat a bude stejně dobrý, třeba u R1 dával i pod samotné pružiny ventilů podložky, aby se dotal výkonem ještě dál za červené pole, ale u FZ1 si tímto vůbec nepomůžeš, nejspíš je to zapříčiněno jinou klikou resp. pak samotným otáčením.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

14.12.2018 v 11:06 | Nahoru | #86

Sonicek píše: BlackSabbath> uvidíme, hledám dál a čekám až mi někdo poradí Není problém sehnat 0,18 ale to mi přijde už hodně, bych byl někde kolem 13,4 :1
Vačky měnit nebudu, nikdy jsem nenašel, že by změna nějak výrazně pomohla. Dokonce i Pepoš, říkal že stačí oem vačky lip načasovat a bude stejně dobrý, třeba u R1 dával i pod samotné pružiny ventilů podložky, aby se dotal výkonem ještě dál za červené pole, ale u FZ1 si tímto vůbec nepomůžeš, nejspíš je to zapříčiněno jinou klikou resp. pak samotným otáčením.


My jsme právě dávali vačky, jiné časování, atd. a jede to teda...Že bych se z toho... Jako K5 má perfektní motor, ale co se s tím stalo teď. Famózní...

Naposledy editováno 14.12.2018 11:08:43

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

18.12.2018 v 10:50 | Nahoru | #87
Kluci, tak jsem rozlousknul záhadu toho těsnění a jak je to jeho sílou (tloušťkou) OEM těsnění z R1 má sílu 0,78 a je 3 vrstev. resp. 0,26 na jednu. A pří této síle se dostanete na kopresní poměr 12,4:1.
Dále jsou pak těsnění od YEC a ty začínají na síle 0,18 a nedají se dělit tak jak OEM.
Dále jsem našel další výrobce těchto tesnění, ale tam nevím zda jsou stejně jako ty OEM a dají se dělit, nebo jsou už v té nejmenší síle.

Zeptám se, pokud takto vyměním těsnění, musím automaticky změnit i časová, co na to rozvoďák, když půjdu vlastně s vačkama o tento rozdíl dolů, vím že je to zadnedbatelný rozdíl a nejspíš to vyřeší napínák, ale v tomto jsem pouze lajk co čerpá info z netu.
A pro časovaní vaček musí motor ven? Tuto info mi říkal Pepoš, ale mě to přijde jako blbost, tak se ptám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

18.12.2018 v 10:52 | Nahoru | #88
BlackSabbath> Tomu věřím. Vím, že po celém kitu od yoshi není problím jít 200 koníků. Na kolik tě tato sranda s motorem vyšla?

(reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

18.12.2018 v 11:01 | Nahoru | #89

Sonicek píše: Kluci, tak jsem rozlousknul záhadu toho těsnění a jak je to jeho sílou (tloušťkou) OEM těsnění z R1 má sílu 0,78 a je 3 vrstev. resp. 0,26 na jednu. A pří této síle se dostanete na kopresní poměr 12,4:1.
Dále jsou pak těsnění od YEC a ty začínají na síle 0,18 a nedají se dělit tak jak OEM.
Dále jsem našel další výrobce těchto tesnění, ale tam nevím zda jsou stejně jako ty OEM a dají se dělit, nebo jsou už v té nejmenší síle.

Zeptám se, pokud takto vyměním těsnění, musím automaticky změnit i časová, co na to rozvoďák, když půjdu vlastně s vačkama o tento rozdíl dolů, vím že je to zadnedbatelný rozdíl a nejspíš to vyřeší napínák, ale v tomto jsem pouze lajk co čerpá info z netu.
A pro časovaní vaček musí motor ven? Tuto info mi říkal Pepoš, ale mě to přijde jako blbost, tak se ptám


Tak jsem měl pravdu...
S tím dalším neporadím, tohle nechávám lidem, co tomu rozumí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FZ1 - náhrada za originální přední vidlice

18.12.2018 v 11:06 | Nahoru | #90

Sonicek píše: BlackSabbath> Tomu věřím. Vím, že po celém kitu od yoshi není problím jít 200 koníků. Na kolik tě tato sranda s motorem vyšla?


Naladil to právě na těch 200, ale na co nejsilnější střední otáčky. Pokud by se to ladilo na vršek, není problém min. 205 při stejné konfiguraci dílů. Každopádně pár dalších úprav a ten motor má potenciál 215 úplně v klidu, ale to je pro moje využití na silnici naprostá zbytečnost... Cenu přesně nevím, je to vždy více věcí dohromady.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N luke_87 4 24.8.2023 v 21:42 slejir
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker


TOPlist